Pravdepodobne nepozornosť vodiča autobusu košickej MHD premávajúceho na linke č. 17 sa podpísala pod nehodu, pri ktorej sa v utorok zranili dve cestujúce.
Dpmk
Ani sa nečudujem . Vodič je po zavedení novými cestovnym poriadkom vytažený na 105 percent.Celú smenu dobieha čas ,nakolko na konečnej pri otočke už mešká. A hlavne nereálne časy vymyslené pri stole sa nedajú stíhat.nemyslíš vážne
Kde? Tu v Ke? Veď tu sa musíš plaziť aby si nenadbiehal a že nereálne časy :))))takáto kuriozna nehoda sa nestala
na Slovensku za posledných 50 rokov...!HAHA
DRAHY kolega, jazdne doby boli robene podla jazdy vodicov a vyhodnocovane z dat ziskanych z Emtestu. Podla zakona o praci v doprave, ma vodic narok na prestavku az po 4 hodinach. 4 hodiny sa mozes krutit nonstop. vsade vo svete to tak je. Aj v Norsku. Najskor sa vodic bavil za jazdy, ako to je v kosiciach bezne. takze netaraj o nerealny casoch, lebo ak je problem, tak sa to vzdy riesi. stav kedy sa chodilo na otocky, a z meskanim z konecnych skoncil, zmenou cestovneho poriadku v priebehu tohto roka. tak si laskavo nevymyslaj.Ze plazit sa ??
nič v zlom ale autobus číslo 25 má bežne meškanie 10 minút a viac počas špičky.. . v smere mier - tahanovce... čo v realite znamená že namiesto 15:42 autobus príde 15:5x. . . . a to je už fakt viac ako 5 minut.. .alebo stačilo by ak by v špičke mal pozmenený čas že na mier dojde na 15:48... čo je dosť častá realita že autobus na 48 stihol prísť.. .ale skôr ešte počas špičky neprišiel.... . pretože nie je to reálne možné. .. . a tak ako cestujúci keď prídem 18-kou na zastávku na 15:46 neviem či už išiel alebo nie (samozrejme takmer stále ešte len príde)ale občas sa stane že autobus dojde skôr.. je to len raz za mesiac ale to už môžem ísť radšej na sídlisko ako čakať ďalšiu polhodinu, ak nie viac na ďalšiu 25 (a tým pádom som už vystúpil z 18)