Korzár logo Korzár Košice
Piatok, 30. október, 2020 | Meniny má Simon, SimonaKrížovkyKrížovky

Kultúrne centrum košickej župy prestane existovať

To, čomu sa doteraz venovali, prevezme Krajská organizácia cestovného ruchu Košický kraj.

Kultúrne centrum Košického samosprávneho kraja (KSK) prestane od budúceho roka existovať. To, čomu sa jeho zamestnanci doteraz venovali, prevezme od januára 2015 terajšia Krajská organizácia cestovného ruchu Košický kraj.

KOŠICE. Zastupiteľstvo KSK túto zmenu odobrilo hlasmi 47 poslancov, zdržal sa len Štefan Petrík (KDH).

Kultúrne centrum KSK v súčasnosti zamestnáva 13 ľudí, ich mzdové náklady ročne predstavujú 106 946 €.

Väčšina z nich bude pokračovať, no už ako zamestnanci Krajskej organizácie cestovného ruchu. V nej momentálne pracujú len traja ľudia, ich platy stoja daňových poplatníkov v kraji 32 400 €.

Skryť Vypnúť reklamu

Riaditeľ Úradu KSK Ondrej Bernát (Smer) si od tejto zmeny sľubuje zefektívnenie činnosti a menšie prevádzkové náklady v oblasti cestovného ruchu ako aj kultúry v kraji a zrušenie duálnej prezentácie kraja, o ktorú sa doteraz starali oba subjekty.

Takisto sa odstráni zmätok pri predstavovaní kraja na rôznych veľtrhoch, odborných stretnutiach alebo pri oslovovaní potenciálnych záujemcov a návštevníkov kraja.

Zosúladia sa aj príslušné internetové stránky.

O. Bernát: Odstránime duplicitu

„Spoluprácou a spoločným postupom pri propagácii a marketingových kampaniach dokáže jedna organizácia efektívnejšie využiť zlúčené prostriedky. Zároveň sa vytvorí jednotná a zrozumiteľná platforma pre spoluprácu so všetkými účastníkmi cestovného ruchu u nás. Zároveň značka Terra Incognita sa môže stať zárukou kvality v ponuke atrakcií, destinácií a služieb cestovného ruchu,“ skonštatoval s tým, že pre KSK to môže znamenať aj príjmy z predaja produktov a služieb.

Skryť Vypnúť reklamu

Spokojný návštevník bude najlepšou reklamou

Ponuka pre návštevníkov kraja v podobe produktových balíčkov sa tak podľa neho bude dať nielen vytvárať, ale aj efektívne rozširovať v spolupráci s partnermi v regiónoch.

Spoluprácu so všetkými aktérmi cestovného ruchu potom premietnu do ponuky takých produktových balíčkov, ktoré dokážu uspokojiť potreby a predstavy turistov.

„Spokojný návštevník sa tak stane najúčinnejšou formou reklamy a najsilnejším nástrojom marketingu KSK,“ dodal Ondrej Bernát.

Najčítanejšie na Košice Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť
  4. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  5. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  9. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  10. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  1. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  2. O prenájom auta majú čoraz väčší záujem aj malé firmy. Ušetria
  3. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  4. Magazín SME Ženy už v predaji
  5. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  6. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  7. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  8. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  9. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  10. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 36 765
  2. Aplikáciu tohto Slováka používajú v 150 krajinách. Ako začínal? 24 920
  3. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 17 641
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 17 004
  5. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 16 731
  6. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 16 434
  7. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 12 831
  8. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 476
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 306
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 11 152
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Kam ísť na test, čo s pozitívnymi a čo bude s netestovanými? (otázky a odpovede)

Certifikát z plošného testovania na Covid-19 je vstupenkou do obchodov.

Pri plošnom testovaní sa využívajú antigénové testy.
Premiér Igor Matovič.
Stĺpček šéfredaktorky Beaty Balogovej

Testovanie nie je hlasovanie, dajte sa otestovať

Je dôležité, aby štát dokázal otestovať všetkých, ktorí chcú byť zodpovední.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME
Prezidentka Zuzana Čaputová, premiér Igor Matovič.

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop