Nové informačné centrum finančnej správy (callcentrum ) začalo fungovať v nepretržitej prevádzke na telefónnom čísle 048/43 17 222.
KOŠICE. Ako informovala hovorkyňa Colného úradu Košice Ľudmila Šusterová, centrum pracuje v nepretržitej prevádzke.
Ako uviedla Šusterová, v centre záujemcom odpovedia nielen na otázky súvisiace s dovozom, či vývozom tovaru, ale aj na otázky týkajúce sa základných colných elektronických systémov - ako sú Centrálny elektronický priečinok či elektronický dovoz.
Informácie poskytnú aj z oblasti spotrebných daní a k nim prislúchajúcim elektronickým systémom kontrolných známok, EMCS a obojsmernej elektronickej komunikácie.
Informačné centrum počas bežného pracovného času od 8:00 do 16:00 bude poskytovať dostupné informácie z oblasti legislatívy týkajúcej sa colníctva a spotrebných daní.
Po 16:00 a v čase víkendov a sviatkov budú podávané informácie k havarijným stavom a neodkladným prípadom, ku ktorým dôjde v technickej oblasti colných informačných systémov.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Košíc nájdete na košickom Korzári