Aby mal DPMK z čoho splácať úver na autobusy, hľadá rezervy. Na dlažbe má skončiť 120 zamestnancov.
tých
120 ľudí nech prepustia na magistráte. Ušetrené financie nech potom poskytnú dopravnému podniku. Rozhodne by to bolo prospešnejšie pre ten podnik aj pre mesto.Minule zverejnili zámer
zvýšiť počet mestských policajtov z 220 na 300. Priority boľševikov sú zrejmé. Znížia počty v DPMK, zvýšia počty policajtov.skorumpovaný košický magistrát
http://flog.pravda.sk/ehmkkosi...Toto je exemplárny príklad
politiky socdemokracie! A to súmračníckym, košickým, ficovsko-rašiovsko skorumpovaným zgorileným spôsobom. A potom bude skorumpovaná banda ešte drístať o akýchsi sociálnych programoch! Veď to je beštiálny spôsob, ako si napchať kešene na úkor pracujúcich ľudí za účinnej pomoci zovčenej 45%nej skupiny idiotov, ktorí budú voliť geniálneho, vlastnou hlavou rozmýšľajúceho zhranoleného despotu, aj keby padali fúriky!Dpmk
A kolko má vlastne úradníkov ___ ,,, tOTO MESTO PATRí MEDZI BOHATé 22 častí nemé ani Praha s New yorkom dokopyA to namiesto vodičov
...posadia do autobusov a električiek tých Japonských robotov, ktorých predvádzali na Hlavnej ulici počas košických slávnosti vína??? :-DNo a čo?
Čo si chcel týmto akože objavom povedať?SMERáci predsa zvyšujú zamestnanosť...
Bravó ! Cez našu električkovú dráhu imperialistický agent neprejde ! :-PSTK
Nový autobus po prvom roku STK potom do 8 rokov každý rok, po 8 rokoch každý pol roka. Po 4 rokoch rokoch chodia osobné autaNepresnosť v texte pod obrázkom
Ten koniec druhej vety pod obrázkom („Pre eurofondy ... umožňujú i služby externej firmy.“) nie je presný. Nariadenie EPaR č. 1370/2007 o službách vo verejnom záujme v železničnej a cestnej osobnej doprave platné od 3. 12. 2009 v čl. 4 ods. 7 hovorí „... zmluvy o službách vo verejnom záujme MUSIA transparentným spôsobom ukazovať možnosť a prípadne rozsah subdodávania. V prípade subdodávania je poskytovateľ poverený spravovaním a poskytovaním služieb vo verejnom záujme v v osobnej doprave ... povinný sám poskytovať PREVAŽNÚ časť služieb vo verejnom záujme v osobnej doprave.“ Čl. 8 ods. 3 písm. d) tohto nariadenia však umožňuje, aby zmluva o výkonoch vo verejnom záujme typu tej košickej (uzatvorená 7. 8. 2009, teda ešte pred nadobudnutím účinnosti tohto nariadenia a uzatvorená s dopravcom bez súťaže) dobehla do konca svojej platnosti (čo je 31. 12. 2018). Takže možnosť subdodávania výkonov v MHD Košice NEMUSELA byť do príslušnej zmluvy o službách vo verejnom záujme zahrnutá UŽ TERAZ, keby sa táto nemenila. STAČILO BY TO spraviť až od 1. 1. 2019. No ale keďže na zmenu zmluvy je iný dôvod, nové jej znenie už túto možnosť zo zákona obsahovať MUSÍ. Inými slovami - táto povinnosť s eurofondami priamo nesúvisí, dôvodmi pre jej zahrnutie sú platná legislatíva a fakt, že sa táto zmluva ako taká teraz mení.PRIEMERNA MZDA
Priemernu mzdu uz udavaju na pracovníka a nie na VODIČA ... čo takto povedať, aké platy majú darmožráči, ktorí ak niečo vymyslia, nikdy to nieje konštruktívne a z praxe ... niečo od ľudí a pre ľudí ....