Korzár logo Korzár Košice
Streda, 2. december, 2020 | Meniny má BibiánaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Novej ceste na košické letisko prekáža električková trať (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Kto písal

text pri fotke? Vraj most spôsobuje dopravné nehody.
Už bol za to aj potrestaný, alebo ten most má známosti a nič sa mu nemôže stať?
 

 

To je to isté, ako asi dva roky dozadu napísali, že električka zabila chodca. Pri troche fantázie si predstavujem, ako sa tá električka zákerne za toho chodca priplazila a krvilačne ho zapichla.
 

 

Ak ten most spôsobuje dopravné nehody, potom ceruzka je zodpovedná za pravopisné chyby! Navrhujem oboch exemplárne potrestať!!!
 

 

ja som ho nezabil, to nôž ho zabil!
 
Hodnoť

To

navrhované riešenie p. Titla vyzerá fakt ako najrozumnejšie.
 
Hodnoť

 

Myslím si , že by sme mali zbúrať každý jeden most , ktorý spôsobil nehodu. A takisto každý jeden strom ,ktorý spôsobil nehodu a každý jedenn stĺp, ktorý sposobil nehodu. Len ponechajme :BILBORDY" , ktoré nespôsobujú dopravné nehody. Ináč , frekvencia odletov je fakt taká vysoká , že tam treba postaviť štvorprúdovku ale v každom smere jazdy.
 
Hodnoť

Odkazy..

Nema prosim Vas niekto odkaz na stranky, kde by som nasiel fotky napr z vystavby cesty pri Optime smerom na Jazero, prip. ako sa predtym dalo dostat na letisko? :)
Pamatam si, ze po tej ceste od Optimy na Jazero som sa dakedy daaavno chodil bicyklovat ako maly, este ked nebola otvorena, ale bola uz dokoncena.. Dakujem :)
 
Hodnoť

cesta z pereša?

A čo takto cesta od mostu za Perešom, kde sa teraz schádza z E571 a napája na ňu nazad? Mám namysli križovatku hlavného ťahu a cestu smerom Malá Ida, Šemša..
Tam je aj podjazd, aj mimoúrovňová križovatka, v podstate stačí z poľnej cesty spraviť asfaltku a prebudovať pripájacie pruhy...

jasne, netreba postaviť mosty, nedá sa na tom trochu zaryžovať..
 

 

1. krizuje to elektrickovu trat - vystavba by ju na nejaky cas isto obmedzila, a vyluka Elek. trate do US Steelu nieje jednoducha co sa tyka nahradnej dopravy busov si myslim.

2. s tym ze by to bolo nie nakladne suhlasim, je to v podstate najblizsie k ceste na letisko, podla mapy je tam aj nejaka polna cesta.

3. pre vodicov, ktori by z letiska sli na Sacu tam ale chyba napojenie - prejdu popod most, a chyba im, aby mohli vyjst na most smer Saca /po ktorom ides ty z KE, ak ides na letisko a hned na jeho konci odbocujes.../

4. pre vodicov z ke to nevyriesi nic, pretoze tak ci tak budu musiet prejst az za peres....

Napojenie k optime by pomohlo, ale zasa - to iste - bod 4 sa bude tykat ludi co pojde smer Roznava.
Obchadzka bude tiez cca 2-3km.
 

 

o tomto riešení sa predsa píše. je to to, ktoré si vyžaduje prekládku električkovej trate - alebo ako inak by si sa chcel dostať z "podjazdu" na poľnú cestu?
 

 

no na fotke bol označený ako križovatka perešský električkový most, tak neviem no.
 
Hodnoť

a len plány..úvahy..

a činnosťO!,no kompetenti-impotenti!!!
 
Hodnoť

 

Nedávno tu bol článok, že napojenie letiska rieši aj Immopark. Jedna ruka nevie, čo robí druhá?
 
Hodnoť

a čo takto???

podľa tkz Bielej knihy EU každé medzinárodné letisko v EU musí byť do r. 2020 napojené na železnicu
zaoberá sa tým niekto, alebo to vyriešia po Slovensky-zrušíme štatút medzinárodného letiska.
Tá železnica by sa tam mohla napojiť z viacerých strán, ale ideálne by bolo od Bývalého VSS pozdlž Myslavského potoka. Kedže Rozchod je rovnaký, mohli by po nej chodiť aj električky do USS. a problém na Pereši by bol vyriešený
 

 

jednoduchšie je vybaviť v EU vynimku ako tam stavať železnicu pre nikoho
 

Čo tak kruhový objazd s nap.poľnej cesty

napájajúcej sa z podjazdu kolmo na letisko.Tuším tak to nejako bolo aj verejne odprezentovaných pôvodných projektoch IMMOPARKU ako hlavného navádzača do priemyselného parku z perešskej cesty aby tam mohli vytvoriť logistické centrá.Skutošnosť je bohužiaľ dnes celkom iná IMMOPARK neexpanduje tak ako by chceli.Im zrejme ide o to čo píšete,že do 2020 má byť železničné spojenie ináč letisko môžu zavrieť.Ale načo robili predĺženie letiska smer na Hanisku pristávacia dráha do 2000 metrov pre prekládkové Cargo letisko s nejakým čínskym tovarom/staneme sa nejakou ďalšou ruskou alebo čínskou guberniou/ s plánovaným vyrúbaním širokého pásu Čierneho lesa/zničenie lesa a biotopu/ na juhu letiska.Štatút malého medzinárodného letiska EÚ je do 50 tis.pohybov vzletov/príletov v zmysle regilatívov EÚ t.j. 75 pohybov za deň 365 dní ,čo výhľadovo sa nepriblíži do 20-30 rokov určite podľa výsledkov a snahy dnes turisti tu nechodia.Preto investor IMMOPARK-u by mal byť za to zodpovedný ako riešiť dopravný uzol ako ÚHA pôvodne malo požiadavku pred začatím projektu s mestom.Riešť dopravu pozdĺž myslavského potoka je neriešiteľný problém s vlastníkmi pozemkov kataster Myslava a uzol napojenia smer lletisko.Oni najprv postavia niečo a potom rozmýšľajú o napojení.....to sú istoty pripomínajúce neschopnú minulosť
 

Kľud...

Citujem z bielej knihy „Plán jednotného európskeho dopravného priestoru - ...“:
(6) Prepojiť do roku 2050 všetky letiská základnej siete so železničnou sieťou, podľa možnosti vysokorýchlostnou; ..."

Takže:
a) „do r. 2050“,
b) „letiská základnej siete“ (nie každé medzinárodné letisko tam musí patriť),
c) o vysokorýchlostnej železnici sa v našich končinách ešte len opatrne mudruje, to je nie že vo hviezdach, ale dosť ďaleko za hviezdami.
A „priložte kartu“ to tu vedľa vystihol naprosto presne.
 
Hodnoť

pán viceprimátor nebuďte smiešny...

"V budúcnosti uvažujeme nad prepojením letiska s mestom prostredníctvom električkovej trate, na ktoré chceme využiť európske zdroje." Bus 23 vôbec nejazdí k tým zopár terajším odletom a príletom. Pripadá mi to ako sabotáž zo strany DPMK a Vy blúznite o električkovom prepojení letiska s mestom.
 

Linka č. 23 je súčasťou pravidelnej MHD

Je na nej závislá kopa ľudí, čo s ňou chodí do práce a z práce (letisko, priemyselný park Pereš). V tom musí byť nejaký systém, tí pravidelní tam pracujúci by nemali závisieť od príletov a odletov. Mimo času začiatkov a ukončení pracovných zmien je tam pravidelný interval (pracovné dni 60´, voľné dni 120´).
Odlety a prílety sa menia každú chvíľu.
Chvíľu sa linka odletom a príletom prispôsobovala (2007-08), ale bolo to zúfalé (množstvo protichodných požiadaviek, každý deň v týždni inak, leto - zima, časté zmeny letového poriadku aj v priebehu leta / zimy, ľudí súvisiacich s príletmi a odletmi minimum), tak sa s tým prestalo. A to bolo tých letov viac ako dnes.
Môj (súkromný) názor je, že kým je frekvencia letov taká, aká-je, to nie je na pravidelnú autobusovú dopravu. A na fúrikovanie prázdneho minibusu hore-dole ku a od každého príletu a odletu mesto ani DPMK nemajú, to by musel niekto iný.
Takže tak, a nie „sabotáž“.
 

ak je to linka pre pracujúcich

a nie pre pasažierov letiska, tak je potom zase podľa môjho súkromného názoru, zbytočne uvedená na webe letiska http://www.airportkosice.sk/pr... Tí čo pracujú na letisku majú prácu vďaka pasažierom (ak si odmyslíme cargo). V priemyselnom parku neviem ako. 1x som použil bus 23 na letisko v piatok popoludní v lete minulého roka. Boli sme v buse 3 ľudia od stanice po letisko. Pár ľudí pristúpilo a tí istí aj vystúpili najneskôr na Moldavskej. My traja sme neleteli a ani sme tam nepracovali. Všetci sme si išli požičať auto na letisko :-) Bol som aj pozrieť tabuľu odletov a príletov. Nič do asi 2 hod nemalo priletieť a to posledné odletelo pred polhodinou. Druhý raz som bus použil o týždeň v nedeľu, keď som bol auto vrátiť. A šli sme z letiska traja. Ja,moja dcéra + šofér busu :-) Nikto nepristúpil a ani nenastúpil. Odvtedy som ale letel do KSC a späť 3x. Žiaľ iba cez víkend. Zakaždým som volal taxík, lebo čakať na bus 1-2hodiny nemalo zmysel. Toľko moja skúsenosť. A ak to aj nie je sabotáž, tak to určite nie je v poriadku.
 

1 2 >

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop