Vďaka miernejšej zime navštívilo zoologickú záhradu v Kavečanoch viac návštevníkov ako obvykle. Niektorí sa posťažovali na služby. Zoo nepovažuje kritiku za oprávnenú.
KOŠICE. Návštevníci zoo sú zvyknutí, že v letnom období majú v rozľahlom areáli k dispozícii viacero bufetov či toaliet. Niektorí sa sťažujú, že v tom zimnom nie sú tieto služby na úrovni.
Vedenie zoo argumentuje, že vtedy je oveľa menej návštevníkov a tomu prispôsobuje aj rozsah služieb. Považuje ich za úplne štandardné.
„V zimnom období môžu návštevníci využívať každý deň toalety pri vstupe a cez víkendy aj bezbariérové toalety v centrálnej časti areálu. Od marca, vzhľadom na zvýšený záujem, slúžia návštevníkom cez víkend aj toalety pri vstupe do DinoParku, ktoré by inak mali kopírovať jeho prevádzku. Tá je od 1. apríla do 31. októbra tak, ako v sieti ostatných DinoParkov v Čechách a na Slovensku. V hlavnej sezóne, vzhľadom na rozľahlý areál, slúžia návštevníkom aj mobilné toalety,“ vysvetľuje hovorkyňa zoo Eva Malešová.
Bufetové služby zabezpečujú podľa nej prostredníctvom nájomníkov, ktorí ako podnikateľské subjekty podriaďujú svoju prevádzku návštevnosti.
„Rýchle občerstvenie rieši zoo v zimnom období formou automatov na kávu, nápoje a sušienky. Chceme zdôrazniť, že ako v jedinej zoo na Slovensku slúži návštevníkom celoročne otvorená reštaurácia, ktorá ponúka stravovacie služby každého druhu,“ informuje Malešová.
Autor: bri
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári