Víťazi navrhli zlepšenie webovej stránky Hutníckej fakulty aj Dňa otvorených dverí.
KOŠICE. Študenti mali za úlohu zlepšiť marketingovú komunikáciu a propagáciu jedného pracoviska Technickej univerzity – Hutníckej fakulty.
Nápad zorganizovať takúto súťaž sa zrodil v hlavách podnikavých študentov. „Ukázali sme všetkým účastníkom najzaujímavejšie miesta katedry, aby vedeli, čo je u nás výnimočné a oplatí sa dať do popredia,“ hovorí organizátor Tomáš Brotka.
Dekan Peter Horňak vidí v marketingu od zahraničných študentov len plusy. „Mnohí z nich boli v Košiciach prvýkrát. Ich výhodou je, že majú určitý nadhľad, môžu nám dať pohľad zvonku. Všetky nápady, čo som tu videl, boli vynikajúce. Nápady víťazného tímu aj použijeme pri propagácii fakulty.“
Víťazom sa stal tím zložený zo študenta z Dánska a zo študentiek zo Španielska, Ukrajiny a Chorvátska.
Súčasťou tímu bol aj Matúš Blaško zo Spišského Podhradia. „Navrhli sme podporovať olympiády matematiky a chémie na stredných školách. Aby mali víťazi týchto súťaží ľahší vstup na hutnícku. Ďalej to je úprava web– stránky fakulty, aby bola usmievavejšia a príťažlivejšia. Prišli sme s nápadom urobiť v rámci Dňa otvorených dverí súťaž pre študentov, takú interaktívnu hru. Aby to nebolo iba o strohých informáciách, ale aj o hre a zábave.“
Autor: lnk
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári