Korzár logo Korzár Košice
Štvrtok, 14. november, 2019 | Meniny má Irma
Nájdete nás na webe

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Výstavba Auparku a mýto zmenili dopravu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

mame co sme nechceli

dakujeme, prechod cez namestie bolo doteraz peklo, ale teraz to bude o zivot.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Každá stavba so sebou prináša obmedzenia. To by neboli ani nové nadjazdy cez Hornád pod Furčou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Lenze Aupatk bude celozivotne obmedzenie, nakolko pocet jazdnych pruhov sa nezvysi okrem poctu aut. Takze sa tym nic nevyriesi, len skomplikuje a mesto bude uplne upchate. Cely svet robi kroky, aby centra uvolnili, no my kosicania, my na to mame, my svetu ukazeme !!! My si centrum ucpeme este viac !!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Sa pozri do centra Budapesti a uvidis, co su to zapchy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

O čo sme my horší,

ako Maďari v Pešti? My si tie zápchy nezaslúžime? Chceli sme verejnoprospešnú stavbu auParku? Chceli, aspoň niektorí. Takže pekne zaťať zuby, vyzbrojiť sa trpezlivosťou, naštudovať obchádzky a šliapnuť na plyn. Pozdravuje váš verejnoprospešný auPark.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Karcsi

ti tu vipysuj za seba a nie za všetkich...!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dysgrafia?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dnes je na Námestí osloboditeľov

v smere západ východ rozbitý električkový prejazd, a dva jazdné pruhy + dlhá nika pre autobusové zastávky + žiadny odbočovací pruh pri fontáne doľava + krátky odbočovací pruh doľava v križovatke Palackého - Jantárová od NO. Medzi križovatkou NO - Južná trieda a križovatkou Palackého - Jantárová nie je oficiálne žiadny priechod pre peších cez komunikáciu NO. Návrh - v celej dĺžke 3 pruhy rovno (jeden z nich MHD), v mieste zastávok štrtý pruh - dlhá zastávková nika, odbočovací pruh do garáží Auparku 100 metrový, radenie v križovatke Palackého - Jantárová - dva pruhy doľava, dlhé temer 100 m, v strede medzi križovatkami NO-Južná trieda a Palackého - Jantárová svetelne riadený priechod pre peších, kde zelená pre peších bude v čase zelených pre výjazd z garáží - vtedy bude doprava v primom smere cez NO nulová - po ukončení prejazdu námestím v rámci koordinácie a pred ďalšou kolónou od Štúrovej - bude tam hluhý čas cca 30 sekúnd v každom cykle. Na električkovom prejazde cez Južnú triedu gumený prejazd. V opačnom smere dnes dvojitá šikana okolo fontány, semafóry pri Glórii, dva pruhy pred Hiltonom, kde sa motajú autobusy a trolejbusy - je tu krátka nika, semafóry pri Hiltone, kde sa stojí vždy skoro minútu v každom cykle, zipsovanie autobusov pred Dargovom, semafóry pri električkovej zastávke pred Dargovom. Návrh - dva čisté pruhy v smere východ - západ bez MHD, tá ostáva pred Hiltonom, žiadne šikany, plynulý prejazd okolo Auparku, 80 m dlhý odbočovací pruh doľava do Južnej triedy, plynulý prejazd z južnej strany na severný a pokračovanie do Štúrovej, odbočovací pruh priamo do Mojmírovej. Prejazd cez električku pri sporiteľni - nový, pryž. Dnes - nemožné odbočenie z Južnej triedy doľava do Štúrovej, nemožné odbočenie z východu doľava do Južnej triedy. Po ukončení novej komunikácie to bude možné.
Ak niekto hovorí, že sa nezvyšuje počet jazdných pruhov, tak klame. A na záver poznámku - na južnej strane Štúrovej medzi Rastislavovou a Fejovou je už asi 10 rokov vyznačený pravý pruh ako vyhradený pruh MHD. Postavte sa tam tak na hodinu, a počítajte, koľko autobusov resp. trolejbusov DPMK ho využíva. Keď budete mať šťastie, nájde sa jeden, maximálne dva. A ďalších dvadsať pôjde v strednom pruhu....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pan Titl, zaujimalo by ma, ci bude nejako riesena preferencia MHD, ktora zastavuje na zastavke na juznej strane NO a nasledne sa potrebuje preradit do laveho pruhu, aby mohla odbocit smerom ku krytej plavarni? Ak bude zabezpeceny plynuly prejazd MHD cez NO, zapchy v pruhoch pre osobne auta nas nemusia zaujimat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Je to ošetrené tak, že

v definitívnom riešení - teda v plnom profile komunikácie bez šikany pri ČSOB (ktorý sa ide priamo realizovať, investor nadobudol vzťah k pozemku) - je tretí pruh MHD pred svetelne riadeným priechodom pre peších pri južnom vstupe do Auparku ukončený návestidlom MHD, kde signál voľno bude naskakovať cca 5 sekúnd pred rozsvietením zelenej pre vozidlá IAD v súbežných pruhoch, takže vozidlá MHD budú mať voľnú komunikáciu a možnosť bezkolízneho preradenia o jeden jazdný pruh - ak budú pokračovať rovno na Palackého, alebo o dva pruhy, ak budú zabočovať doľava smer Štefánikova. A následne vojdú do vyše 100 m dlhého radenia pred križovatkou Palackého - Jantárová, kde budú dva radiace pruhy rovno a dva radiace pruhy doľava. Ak sa na konci pruhu MHD za semafórom nepreradia, pôjdu plynule do odbočovacieho pruhu doprava smer Jantárová.

Pre názornosť:
http://www.ptinziniering.sk/ak...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vyborne, presne nieco take som si predstavil pri pohlade na ten nakres...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nezabudnite mu este lasku vyznat verejne, lebo vidim, ze ste don zamilovany-na. Vase prispevky maju velmi ritolizacsky podtonom alebo si ich pisal sam autor.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kto nieco pochvali, je ritolezec? Videl som uz zvrzanych projektov na dopravne stavby, takze som rad, ze sa nieco naprojektovalo s rozumom. A mimochodom, keby bola diskusia o kruhovych objazdoch, tak by sme sa asi nezhodli ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mne neslo o obsah ale o formu, pištek.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ked sa ti to nepaci, tak drz p***

Tato forma sa ti paci, Jarik?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Správca zaspal?

Alebo formu vyjadrenia hviezdičkami toleruje?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...pan Titl,

...prispeli ste k zlikvidovaniu NO a to by neodcinilo ani podzemne riesenie, ale to ti chamtivci ktori zorganizovali likvidovanie namestia ani v pate nemali...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A to este nestavaju tunel popod NO.:-)))

Doprava na NO sa mala riesit pred Auparkom-alebo inou vhodnejsou?investiciou.Aj tak to z vacsej casti zaplati mesto- my z nasich dani...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

co stresujete? je pravdou ze budu zapchy pocas vystavby a co bude potom sa este uvidi. Celkovo su cesty v mestach stavane na inu intenzitu dopravy. A nejedna sa len o Kosice. Dalsi paradox ktory vznika v KE je to ze aj tanzitujuca osobna doprava sa trepe cez centrum tak potom neviem pre koho sa postavil ten obchvat cez Vysne Opatske. Cez centrum je to asi kratsie ale zahlcuje to dopravu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mám otázku

Prečo nie je sprejazdnená cesta na NO medzi pamätnílmi, t.j. z Južnej na Štúrovu. Dnes musia autá obchádzať cele námestie a tým aj zahusťujú dopravu na NO. Pre obchádzku by potom bolo výhodnejšie voliť aj trasu Palackého, Jantárova, Požiarnická, Južná a Štúrová. Táto je menej frekventovaná a cesty sú vhodnejšie ako navrhovaná obchádzka okolo elektrárni a po Roosweltovej. Nehovoriac o vozidlách z Jantarovej, Palarikovej, Krivej, resp celej Juhovýchodnej časti.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop