Korzár logo Korzár Košice
Sobota, 16. február, 2019 | Meniny má Ida, Liana
Nájdete nás na webe

Kultúrne centrum košickej župy prestane existovať

To, čomu sa doteraz venovali, prevezme Krajská organizácia cestovného ruchu Košický kraj.

Kultúrne centrum Košického samosprávneho kraja (KSK) prestane od budúceho roka existovať. To, čomu sa jeho zamestnanci doteraz venovali, prevezme od januára 2015 terajšia Krajská organizácia cestovného ruchu Košický kraj.

KOŠICE. Zastupiteľstvo KSK túto zmenu odobrilo hlasmi 47 poslancov, zdržal sa len Štefan Petrík (KDH).

Kultúrne centrum KSK v súčasnosti zamestnáva 13 ľudí, ich mzdové náklady ročne predstavujú 106 946 €.

Väčšina z nich bude pokračovať, no už ako zamestnanci Krajskej organizácie cestovného ruchu. V nej momentálne pracujú len traja ľudia, ich platy stoja daňových poplatníkov v kraji 32 400 €.

Riaditeľ Úradu KSK Ondrej Bernát (Smer) si od tejto zmeny sľubuje zefektívnenie činnosti a menšie prevádzkové náklady v oblasti cestovného ruchu ako aj kultúry v kraji a zrušenie duálnej prezentácie kraja, o ktorú sa doteraz starali oba subjekty.

Takisto sa odstráni zmätok pri predstavovaní kraja na rôznych veľtrhoch, odborných stretnutiach alebo pri oslovovaní potenciálnych záujemcov a návštevníkov kraja.

Zosúladia sa aj príslušné internetové stránky.

O. Bernát: Odstránime duplicitu

„Spoluprácou a spoločným postupom pri propagácii a marketingových kampaniach dokáže jedna organizácia efektívnejšie využiť zlúčené prostriedky. Zároveň sa vytvorí jednotná a zrozumiteľná platforma pre spoluprácu so všetkými účastníkmi cestovného ruchu u nás. Zároveň značka Terra Incognita sa môže stať zárukou kvality v ponuke atrakcií, destinácií a služieb cestovného ruchu,“ skonštatoval s tým, že pre KSK to môže znamenať aj príjmy z predaja produktov a služieb.

Spokojný návštevník bude najlepšou reklamou

Ponuka pre návštevníkov kraja v podobe produktových balíčkov sa tak podľa neho bude dať nielen vytvárať, ale aj efektívne rozširovať v spolupráci s partnermi v regiónoch.

Spoluprácu so všetkými aktérmi cestovného ruchu potom premietnu do ponuky takých produktových balíčkov, ktoré dokážu uspokojiť potreby a predstavy turistov.

„Spokojný návštevník sa tak stane najúčinnejšou formou reklamy a najsilnejším nástrojom marketingu KSK,“ dodal Ondrej Bernát.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Košice Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  2. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  3. Šanca pre mladé talenty z oblasti umenia, vedy či športu
  4. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online
  5. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime
  6. Stotisíc ľudí rozhodlo: Nadácia banky rozdelí štvrť milióna eur
  7. Slovensko má historicky najvyšší počet ľudí bankujúcich online
  8. ZSE ako jediné prináša Virtuálnu batériu pre fotovoltiku
  9. First moment: Španielske pobrežie patrí medzi najpredávanejšie
  10. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma
  1. Podnikanie a významné ukazovatele v roku 2019
  2. Smartfóny Samsung Galaxy S priniesli množstvo inovácií
  3. eKasa prichádza na Slovensko
  4. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  5. 4 úkony, ktoré treba absolvovať po založení s.r.o.
  6. Konferencia - EU support for research
  7. A dynamic year in the industrial and logistics sector
  8. Hotovosť je na ústupe. Karty akceptujú aj v kostole či na ulici
  9. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  10. Zápis do Registra partnerov vo verejnom sektore
  1. Na dôchodok si možno sporíte zle. Šesť zásad správneho šetrenia 19 203
  2. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku 11 864
  3. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma 8 304
  4. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu 7 473
  5. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime 7 421
  6. Hotovosť je na ústupe. Karty akceptujú aj v kostole či na ulici 4 911
  7. First moment: Španielske pobrežie patrí medzi najpredávanejšie 4 573
  8. Esin Group: Líder Iniciatívy poľnohospodárov vydiera 4 180
  9. Zbrojársky líder z Považia pomáha ľuďom 4 035
  10. Sedem mýtov o stavebnom sporení 3 800

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop