Rozhodnutie ministra dopravy Vážneho o vyňatí iba jedného z mýtom spoplatnených úsekov pre košickú MHD rozhorčilo Košičanov, vedenie mesta i dopravného podniku. Vedenie DPMK sa však nevzdáva, v spolupráci s mestom už má plán, ako sa plateniu vyhnúť.
východniari
myslím že všetci z východu tejto vláde to poriadne spočítame pri voľbách. Otrasná vláda, ktorá zabudla že existuje aj východ Slovenska. Pán premiér aj tu žijú občania tohto štátu. Dosť bolo arogancie moci.asi nie
...nezabúdaj, že na východe žije aj najviac ľudí odkázaných na štát, takže ja na to poriadne spočítanie pri voľbách nevidím.
mozno na dalekom vychode.tu je rec o kosiciach.Podporili svojich volicov z LIX..:-)))
Nech si DPMK pyta od statu 150tisic € ako kompenzaciu za myto.Exprimator Kosic,terazky uz zase Župan TREBULA zo Smer-SD sa bude len prizerat,lebo on ani jeho rodina s MHD nejazdia-maju sluzubne AUDI...Aj ja sa pripájam
a verejne vyzývam ,nie len Košice, ale cely východoslovenský kraj,aby nevolili SMER v žiadnom prípade,a hlavne najlepšieho tanečika ,na hrane hranola pána Važneho.Xi, xi
A ty kde žiješ, v socíku?! O akom východoslovenskom kraji hovorí?! Verejne vyzývaj starú blaškovú aj s neschopnou SDKUckoKDHckou bandou v mestskom zastupiteľstve a DPMK.Oficiálna súčasť mesta?
To je čo za nezmysel. Takže teraz mestské časti Šaca, Poľov, Lorinčík a Pereš nie sú súčasťou mesta Košice? A čo tak konečne "pustiť" do mesta Košice konečne SAD! Bojí sa snáď mesto Košice konkurencie? Lenže to by pár politicky nominovaných členov v DPMK už nesedelo v jeho vedení.Košický magistrát je nekompetentný!
Mesto má oficiálne 22 mestských častí, ktoré nie sú definované, ako súčasť mesta?! Čo je to za Kocúrkovo!? To sa prejavuje nakoniec aj v médiách, v ktorých sa nehovorí napr. o mestskej častí Nad jazerom, ale iba o sídlisku! Čia je to chýba, no predsa 450. členného magistrátulol
ze zabudli ze existuje vychod slovenska? toto je uz na odtrhnutie sa od slovenska a zalozenie kosickeho statu. naozaj neviem co ma vychod z toho ze patri pod republiku za to je mi jasne kam tecu daneSúdruhovia
si ráčili všimnúť, že ako kompenzácia za mýto sa chystá zníženie spotrebnej dane na naftu? Či sa im máli azda?nekoncepcne
Blbe a nekoncepcne riesenie. To mame dopadnut ako Bratislava, ktora zacina pri Zahorskej Bystrici a konci na Madarskych hraniciach? Dosledkom su viacere useky ciest, ktore vedu cez sire polia a plati tam rychlost 50kmh. Musia existovat aj ine sposoby, ako bojovat. Napriklad lobovat za posunutie zaciatku spoplatneneho useku az za Sebastovce a Polov. Tym padom by myto zatazilo len autobusy jazdiace do Sace, kde sa tak ci tak plati vyssie cestovne.Neviem po akých cestách
jazdí starosta Šace, že nevidí tabuľky Košice Šaca, ale na oboch vstupoch do tejto mestskej časti na ceste I/50 je dopravné značenie IS 36c Košice časť Šaca, naviac v smere od Rožňavy je pred týmto značením ešte IS 34 Hranica okresu Okres Košice II. Inak ozaj tieto tabuľky ale nie sú príčinou chaosu s mýtom. Chaos s kategorizáciou a správcovstvom prieťahov štátnych ciest cez mesto Košice trvá roky - viď problémy s označením rýchlostných komunikácií v meste - a mesto zvolilo taký dosť liknavý spôsob riešenia. A práve problémy s mýtom tieto problémy zvýraznili. Ozaj si to žiada koncepčné riešenie, ale v prvom rade musí mesto iniciovať a jasne formulovať čo chce. Ale premaľovanie nejakej dopravnej značky tento problém nevyrieši..
no co,aspon uz nebude spz KS.a čo takto
zrušiť linky mimo územia mesta? možno by dotknutí ľudia spravili ďalší štrajk a to dnes evidentne zaberá. Nerozumiem prečo jednoducho nepovedia, že dopravné podniky majú výnimku, veď aj tak sú stratové a dotované z mesta, aký to má význam aby platili mýto?Škoda je aj to, že
DPMK sa vzdal myšlienky zabezpečovať dopravu do USSKE električkami, čím by sa minimálne z 50% problém s platením mýta DPMK odstránil. Lenže to je aj vecou koncepčného riešenia, a to slovo mnohí kompetentní nemajú radi. Aj teraz sa ukazuje ako chýba napr. električkové prepojenie Bardejovskej a Moldavskej, za DPMK pred Kauflandom mohol byť prestupový uzol, a do USSKE sa mohlo cestovať výlučne električkami - hoci aj spriahnutými KT8-čkami. Je možné využiť aj zadný výjazd električiek z vozovne na Moldavkú, tu ale pre zmenu chýbajú električkové zastávky pri Hornbachu, resp. Baumaxe. Ale tento problém za niekoľko desiatok tisíc EUR sa vo firme už rieši odkedy tam postavili prvý Baumax, dnes je tam už dávno aj Kaufland a Hornbach. Električky tam síce v križovatke na semafóroch stoja, len zastávky tam chýbajú....MUDr.
Predseda predstavenstva je MUDr. To je patent na rozum aj odbornosť, či na všetko?reagovať
Predseda predstavenstva DPMk nepotrebuje mať odborné vedomostí z oblasti dopravy? Takto potom aj vyzerá.