Korzár logo Korzár Košice
Sobota, 31. október, 2020 | Meniny má AurelaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Autodopravcovia na východe sa sťažujú na nové mýto (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

Sú to ďalšie

istoty pre súkromnú výpalnícku firmu...
 

Bratislavské svinstvo

Nech na východe DOKONČIA 4-pruhovky a POTOM nech vodiči platia mýto .
Platiť dialničné mýto za NEDOKONČENÚ dilalnicu je bratislavské svinstvo!
A východniarski papaláši sú ticho a neprotestujú, to je dalšie zlo !
 

ale predsa je spravodlivosť

kto zničí cestu nech ju aj zaplatí.
Podľa mňa by mali všetky auta nad 3 tony platiť daň - štvrťročn podľa najazdených kilometrov na tachometri a nie mýto.
A zahraničké auta - pri vjazde odpíše dopravný daňovník stav tachometra a pri odjazde kamion vykešuje .... aspoň zvýšime zamestnanosť


A určite by som zrušila povinnosť maleho mestečka zabezpečiť prejazd kamionov v prípade opravy cesty - Prečo by mali kamiony pri oprave - úplne zničiť cestu 2. triedy - medzi domami - mestečko ju ich nikdy neopraví - začo?
Napr. v Modre už teraz prechádzajú po historickom centre kamiony ( obchádza diaľnice - nemusia platiť mýto) - a pri oprave cesty (má byť z lete už ju nadobro zničili) cez námestie budú jazdiť medzi panelákmi ...
 
Hodnoť

mýto zvyšovať

pre ekológiu by som hnal mýto do astronomických výšok, je choré, ako sa svet vo výrobe presunul na kolesá - doviezť diely z jednej časti europy a potom poskladané auto naspäť cez celu europu je choré..... okrem rýchlokazacich sa potravín by som prevoz ostatného tovaru zaťažil mýtom niekoľkonásobne, dopravu treba dostať na železnicu, takže jediná vec, ktorú u tejto komunistickej vlády schvaľujem
 

 

to je utopia.. nasim zelezniciam trva prepravit 1x vagon s gulatinou zo vzdialenosti 65 km 2-3 dni... slovenske zeleznice v takejto podobe nikdy nebudu schopne konkurovat automobilovej doprave... zial je to tak... cas je dnes pri podnikani prilis dolezity faktor na to aby sme ho mohli ignorovat..
 

absolutny

suhlas.
 

 

spýtam sa ťa takto , čo sa stane tej guľatine, keď je dva-tri dni na vagóne? skazí sa? či ako ? objednávať sa poväčšine prípadov so skorším termínom a potom sa všetko stíha...neznášam veci hneď zaraz okamžite a súhlasím s príspevkom od 1233 čo najviac vecí na železnicu a čo najmenej na kamióny...s kamiónmi len prepravu od najbližšej stanice na miesto určenia, alebo od miesta nakladania
 

 

Ty si to este stale nepochopil? Kam idu peniaze z myta? Nuz do rozpoctu na udrzbu cioest rozhodne nie, vacsina ide pekne na ucty J&T. A cesty mame cim dalej tym horsie.
 

 

Da sa niekde dopatrat ake mali SkyToll vlani a predvlani trzby a aky mali zisk?
 

 

Rocne im musime zaplatit cca 100-120 milionov EUR. Pricom rocne sa vyberie okolo 150 milionov. Tie splatky maju postupne klesat, ale behom 13 rokov musime splatit takmer 800 milionov. Ak tam nahodou nie su nejake dodatky ktore cenu nakoniec este navysia, comu by som sa necudoval.

Ak s platbou meskame, tak je tam nejaky urok. Samozrejme je len "nahoda" ze so splatkami meskame, napriklad za rok 2012 sme mali zaplatit 120 milionov, ale zaplatili sme len 80, 40 milionov sa presunulo na rok 2014 cize k tym 40 milionom este budeme musiet priplatit urok (3,5%). Plus samozrejme splatku za rok 2014. Z tohtorocnej splatky sme presunuli dalsich 40 milionov, na rok 2015, cize zase sa to predrazi o uroky.

Trzby a zisky su napriklad tu.
http://www.finstat.sk/44500734

Ja by som sa skor rad dopatral k cislu ake boli skutocne naklady na vybudovanie toho mytneho systemu.
 

 

hovorí sa o 60 - 80 miliónoch. Toľko vraj stáli porovnateľné systémy v zahraničí.
 

 

Píšem niekde o mýte?
 

 

Ak mi to da za cenu autodopravcu a vo vlastnej rezii mi to dovezie az do dvora, tak budem realizovat dovoz cez zeleznicu.
A este k citronsk. Tie 2-3 dni, to si musel mat stastie. Mne islo 110 km 10 dni. A aj tak som poslednych 5 km musel realizovat cez autodopravcu a prekladku a vykladku si zabezpecit sam.
 

 

Skus niekedy podnikat a pochopis co to znamena ked ti tvoj tovar miesto 2 dni ide 25 (to nam vypocitali prepravu z turecka takto, a samozrejme poslednych par km si to musis doriesit este sam). = 23 dni navyse mas umrtvene peniaze v tovare na ceste, tovar nevies trackovat, nevies kde je, nevies co je s nim.. len musis vyckat a dufat ze pride. to nieje riesenie.

a to nehovorim o dnesnej forme vyroby just in time...

dalej si uvedomte ze zatial co kamiony platia spotrebne dane&myto, tak zeleznice su skoro vsade stratove/dotovane.. a aj tak su drahe.
 

na druhu stranu..

preco utopia?? ..tvoj argument je sice argument no preco by malo byt vsetko okamzite...len preto ze sa vsetci ponahlaju?? to je chore na tomto svete ako vsetci letia a zenu..pomaly dalej zajdes..nahanat sa lebo cas su peniaze..to je tak primityvne ze to nieje pekne..ludstvo by sa malo ucit zit kvalitne nie zbrklo..v klude a s rozvahou nie o preteky pre mamon..
 

 

Treba sa hrat na casovo stresovaneho...ozaj ako to naps. minulu zimu prezili ti "just in time" makaci, ked tam par dni oddychovali kamiony pod donovalmi? Urcite nalozene krvnymi konzervami a dalsim zivot a svet zachranujucim materialom...Prestala sa krutit zem okolo svojej osi, alebo doslo k potope sveta...?
 

 

slovenské železnice sú schopné bez problemov dopraviť tovar na vzdialenosť 600 km do 24 hodín.Sa už zobudte,rozdiel je ked sa tovar musí zvážať a čakať na záťaž a rozdiel ked sa zapriahne v bode A a presunie sa do bodu B komplet....
a slovenské železnice odkedy prepravujú tovar......čo tá mozaika vyše 20 súkromných spoločností??
 

 

Kecas.
Kolkokrat si take nieco cez zeleznice riesil?
Keby aspon raz, tak by si takuto k€k€tinu nemohol napisat.
 

clovece

ty o preprave tovaru naozaj nemas sajnu.
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop