Korzár logo Korzár Košice
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Revízori môžu autobus aj odstaviť (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

hm

radsej keby do vsetkych dialkovych busov dali klimu
 
Hodnoť

Prečo nekontrolujú

počas jazdy? Veď to zdržuje cestujúcich. Vo vlakoch tiež revízor kontroluje počas jazdy.
 

Volodja,

co tak spytat sa priamo a velmi razantne autobusarov? Pochybujem, ze budu citat tuto diskusiu.
 
Hodnoť

Revízori v prímestských autobusoch

Na revízorov som zvyknutý väčšinou s dopravného podniku u nás v Košiciach, aj keď aj títo majú svoje muchy chápu ich postavenie voči cestujúcemu ,teda zákazníkovi a pokiaľ je všetko v poriadku obom stranám je jasné ich postavenie a teda aj adekvátne chovanie jedného voči druhému.Dvakrát sa mi stalo že do autobusu SAD nastúpili revízori , chodia po dvaja, okamžite z nich mal človek dojem , že nastúpil minimálne námestník riaditeľa či ešte vyšší funkcionár čo kontroloval cestujúcich spôsobom , aj zo slovnými poznámkami, že vlastne môžu byť radi že im táto spoločnosť urobila milosť a za ich peniaze im dovolila viesť sa v ich autobuse.Verte dobrý pocit som z nich nemal.Ešte doplním , že oba autobusy a teda zrejme aj revízori patrili Michalovskej SAD.
 
Hodnoť

Rozhovor číňana s japoncom.

Predstavujem si to podobne ako námietku čitateľa a odpoveď predstaviteľky Eurobusu. Každý hovotil o inom.

Prepravná kontrola existuje všade, Eurobus má na ňu takisto nárok. Zažil som ju aj v dubajskom metre. Tak sa už používajú len karty, takže kontrolór mal so sebou čítačku. Celé to prebiehalo ale civilizovane. Našiel čierneho pasažiera a dvoch cestujúcich, ktorí cestovali v gold class s lístkom do štandartnej triedy. Tých dvoch slušne upozornil, aby na najbližšej stanici prestúpili a čierneho pasažiera pozval von. Všetko to prebehlo bez kriku a demonštrácie sily, pokiaľ možno čo najnenápadnejšie. Myslím, že väčšina cestujúcich akcii nevenovala viac času ako potrebovali na prezentáciu vlastnej karty a nevedeli, čo revízor ulovil. Vo mne sa ozval môj slovenský pôvod a (pokiaľ možno nenápadne) som sa snažil uloviť nejajô senzáciu.

Ako som to čítal, nemal som dojem, že cestujúci namietal proti faktu, že Eurobus vykonáva prepravné kontroly. Cestujúci namietal proti faktu, že autobus ostal stáť na priamom slnku a cestujúci sa v ňom piekli. Je to neakcpetovateľné, keď si uvedomíme, že hlavným poslaním Eurobusu je poskytovať služby cestujúcim, že žijú z priamych a nepriamych príspevkov od cestujúcich (cestovné + dotácie od samosprávneho kraja) a keby nebolo cestujúcich tak to môže Eurobus zabaliť. Skrátka zasa jeden typicky slovenský poskytovateľ služieb pokladá klientov za stádo dobytka.

Ja si myslím, že Eurobus sa mal ospravedlniť za to, že ich neklimatizovaný plecháč odstavili na slnku a prisľúbiť, ze sa budú zaoberať tým ako vykonávať prepravnú kontrolu spôsobom, ktorý nespôsobí podobné nepríjemnosti ich váženým a cteným klientom. Eurobus mal sťažovateľa informovať, že už vydali inštrukciu pre kontrolórov aby zvážili dopad prepravnej kontroly na komfort cestujúcich, pokiaľ možno neodstavovali autobusy a ak je to naozaj nevyhnutné, aby lepšie zvážili, kde vozidlo odstaviť, ako aj o tom, že riaditeľstvo Eurobusu pripravilo internú smernicu za akých okolností je autobus možné odstaviť. Na záver mohla pani z Eurobusu pridať skromnú poznámku, že predchádzanie stratám z nezaplateného cestovného je v záujme cestujúcich, pretože Eurobus získané prostriedky investuje to skvalitnenie dopravných služieb.

Samozrejme, takto mala vyzerať odpoveď nielen, čo sa týka textu, ale aj skutkov.

Problém nie je v tom, na čo majú právo prepravní kontrolóri. Nežijeme vo vojenskom režime, sme ľudia a túžime po tom, aby sa hovorilo, že sme civilizovaní. Tak sa podľa toho musíme aj správať.
 

 

Aj naši vedia byť slušní. Keď ma posledne chytili bez lístka (stalo sa mi to len asi 3x v živote, a bežne bez lístka necestujem :)) bez slova som revízorovi podal občiansky, on si rovnako bez slova opísal údaje, a rovnako bez slova prešiel k ďalšiemu cestujúcemu. Ja som svojím postojom uznal vlastné pochybenie, ďalej som uznal, že revízor si len robí svoju prácu a on sa odvďačil tým, že nerobil zbytočný cirkus. Normálne, ľudsky a civilizovane.
 
Hodnoť

BOJKOT DISKUSIE

BOJKOT DISKUSIE
 

Pridávam sa

v diskusii k tomuto článku nebudem viac diskutovať. Bojkotujem !!!

...totiž jazdím autom. nie MHD ...
 
Hodnoť

V r 2001

so cestoval Parížskym metrom RER na letisko ADG a tiež vo vagone kontrolovali dvaja revízori cestovné lístky.Mali pekné obleky,rovnaké opasky,košeel,kravaty,mal som dojem,že to majú ako uniformy,ale civilné.Jeden cestujúci bol bez lístka,tak s nim spísali zapisnicu,ktorú cestujúci podpisa,ako u nás u policajtov.Slušne s nim jednali,bez povyšenosti.hulakania.Taký postoj a system by mal byť aj na Slovensku.Nie len peniaze brať od cestujúcich,ale držať sa hesla:Náš zákazník,náš pán.
 
Hodnoť

Revízori autobusov na slovensku,majú IQ pripadajúceho lístia a myslia si o sebe,že sú bohovia...

Kšeft pre vyvolených hlupákov.V každej rodine sa nájde imbecilny hlupák,ktorému treba zaistiť príjem...
 


Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop