Svoju premiéru v Rechbergu zažijú aj traja pretekári tímu L Racing z Krásnohorského Podhradia.
KOŠICE. Jozef Béreš ml. už minulý rok zvádzal na kopcoch súboje o absolútne prvenstvá. Jeho pretekársky kopcový špeciál na rozdiel od toho rallyového disponuje dvojnásobným výkonom.
Po vážnej nehode na Jahodnej minulý rok postavili v stajni L Racing Mitsubishi 39 so základom v karosérii EVO 3 a technikou z EVO 9.
Práve kombinácia ľahkej konštrukcie s vyspelou technikou sú hlavnými dôvodmi pre využitie tohto modelu. Po celú zimu tím mechanikov pripravoval úplne nový stroj, opäť na základoch spomínaného Mitsubishi 39.
Pôjdu naplno
V rakúskom Rechbergu sa tento víkend (25. a 26. apríla) začína jedenásťdielny seriál MSR pretekov automobilov do vrchu.
„Intenzívne na aute pracujeme, aby sme všetko stihli. Nový motor čaká ešte naprogramovanie mapy. Nikto nevie, ako sa odzrkadlia úpravy na podvozku. Na Rechberg chceme ísť aj kvôli prekrývaniu niektorých kopcov so súťažami rally. Preto sa chceme umiestniť čo najlepšie. Pôjdeme naplno a dám do toho naozaj maximum. Na tejto trati som ešte neštartoval, no vyzerá to na pekný a rýchly kopec,“ povedal. Jozef Béreš ml.
Na výkonnom Mitsubishi Lancer EVO IX odštartuje aj Peter Lipták, pretekár a spolumanažér tímu L Racing.
„Auto je v tejto chvíli na tom hádam lepšie, než ja (smiech). Nemám zvláštne ambície, základ je dostať sa späť do tempa a uvidíme, ako to napokon vypáli.“
Manažér L Racing Ján Lipták na rakúsky kopec vybehne na historickej Toyote Celice.
„Na Rechbergu sme ešte nikdy neštartovali a tak nemám ani predstavu, kde by sme sa mohli umiestniť. Budem však rád, keď všetko dobre dopadne,“ dodal Ján Lipták.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári