Chystajú filmy všetkých žánrov, ale aj koncerty.
konecne....
som rada ze sa konecne kompetentni zobudili vsak amfik ako sme ho my volali bol pre nasu generaciu v 70-80 rokov najnavstevovanejsim miestom v letnom obdobi vecerne festivali filmov na tie sa tam chodilo v hufoch a bola velka skoda nechat ho tolke roky chatrat, gratulujme......................drzime palce nech to ma taky uspech ako za nasich ciasMyslíte, že kompetentní?
Skôr sa zobudil generálny reklamný partner hokejových MS – Ludovika Energy s.r.o., ktorý podujatie využil na naštartovanie amfíka. Podľa návštevnosti a ohlasov ľudí sa zdá, že mu to vyšlo. Nič mu nebráni nerušene dokončiť prieskum uránu na Jahodnej pre materskú kanadskú firmu Tournigan Energy a pomýšľať na ťažbu. Či však tieto sponzorské aktivity postačia na obrat vo verejnej mienke odporu voči ťažbe uránu, ukáže budúcnosť. Občania sa zatiaľ mohli oprieť o zásadný protiuránový deklarovaný postoj samosprávy. Po MS sa však objavilo nadšenie MČ Sever. Zišlo by sa preto dešifrovať, či je to len čisté nadšenie z obnovenia zašlej slávy amfiteátra alebo nadšenie z črtajúcej sa súčinnosti s týmto sponzorom.:)
Tesim sa !!!!!!