Tretina žiadateľov o vodičské oprávnenie v minulom roku neuspela v záverečnej skúške. Najväčšie problémy mali adepti s testmi z predpisov o cestnej premávke, zlyhali aj v jazdách.
socialistický prístup
ktorý ostal v prístupe k výučbe v autoškole treba zreformovať!!! Sú ľudia šikovnejší a menej šikovní. Tí ktorí sa dokážu naučiť skôr, musia sa učiť presne tak dlho ako tí, ktorí sa to nedokážu za stanovený čas naučiť- a inštruktor sa musí venovať tomu kto to vie presne toľko ako tomu, kto to nevie..., Netreba chodiť do školy- stačí vedieť...a kto úmí, tem nech si vodičák a skúšky urobí aj bez chodenia do autoškoly...a čo tak
že by si tí čo to "umia" vodičák rovno kúpili (aj to sa dá..) a zvýšili tak nehodovosť začiatočníkov aspoň na 30%.. Nemyslím si, že tí čo "umia" sú šikovnejší a nemá sa im venovať toľko pozornosti, ako u tých slabších.. Aj skúsený vodič sa na dnešných cestách má čo učiť a to bohužiaľ už nielen od áut s ŠPZ BA... . Skôr by som v nich potlačil pocit hrdinov a cestných gerojov..zjavne si nepochopil pointu
to čo ty píšeš je o výchove a úcte k druhým, k ich životom a zdraviu!!! ja som písal o výuke a tú naozaj nepotrebuje každý rovnako. Učiteľ autoškoly za dva tri mesiace morálku nikomu nezmení- a teda ani len jeho spôsob správania sa v premávke.ok
neber to ako útok na teba.. nebolo to tak myslené.. len som chcel poukázať aj na túto skutočnosť, že ľudí treba vychovávať nielen v rodine, škole, ale už aj v autoškole.. So zmenou výuky súhlasím, veď asi bude niekde problém, keďže každý rok neprechádza čoraz viac ľudí (i keď nebol uvedený pomer k počtu hlásiacich sa do autoškoly..)Kosicke autoskoly
nikdy som vozidlo nesoferoval drzal som volant v ruke ako maly chlapec oci ja soferujem vedel som zapnut stierace a to bolo vsetko. ked boli nanajvis peniaze tak som sa rozhodol si ten vodicak spravit. ja som vobec nevedel soferovat bol som strasny amater az nizsie ako amater. podla instruktora som bol jeden z najhorsich a nedaval mi velku nadej. cez zaverecne skusky som presiel odretymi usami. vobec mi nestacilo 15 krat mat cvicnu jazdu. kym som sa naucil jazdit tak ze nemam problem sadnut a niekam ist ale istejsi som ked mam pri sebe niekoho aj ked nevie soferovat ale aspon nech je pri mne to je taka istota. myslim si ze clovek do prvych 1000-1500km sa len uci potom by uz mal byt znacny pokrok v ovladani motoroveho vozidla. privital by som keby autoskoly poskytli viac hodin cvicnej jazdy pre ludi za nezmenene ceny a co sa tyka policajtov tych asi nikto nemusi vsakze.re: prvych 1500km
Dakujeme za objasnenie psychologickeho profilu zacinajuceho vodica. Vdaka takemuto pristupu su mladi ludia v USA prakticky nepoistitelni (a tak je t ospravne, preco sa mam ako vyjazdeny clovek z viac ako pol milionom km, 4 detmi v MPV platit rocne viac ako 1000Eu za havarijnu poistku, ked pravdepdobnost mojej nehody je v porovnani s takymto "po 1500 km gerojom" minimalna... :-( Ako sa to vravi? Do 3 rokov nehoda?