Korzár logo Korzár Košice
Nedeľa, 29. november, 2020 | Meniny má VratkoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Stavbu diaľnice Budimír – Bidovce opäť posunuli (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

fico ju nesľúbi

tak isto do roku 2010?
 

 

Ja myslím že peniaze na ten úsek by mal nájsť, navyše Válov-stav vraj zaviedol nový moderný business model kde za vykonanú prácu netreba platiť takže by tá cena nebola vysoká. A hlavne by sa konečne vyriešil problém s meškajúcimi výplatami pre hráčov Slovana.
 
Hodnoť

 

Poloprofil to je zase co za finta? :) to je nejaky novy marketingovy tah? Dialnica v poloprofile je obycajna cesta..ak toto budeme volat dialnicou tak potom mame dialnice hotove odkedy makadamom prepojili Bratislavu a Kosice v roku 1903..:))
 

 

To mas ako s tunelom branisko.
Postaveny bol za tolko penazi, ze taliani alebo rakusania by mali 4tunely vedla seba, a este by im zostalo aj do vrecak...

Lenze tunel funguje, vsetci su ticho, lebo su radi ze ho maju a je pokoj. A takto nas stat uvazuje, ze sak naco im dat celu dialnicu, ked nedokazeme splnit celu dialnicu KE-BA do 2020.. Dame im len cestu a mame pokoj. Ved, snad niesme dem3nt1, aby sme urobili dialnicu BA-KE, a potom este do kruhu ju spojili aj dolnou vetvou.. isto tam hore tak premyslaju.

Ale potom nech si pozru mapu Mnichova, a jeho okolia, do akych dialnic, Xiek, Ociek je tam vybudovana dialnicna siet, TROJPRUDOVA = sest v oboch smeroch..

Los mucacos dementolos... co sme si zvolilos..
 
Hodnoť

 

a to Rasi a Trebula nie su z rovnakej strany ako na Ministerstve dopravy? Ci to len sa budu divit a dufat, ved nech vycestuju do Blavy a zalobuju za normalnu dialnicu a co najskorsie zacatie vystavby, este nedavno mal na billboarde ze nesklamem... Konstatovat stav vieme vsetci, sila osobnosti je v tom nieco vybavit, dosiahnut a spravit...
 

 

Neslamem Vás, už ani nemôže veď sklamal ten 6 percentný župan. Smeráci pre východ, čo sa týka dopravy vybojovali veľké h....., veď ani tie cesty I. triedy nedali do takého stavu ako by mali byť a ešte na nich vyberajú mýto.
 
Hodnoť

K posunu realizácie D1 - v Bratislave

sa kompetentní zľakli faktu, že po novootvorenom úseku R4 jazdí minimum vozidiel a EU môže namietať nehospodárne vynaložené financie. Nedá mi, aby som neuviedol tento fakt:

Na riešenej trase R4 Košice – Milhosť s dĺžkou 14,175 m sú realizované tri križovatky:
1. MÚK Košice – juh v km 0,000 (ZÚ) – dočasná úprava
2. MÚK Kechnec v km 11,547
3. Križovatka Milhosť (cesta R4-I/68) v km 14,175 (KÚ) – dočasná úprava

Podľa STN 73 6101 sú najmenšie dovolené vzdialenosti na cestných komunikáciách s návrhovou rýchlosťou 120/100 km/h na smerovo rozdelených rýchlostných cestách 5,0 km. V prípade rekonštrukcie cesty sa táto vzdialenosť môže znížiť až o 50 %.
Vzdialenosť medzi križovatkami Kechnec a Milhosť (KÚ) je 2,628 m, čo je v súlade s STN 73 6101, nakoľko križovatka Milhosť (KÚ) je dočasná a bude sa dobudovávať v rámci stavby pokračovania cesty R4 do MR.
Po dobudovaní križovatky Milhosť nastane nesúlad s STN 73 6101, nakoľko medzikrižovatková vzdialenosť uzlov Kechnec a Milhosť bude menšia ako 5,0 km.
Z vyššie uvedeného dôvodu sa javilo technicky výhodnejšie riešenie namiesto MÚK Kechnec realizovať kri-žovatku Haniska (s cestou III/050189) v km cca 4, 225 km.

Jednoznačne na R4-ke mala byť postavená križovatka Haniska, a nie Kechnec.
 

 

úsek R4 nemal byť spoplatnený, jazdilo by po ňom áut viac a tak by využitý určite bol.
 

Aj keby bol nespoplatnený, tak

Čaňa, Haniska, Trstené, Gyňov atď po nej jazdiť nebudú. A MUK Haniska chýba najmä pre USSKE.
 

..

krizovatka v Haniskej je potrebna ako sol, ale nepostavit krizovatku pri priemyselnom parku by bol nezmysel

hoc aj budu dve krizovatky (Kechnec, Milhost) vzdialene od seba mimo standard, nemyslim si, ze po tejto ceste prechadza tolko automobilov, ze by to malo ohrozit a spomalit premavku
 

 

mne príde vôbec čudné, že sa táto časť R4 postavila ako prvá. Oveľa prínosnejší by bol úsek od Košických Olšian cez Krásnu po Hanisu a úsek diaľnice Budimír - Košické Olšany. Nebol za tým náhodou aj lobbing firiem z Kechneca? Z môjho pohľadu bežného vodiča je pôvodná cesta rovnako dobrá, je úplne rovná jediné nebezpečné miesto je križovatka Čaňa / Haniska. Dialničnú by som si kúpil len v prípade, že pracujem v Kechneci.
 

 

Križovatku Kechnec určite treba kvôli priemyselnému parku
 
Hodnoť

 

Toto je presne výsledok výjazdových rokovaní vlády. Urobí sa výjazdovka a logicky, keď už sme na východe (alebo inde), tak treba niečo sľúbiť. A tak sa sľúbi zahájenie výstavby diaľnice od Budimíru a potom skutek utek. Proste Ficove istoty.
Nedávno keď pán podnikateľ, pardón, súdruh sociálny minister sociálnej vlády Smer Počiatek otváral zahájenie obchvatu Bánoviec n/Bebravou a dostal novinársku otázku, či bude dodržaný termín, tak 2 sec nič, potom úškľabok a odpoveď ÁNO. Bolo jasné, že dobre vie, že istotou bude NIE.
V sobotu im to môžme porátať, všetkým, na čele s pijakom Coly. Ako krok č. 1. Krok č. 2 príde v roku 2016.
 

Platí tu staré známe.

Nikto vám nemôže dať to, čo ja vám dokážem sľúbiť.
 
Hodnoť

že im niekto ešte verí...

tieto istoty sú nemenné...sľúbime a zabudnite...gebuľa,riško čo sa nám nepáči a zbytok bandy precedovej, čo ďakuje a nezabúda na seba a sebarovných...ešte pochopím, že ich volia tí menej rozhľadení mládenci a devy, či tí čo z toho niečo majú, ale mladým a pomerne inteligentným sa čudujem...treba však dodať, že neni veľmi z čoho vyberať-prašť jak uhoď...už som sa zmieril, že ja si na tejto diaľnici nezajazdím, veď by mi chýbal ten adrenalín a masage road from Bidovce...chcelo by to nejaké úzkoprofily, ani cesta ani diaľnica, to oni soudruzi umí...ta še nešaľme a berme vidly a vymetajme toten bordeľ...pekný deň všetkým slušným ľuďom prajem...
 
Hodnoť

Štúdia realizovateľnosti

to je už čo? Budú sa pýtať každého kto ide cez Košice či by išiel okolo po diaľnici keby bola? Asi nie. Zase len nejaký "experti" vycucajú potrebné čísla z prsta aby nám EU na to prispela. Iba sa umelo naťahuje čas...
 

Kvôli objektívnosti pár čísiel:

Počet motorových vozidiel za hodinu na R4 v úseku KE - Haniska 1.176 vozidiel, v úseku Haniska - Kechnec 870 vozidiel. Pri Bratislave prípravné práce na R7 smer Šamorín - Dunajská Streda - počet vozidiel za hodinu profil Rovinka 2.366 vozidiel, profil Dunajská Lužná 1.600 vozidiel. Nedivme sa, že v Bratislave poukazujú na to, že R4 sa postavila, a pritom počet vozidiel nedosahuje ani polovicu toho, čo jazdí v trase budúcej R7-čky, a jej výstavba sa má začať až na jeseň budúceho roka.
 

 

kym sa tu postavia cesty tak tych aut tu bude mozno este menej.. pretoze to uz vsetci budeme byvat niekde pri Bratislave.
 

 

keby sme stavali cestnu infrastrukturu len podla poctu vozidiel tak sa na vychode uz nepostavi ani jedna cesta, kedze firmy investuju na miestach s lepsou infrastrukturou teda na zapade slovenska a ludia odchadzaju z vychodu na zapad za pracou a zvysuju pocet vozidiel na zapade... takze zacarovany kruh...

co sa tyka objektivnosti... ked si kupim dialnicnu znamku, mam ovela menej moznosti ju vyuzit vo svojom okoli ako ludia na zapade
 

 

Mojich 50 Eur je iných, ako od tých z Blavy? Ja tiež chcem bezpečnejšiu cestu. Kým nebude dialnica, nebude ani "počet aut". Je to tak, že ak politik sľúbi, neuverím, kým neuvidím. Preto sa Investovanie na východe zatiaľ neoplatí. Čakáme, že aspoň z EU niečo odkvapne až na "ďaleký východ".
Inak treba porovnať cenu za kilometer na ten našej 14,2 dlhej rýchlocesty s cenov za R1-Pribina, a hneď sa mi bičák v kešeni otvára!
 

1 2 >

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop