Korzár logo Korzár Košice
Sobota, 7. december, 2019 | Meniny má Ambróz

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pri Košiciach otvorili časť rýchlocesty R4 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

No myslim

ze 14km dialnice za 3 roky je na Slovensku krasny vysledok, ak to porovname s 5km dialnice za Presovom smerom na Poprad co "zvladli" za 5 rokov.
 

 

zas tuna to stavali na uplnej rovine... kazdopadne uplne nahodou sa to otvori pred volbami :) ake slovenske..
 

 

Úplne náhodou sa to otvorí v deň výročia VOSR. Aké slovenské :-)
 

He-he ...

... a úplnou náhodou sa tam ocitne hranatý boľševik a promenáduje sa tam akoby to práve bol sám dokončil ... Ešte by sa mu bolo treba spýtať ako to myslel s tou diaľnicou BA - KE do roku 2010 ... Stihne to strana a vláda ešte???
 

BA KE

cez madarsko :)
 

BEZ POPLATKU

Termíny 2010 a podobné drísty, teraz termín 2019, pokiaľ nedokončia dialnicu KOMPLET , na VYCHODE nech je BEZ POPLATKU. Odmietam platiť za nedokončenú prácu!
Vychodniari, zabojujte konečne, blokujme cesty 1.triedy!
 

Cena za 1km R4 a R1 porovnanie

Prečo Cena za 1 km R1 je 12,82 krát drahšia ako za 1 km R4??????

Cena za 1km R4 - zmluvu urobil Figeľ a začal aj vystavbu
14,2 km -88 milion eur
jeden km stoji 6,2milion eur
financované z EU a rozpočtu bez pôžičky
Cena za 1km R1 NR-BB zmluvu urobil Fico cez PPP projekt . Financované z pôžičky od oligarchov z 10% úrokom zo splatkou na 30 rokov po 135 milion eur ročne
52km -4000 milionov eur ,
cena za 1km 76,92 milion eur predražene 12,82 krát voči cene za 1 km pre R4
Takmer 13 takých ciest R1 z NR do BB za tie peniaze sa dali postaviť!!!!!!!!
Ficovci prečo je to tak? Nehanbite sa ????
 

Veru sa

Ficovci nehambia, ak nas poriadne zadlzil Meciar tak Fico nie je o nic lepsi.
Este nase deti to budu splacat a Ficovci sa budu rehotat, oni uz nahrabali systemom >po nas potopa.
 

 

Popravde to veľmi ako výhodu nevidím... aspoň kým nebude hotový severný obchvat Budapešti. 85 km navyše je dosť, aj keď cesta je určite lepšia.
 

 

ved uz skoro je ale cez Budapest :D

Inak z Viedne (ti ocakavani zahranicni investori, ktorych ma dialnica vraj prineist) je to blizsie touto trasou.
 

a celkom

úplnou náhodou sa to otvára počas už trvajúceho volebného moratória! Prečo sa to nemohlo otvárať až po voľbách??? Čudné.....však? Už je to možno s kandidátom SMERu na župana bledšie,keď mu musel priletieť prihriať gulášik až súdruh premier!!
 

 

otvori sa to vo stvrtok aby o tom mohli media v piatok pisat hlavne
lebo sobotu to nikoho zaujimat nebude a do pondelka sa zabudne
aj po volbach uz bude
 

 

Nojo, stavali to na uplnej rovine a aj tak dokazali na 14km urobit 16 mostov a pritom zabudnut napojit to na Kechnec a USSteel...
 

 

It's not a bug, it's feature! :P

Kechnec je nastastie napojeny, priemyselny park teda...
 

 

tiez neviem naco stavali ponad RC nejake mosty na cestach 3. triedy a polnych cestach, mohli to ludia obchadzat dokola, cez zeleznicu stacili rampy a krizovatka Kechnec mohla byt jeden velky kruhac, RC vobec nemusela ist mostom ponad kruhac, tak nejako? :)
 

 

Gratulujem ku množstvu K+. Keby ste sa všetci namiesto klikania pozreli ako tá RC vyzerá, tak by ste videli, že ANI JEDEN most nie je kvôli prekonaniu nejakej terénnej nerovnosti. Všetky mosty sú na mimoúrovňových križovatkách, cez koľajnice, potoky a na cestách nižších tried. Tj. všetky mosty sú nevyhnutné bez ohľadu na to, či je to rovina, alebo Vysoké Tatry
 

 

Mne to vysvetlovat nemusis, ja iba zbieram K+, lebo chytit na navnadu rybicky je tak easy :-P
A sam dobre vies, ze toto je skor vynimka zo slovenskeho pravidla stavat blbosti kdekade, hlavne nech mozeme fakturovat.
 

Relatívna rovina

Síce rovina, ale počet mostných objektov tomu nezodpovedá.
 

 

3 roky je u nás štandard. Keď sa plašia, ako napríklad na R1 okolo Nitry, alebo na D1 ponad Považskú Bystricu, tak sa to premietne do vysokej ceny. Alebo pokulháva kvalita - čo z toho, že most pod Spišským hradom postavili za rok, keď ho stále opravujú a prejazd cez dilatačné špáry je strašne nepohodlný.
 

všetko pekné,

len ja som ešte stále nepochopil, ako budú jazdiť kamiony do US-Steelu. Starú cestu budú mať zrejme zakázanú a z novej tam nemajú žiaden zjazd. K firme, kde robí rádovo 10 tisíc ľudí, navozí a odvozí sa miliony ton materialu, v okolí ktorej sú dalšie desiatky firiem.
Takže ak doteraz prišiel z H kamion, pootravoval prejazdom 3 dediny, tak od teraz pôjde R4 do Košíc, pod mostom VSS zabočí na Rožňavu, prejde celé mesto, okolo Optimy opustí mesto, a pred Sacou sa vráti k US-Stellu, ktorý si cca pred pohodkou krásne šofér obzrel z mosta , lebo išiel okolo neho ?
Tak to vám šebastovčania vôbec nezávidím. Dostanete svoju dávku exhalátov a otrasov nie len z doterajších kamionov, ale aj z tých smerujúcich do stilky, o ktorých ste do teraz ani nevedeli, že existujú.
Ten neexistujúci zjazd nech mi pls. niekto konečne vysvetlí. Mňa napadá jedine vybíjanie mýta z prepravcov navyše. Pokiaľ sa do železiarni bude smieť na výnimku (dojazd do cieľa) jazdiť nadalej po starej ceste, tak kapánek stratila význam, kedže väčšina kamionov, ktoré idú priamo do KE (nie tranzit), tak končia niekde okolo US-Stell.
Alebo sme sa rozhodli, že ked už máme na dresoch prví na svete hymnu (mimochodom, bez ironie, super nápad, neviete niekto, konkrétne meno človeka, koho bol ? ), tak budeme aj prvý štát na svete, ktorý na rozdiel od ostatných sa nesnaží dostať dopravu von z mesta, ale ešte si ju tam cielene nasmerovať. Dokonca nákladnú.
 

1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop