KOŠICE. Za dočasný výpadok telefonického spojenia sa ospravedlňoval včera na stránke úrad Severu. „Výpadok bol spôsobený záverečnými prácami na novom systéme telefonického spojenia,“ informovala mestská časť.
„Po jeho spustení už bude každý pracovník úradu schopný prepojiť občana na správne pracovisko a občan tak nebude nútený zapísať si a následne opätovne volať na inú linku miestneho úradu...“
Investícia za 8–tisíc eur
Na novú ústredňu a kabeláž vyčlenili poslanci v rozpočte tento rok 7 920 eur. Úrad sa totiž sťažoval, že zamestnanci sa naháňajú po budove s odkazmi, telefóny kolabujú, neraz sa nedá dovolať. Kto sa dovolá, nevedia ho prepojiť, funguje len 5 z pôvodných 20 liniek, sú preťažené a nespoľahlivé.
„Fungujeme ako pred 40 rokmi, keď bol na celú chodbu 1 telefón,“ vyhlásil vlani prednosta Jaroslav Polaček.
Autor: jav
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári