ale po Bratislave nechodia iba autá so značkami BA či BN. Motá sa tam pol slovenska, tak neviem o čom točíte. Ludia ktorí chodia po Košiciach so služobnými autami s BA značkami sú radi že tu majú prácu a služobné auto.
Je tazke najst uplne spravodlivy system, ale aut z bratislavskou znackou je v Kosiciach skutocne velmi vela - a to najma nakladnych aut a dodavok. Tiez je pravdou, ze cestna siet je neporovnatelne vacsia.
Tiez je pravdou, ze pan kosicky primator uz akosi "zabudol" spomenut, akym klucom sa prerozdeluje vynos z dane prijmov FO medzi jednotlive VUC...ale to uz by nehralo do karat.
v prvom rade je samotna cestna dan somarina, ved sa platia spotrebne dane z paliv, myto je to uzasne tento komlikovany system, same poplatky, dane, odvody... a nakoniec nikto netusi kde ktore € koncia
Zdeno, a ta cesta popred tvoj domcek, myslim teraz Kukucinovu, ta je v akom stave ? Odkedy si si vybavil zjednosmernenie aby si nebol tak ruseny, uz je to lepsie nie ?
PS : Aj vdaka tomu saskovi je k SteelArene jedina prijazdova cesta ( krizovatka Sturovej a Kuzmanyho ) -ak neratam domceky Milosrdenstva a okolo , sranda ze pocas MS v hokeji to slo docasne ju znova zobojsmernit tu Kukucinovu - co som ja osobne navrhol tomu slizkemu saskovi Briximu na nejakom stretnuti obcanov ... Nastastie sa to velmi rychlo po skonceni MS zase "dalo do normalu"... Takze Zdeno, ako ?
V B.B. jazdí minimálna 20 percent aut s špz BA, ale 90 percent z nich tu aj býva. A toto kole oči aj Košičanom, to nie sú návštevy z BA ale miestni KE podnikatelia s špz z BA.
aby cestné dane zostali tam.Treba férovejšie zmeniť kľúč na rozdeľovanie cestných daní a iných poplatkov pre všetky VÚC alebo asi už máme aj tých VÚC priveľa.Kedysi boli len tri VÚC a bol väčší poriadok v chaose ako teraz.Kde bol doteraz súdruh Trebuľa už za svoje druhé volebné obdobie zobudil sa zo zimného spánku ničnerobenia pred blížiacimi sa voľbami do VÚC aby sa trocha zviditeľnil.Doteraz nikto nevedel,čo tam vôbec robí a za čo je zodpovedný voličom aj občanom kraja?
Tvrdíš úmyselne ??? Netušíš o čom trepeš, Vždy sa registrujú autá tam kde je centrála spoločnosti a že sú v BA ??? Za to si predsa môžu sami podnikatelia že si neurobia centrálu inde, nech sa urobí zákon o tom že sídlo nie je podstatné, ale miesto pôsobenia a je po probléme. Súkromné autá do tejto témy nepatria, o tom článok nehovorí !!!
férovým rozdelením dotácií ciest na obyvateľa v tom ktorom VÚC.Chyba je aj v značení áut na Slovensku,lebo ŠPZ by mali byť prideľované cez centrálu dopravného inšpektorátu bez udávania okresov ale kombináciou abecedy ako majú v Česku alebo inde.ŠPZ na Slovensku porušujú ústavné právo anonymity vodiča odkiaľ pochádza/značenie miest-okresov/,čo by malo byť anonymné na prvý pohľad jeho pôvod trvalého bydliska/okresu,mesta/.Asi aj tu je problém prečo len VÚC Blavy z toho profituje,lebo zákon ináč nemá výklad.Je to ešte od socializmu to značenie a zrejme niekomu to viac vyhovuje v parlamente NRSR aby tam sedeli vyše 20 rokov a nič nezmenili aby to bolo konečne férové pre všetkých vodičov aj správcov ciest ako aj spokojných občanov na celom Slovensku.Zobuďme sa konečne a nevoľme tých čo pracujú pre seba aj pre svoje strany ale len pre spokojných občanov v právnom štáte konečne.
kde asi tak ma firma z Bratislavy prihlasovat auta vo svojom majetku? Ma obehat vsetky VUC aby tak prispela na cesty po Slovensku?
Je fakt, ze mnohe cesty su vytazene, a financii na ich udrzbu, ci dokonca rekonstruckiu niet. Netreba vsak byt naivny a mysliet si, ze to je problem okresnych znaciek preboha. Vsade sa tankuje, a chudobne regiony maju tiez narok na rozvojove fondu EU. Len keby sa z nich menej kradlo ...
Rovnako ako po Košiciach a inde jazdia Bratislvskéé ŠPOZ-ky tak Bratislava je plná áut z iných okresov... minimálme 20%. Problém je vo viacnásobnom zdanení automobilizmu - DPH, diaľničné známky a mýto, daň z palív, daň (poplatok) za výkon motora... spravodlivé by bolo zrušiť všetky platby okrem dane z palív a mýta, pretože tie zohľadnujú použivanie cestnej siete a jejnadmerné opotrebovanie nákladnými autami. Všetko ostatné je ťahanie peňazí od občanov k politikom.
ved co lepsiefirmy na slovensku odkupili bratislavsky prachaci a ich auta jazdia po celom slovensku ,ale dan za motorove vozidla ,ktorú by mali platit VÚC ,v ktorom maju pobocku firmy platiav bratislave a na ostatnom slovensku sa nedostávaju peniaze na opravu ciest.Len sa osamostatnite a ohradte plotom tu vasu nenazratu a posratu bratislavu.
pomer áut nebudem hodnotiť,vela ich je aj v TN,ale : ak má jedna rodina pred panelákom súkromné auto a ešte dve autá s BA ( obidve rovnaká firma) pred barákom nieje kde parkovať,tak vidím riešenie len tak,že jedno auto/byt poplatok symbolické 1 €/rok. Druhé auto 200 €,tretie auto 500 € /rok. Ak sa takto nevyrieši problém s parkovaním,aspoň mestá získajú na budovanie parkovísk. PS: Bratislava začala prvá.
a okrem systemu ako nas okradnut vyberom dalsej dane nie je nic a ani tak skoro nebude. Ani MHD, ani parkoviska. Naopak bude problem zaparkovat vsade 24/7 a nie ako teraz kde je problem zaparkovat tam kde povolili hustu vystavbu za poslednych 10 rokov a aj to iba par hodin denne. Ja problem s parkovanim nemam v celom meste. Tam kde je totiz nejazdim uz ani teraz, stale ale mam 3/4 mesta dostupnu. Takze zacnem platit za to, ze budem moc platit zvysok zivota a iba problemy za to.
.
Tiez je pravdou, ze cestna siet je neporovnatelne vacsia.
je to uzasne tento komlikovany system, same poplatky, dane, odvody... a nakoniec nikto netusi kde ktore € koncia
presne ako pises..
Odkedy si si vybavil zjednosmernenie aby si nebol tak ruseny, uz je to lepsie nie ?
PS : Aj vdaka tomu saskovi je k SteelArene jedina prijazdova cesta ( krizovatka Sturovej a Kuzmanyho ) -ak neratam domceky Milosrdenstva a okolo , sranda ze pocas MS v hokeji to slo docasne ju znova zobojsmernit tu Kukucinovu - co som ja osobne navrhol tomu slizkemu saskovi Briximu na nejakom stretnuti obcanov ... Nastastie sa to velmi rychlo po skonceni MS zase "dalo do normalu"... Takze Zdeno, ako ?
nakfa nemáš pravdu.
Všetko sa úmyselne registruje cez Blavu
úmyselne ?? !!
Systém ústredia nefunguje rovnakým
somarina
Je fakt, ze mnohe cesty su vytazene, a financii na ich udrzbu, ci dokonca rekonstruckiu niet. Netreba vsak byt naivny a mysliet si, ze to je problem okresnych znaciek preboha. Vsade sa tankuje, a chudobne regiony maju tiez narok na rozvojove fondu EU. Len keby sa z nich menej kradlo ...
búrka v mláke vody
samostatnost
blbost
Ak sa takto nevyrieši problém s parkovaním,aspoň mestá získajú na budovanie parkovísk.
PS: Bratislava začala prvá.