Korzár logo Korzár Košice
Sobota, 17. november, 2018 | Meniny má Klaudia
Nájdete nás na webe

Fenomén menom Máša a medveď

Séria hračiek a bábik, oblečenie, sladkosti, ale aj vlastná ľadová šou. To je len niekoľko úspechov milovanej rozprávkovej dvojice.

(Zdroj: archív)

Séria hračiek a bábik, oblečenie, sladkosti, ale aj vlastná ľadová šou. To je len niekoľko úspechov milovanej rozprávkovej dvojice Máša a medveď a ich tvorcov z ruského štúdia Animaccord.

Každá z 57 doposiaľ vydaných epizód je postavená na podobnom základe. Malá nezbedná Máša chystá nejaké šibalstvo a medveď Míša je ten, ktorý ju musí krotiť a riešiť dôsledky jej činov.

Existujúcich fanúšikov to stále baví a každým dňom pribúdajú noví.

Ťažko dohadnúť, čo sa viac pričinilo o nesmiernu celosvetovú popularitu. Kvalitné animácie, ľahké stotožnenie sa s hlavnými hrdinami alebo úprimná nevinnosť malej Máše.

Článok pokračuje pod video reklamou

Každopádne Máša s medveďom sa popularitou hravo vyrovnajú inej slávnej ruskej rozprávkovej dvojici - Vlk a zajac.

S viac ako 8 miliardami pozretí im totiž patrí najpopulárnejší ruský kanál na Youtube.

Za najpopulárnejším animovaným seriálom súčasnosti stojí hanblivý režisér

Hoci Oleg Kuzovkov veľmi nerád dáva rozhovory, to, čo ho inšpirovalo pri tvorbe fenomenálnej rozprávky Máša a medveď prezradil.

Námetom na postavu malej neposednej Máše mu bolo dievčatko, ktoré stretol na dovolenke.

Svojou neuveriteľnou aktivitou, pohybom a neustálymi otázkami naplno zamestnávalo svojich rodičov, ale aj ďalších oddychujúcich dovolenkárov.

Netrvalo dlho a toto malé dievčatko sa prenieslo do animovanej rozprávky v podobe milovanej Máše.

Od tej doby ubehlo niekoľko rokov a Máša a medveď sa postupne vyvíjajú.

Okrem výrazného posunu v kvalite spracovania rozprávky zažila táto obľúbená rozprávková dvojica celosvetový boom, a to aj vďaka licencovaným produktom dostupným na trhu.

Spojenie s veľkými značkami prinieslo obrovský úspech

Medzi viac než stovkou licenčných partnerov sa nachádzajú aj globálne renomované spoločnosti, ktoré pomohli dostať Mášu a medveďa do pozície, v ktorej momentálne sú.

Medzi tieto spoločnosti patria napríklad Kinder, Sony, Warner Bros, Pannini. Ferrero a ďalšie.

Práve vďaka takýmto partnerom nájdete vo svete hračky, bábiky, stavebnice, oblečenie, balóny, školské potreby, knihy, ale aj sladkosti s motívom Máše a medveďa.

Rady licenčných partnerov značky Máša a medveď sa pred 3 rokmi rozšírili aj o prvého slovenského zástupcu.

Košická agentúra Comunique získala licenciu na tvorbu ľadovej šou Máša a medveď na ľade.

Po 2 rokoch príprav zažila táto šou svojou celosvetovú premiéru minulú jeseň v košickej Steel Aréne.

Počas turné v roku 2015 ju navštívilo viac ako 55 000 divákov a aj preto sa spoločnosť Comunique rozhodla zopakovať turné aj v tomto roku.

Na svoje si prídu opäť fanúšikovia v Košiciach a Bratislave.

V Steel aréne sa uskutočnia dve predstavenia v nedeľu 4. decembra. Vstupenky sú už v predaji.

Koncom minulého roka sa v médiách začali objavovať správy o tom, že pre vysokú finančnú náročnosť seriál končí.

Dokonca aj posledná epizóda série, v ktorej Máša odchádza od medveďa a chystá sa do mesta, naznačovala, že milovaná rozprávka končí.

Napokon však na radosť všetkých malých aj veľkých fanúšikov potvrdil Dmitry Loveiko, riaditeľ štúdia Animaccord, že hoci náklady na výrobu jednej epizódy sú v priemere 250 000 dolárov, rozprávka bude pokračovať minimálne do polovice roka 2017.

Foto k článku: archív

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Košice Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  3. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  4. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  5. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  6. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  7. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  8. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  9. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  1. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  2. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  3. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  4. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  5. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  7. Sieť prevádzok Stop Shop obchodov má už 80 pobočiek
  8. Rozdiel medzi Dič a Ič dph
  9. Ekonomická diplomacia Indonézie
  10. Ako si vieme zabezpečiť štedrý a spokojný dôchodok?
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 34 268
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 26 478
  3. Platíte si poistenie domova zbytočne? 18 911
  4. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 13 180
  5. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 8 254
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 6 580
  7. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 5 620
  8. Objavte silu Q10 a zredukujte vrásky počas 4 týždňov 3 514
  9. Neukladajte si nič, čo vás môže ohroziť. Ako zabezpečiť telefón? 3 288
  10. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými 3 226

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop