Partner, s ktorým sa vtedy podnik strápnil, mu má teraz zlepšiť imidž.
KOŠICE. Platenými článkami v novinách si ide Dopravný podnik mesta Košice robiť PR.
Deje sa tak v čase masívnej verejnej kritiky dopravných obmedzení, postupu a meškania mestskej rekonštrukcie električkových tratí.
Imidž za 45–tisíc eur
Firma zastupujúca denník košice:dnes, ktorý má články a prílohy DPMK vydať asi na 40 stranách za rok, vyčíslila ich cenu na 44 800 eur bez DPH.
„Obsah budú témy DPMK, ktoré sa týkajú jeho rozvoja, zámerov a rozhovory s cieľom budovať pozitívne PR a postoj k DPMK,“ uvádza zmluva.
Dá si polepiť autobusy
DPMK im za to na rok poskytne vonkajšie plochy na 10 nových autobusoch Sor na umiestnenie reklamy v hodnote 45 056 eur bez DPH.
Zmluvu platnú od septembra podpísali nominanti primátora Richarda Rašiho zo Smeru - za DPMK šéf predstavenstva a generálny riaditeľ Richard Majza (vľavo, foto Judita Čermáková) a člen predstavenstva Juraj Krempaský.
Zodpovedná za plnenie zmluvy je hovorkyňa podniku Michaela Karaffová.
Špak: Ide o Rašiho povesť
Poslanec mesta Miroslav Špak (Sieť) upozorňuje na klauzulu, podľa ktorej majú noviny za odplatu na základe požiadaviek DPMK publikovať o témach, ktoré sa týkajú nielen DPMK, ale aj „spriaznených osôb“.
„Asi netreba veľa predstavivosti, aby sme sa dovtípili, kto je tá ‚spriaznená osoba‘. Zmluvu vnímam ako ďalšie vlákno do PR pavučín primátora Rašiho, ktorý si potrebuje po zbabranej rekonštrukcii napraviť u Košičanov povesť,“ komentuje Špak.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári