Korzár logo Korzár Košice
Utorok, 23. január, 2018 | Meniny má Miloš
Pridajte si svoje mesto

Speváčku ako košický ťahák už nechcú vysvetliť

Riaditeľ projektu Košice Európske hlavné mesto kultúry 2013 je spokojný so záujmom o starostovu manželku. Viac však o nej hovoriť nechce.

Hitom je klip Láska v daždi.(Zdroj: REPROFOTO – SME)

KOŠICE. Videoklipy košickej speváčky Anny Gaja patria od pondelka tohto týždňa na internete k najvychytenejším.

Informácia o jej vystúpení na otváracom ceremoniáli Košice – Európske hlavné mesto kultúry 2013 sa šírila médiami aj sociálnymi sieťami.

Napriek väčšine negatívnych ohlasov je riaditeľ projektu Ján Sudzina nadmieru spokojný.

„Návštevnosť webovej stránky prekonáva v týchto dňoch všetky rekordy. V priebehu pondelka sme zaznamenali takmer 5000 návštev a verejnosť sa začala intenzívne zaujímať o program otváracieho ceremoniálu,“ zdôraznil Sudzina v správe, ktorú v utorok večer rozposlali médiám.

Tvrdí, že nasadenie Anny Gaja bol vlastne marketingový ťah.

Prinášame špičku

Viac to už Sudzina vysvetliť nechcel. Denník SME sa ho v stredu pýtal napríklad na to, či informovali speváčku, ako ju chcú v rámci marketingu využiť, či na to dala súhlas, alebo či nemá obavy, že negatívna kampaň môže spochybniť celý projekt.

Sudzina namiesto odpovedí poslal vyjadrenie: „Vzhľadom na to, že denník SME pravidelne venuje kultúre maximálne jednu stranu (kým naša nezisková organizácia a iné subjekty prinášajú do Košíc veľké množstvo špičkových umelcov a rozvojových projektov), mi pripadá absurdné plytvanie vzácneho mediálneho priestoru mienkotvorného denníka venovať sa tejto téme a takto formulovaným otázkam.“

Anna Gaja je manželkou starostu mestskej časti Košice Sever Mariána Gaju. V stredu sa k označeniu za marketingový ťah nevyjadrila.

Lacné a účinné

Na otváracom ceremoniáli v sobotu a nedeľu na budúci týždeň má v rámci dvesto podujatí vystúpiť približne tisíc účinkujúcich na sedemdesiatich miestach v meste a blízkom okolí.

Okrem iných aj klavirista a skladateľ Peter Breiner či jazz­funková skupina Jamiroquai.

Amatérska speváčka populárnej hudby Anna Gaja sa bude podľa programu prezentovať dvomi pesničkami, jej vystúpenie nemá trvať dlhšie ako päť minút. Napriek tomu sa stala hlavnou protagonistkou mediálnej kampane.

„Mali sme dve možnosti. Použiť veľké množstvo verejných prostriedkov na reklamnú kampaň, čo sme si nemohli dovoliť a v súčasnosti sme to ani nechceli.

Alebo vymyslieť marketingovú akciu, ktorá by pre pochybnosti o korektnosti výberu účinkujúcich či politického pozadia rozprúdila verejnú diskusiu. To sa nám aj podarilo,“ vysvetľoval Sudzina v pôvodnom stanovisku.

V závere vyjadril potešenie, že speváčka prejavila „nadhľad a pochopenie pre našu akciu“.

Vedenie projektu už muselo vysvetľovať zásah proti inštalácii časovanej bomby skupiny Kassa Boys, ktorá kritizovala aj škandály okolo hlavného mesta kultúry.

Neprehliadnite tiež

Za parkovanie pred košickou zoo budeme platiť

Na stole je riešenie sporu mesto vs. urbariát.

Starosta Hlinka: Zmluva s firmou EEI by sa mala zrušiť

Varianty: Ukončiť hneď alebo nechať dobehnúť do roku 2022.

Blízko Košíc môže vzniknúť rybia farma

V bývalom teľatníku chcú chovať africké sumčeky.

Prepadli poštárku, súd ich nechal na slobode

Lupiči to mali prešpekulované.

Pätnásťročný výpalník nútil školákov, aby mu nosili peniaze

Súd potrestal mladíka, ktorý zarábal na malých deťoch.

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Najdrahšiu kampaň mal Kusý, čísla za plagáty však nesedia

Most-Híd minul podľa oficiálnej správy na kampaň v župných voľbách najviac, no do nákladov zarátal aj sumy na vlastnú propagáciu.

KOMENTÁRE

Stačilo by, keby sa nekradlo. Základy politického hochštaplerstva

Politici neprestanú nepoctivo zavádzať.

KOMENTÁRE

Chceme viac detí v odborných školách? Tak sa o tom bavme

Menej žiakov na osemročných gymnáziách, ale prečo?

Najčítanejšie na Košice Korzár


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 10 331
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 086
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 053
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 400
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 005
  6. Kam do tepla v januári? 1 700
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 460
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 354
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 142
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 928

Už ste čítali?

Domov Najnovšie Najčítanejšie Desktop