V každom dieli robí nezbedná Máša všetko pre to, aby dostal infarkt. Napriek tomu to dobrosrdečný medveď vždy prežije. V Steel Arene ich ľadovú šou počas troch predstavení videlo vyše 10 000 divákov z celého východu.
KOŠICE. Nezbedné dievčatko Máša a bývalý cirkusový umelec medveď Miša si za poltucet rokov po svojej televíznej premiére našli po svete milióny fanúšikov.
Najúspešnejšiu časť na YouTube videlo 835 miliónov ľudí. Na parkoviskách pri Steel Arene sme našli ešpézetky doslova z celého východu.
Nadšené deti špekulovali, čo Máša (v jej kostýme korčuľovala 11-ročná Prešovčanka Marína Pastieriková – pozn. red.) tentoraz vyvedie dobráckemu Mišovi a či sa k nim pridajú aj ďalšie zvieratká z lesa.
Sabinka s Elenkou ocenili aj vlkov a veveričky
Takmer dvojhodinový program isto splnil ich očakávania. To nám potvrdili aj kamarátky Sabinka a Elenka z Materskej školy na Tatranskej 23 v Košiciach.
„Je to jedna z našich naj rozprávok. Veľmi sa nám to páčilo, bolo to skoro ako v televízii. Najmä vlci boli takí smiešni, no super boli aj tie veveričky,“ skonštatovali.
Podľa Michala Vernarského z košickej produkčnej agentúry Comunique sa po pozitívnych skúsenostiach z Mrázika rozhodli siahnuť po ďalšej „ľadovej“ rozprávke, ktorú deti milujú.
„Snažili sme sa urobiť kvalitnú šou, oslovili sme profesionálov, ktorí nám s tým pomáhali. Reakcie sú veľmi dobré, deti v Košiciach to pozerali doslova s otvorenými ústami. Našou odmenou bol ich veľký potlesk.“
Viac info zo zákulisia celej ľadovej šou nájdete v piatkovej reportáži denníka Korzár.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári