Korzár logo Korzár Košice
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Niektoré IC vlaky už chodia skôr (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

Nech zije ZSSK

O tom ako ZSSK prompte reaguje na potreby cestovania cestujucich bolo mozno vidiet hned 1. den trafikonu v nedelu 1. marca. Od piatej na bratislavskej stanici pobehovali ludia po BA stanici, lebo RegionJet uz bol 2 dni obsadeny, IC na vychod ziadne, jediny vlak o 17:55 a to len do Popradu. A prvy vlak do Kosic az o polnoci. Nech stoja IC aj v Povazskej aj trebars v Margecanoch, ale ludia nech cestuju komfortne.
 
Hodnoť

 

Cize dojne kravy (IC vlaky medzi 17:00 - 18:00 a 05:00 - 06:00) prenechali konkurencii, kedze nenasli na to ziadnu odpoved.
Teraz uz len staci dufat, ze konkurencia sa nebude spravat trhovo a v tomto vitaznom monopole nezdvihne ceny na uroven ZSR, resp. este viac.
 

 

korunovani blbci. koho budu o 15:30 viest z bratislavy ? vobec by nevadilo keby IC z BA slo o 18:30 a mozno by bolo plnsie ako IC regiojetu pretoze je skupina ludi ktorim by odchod z BA neskor vyhovoval viac.
druha vec su zase pripoje po ceste, ked vystupim z IC ale to uz je pri tychto nocnych vlakoch pre 50% cestujucich individualna zalezitost.
 
Hodnoť

 

V článku sa píše: "Podľa hovorkyne ZSSK Jany Morháčovej nové zastávky pridávajú na základe požiadaviek cestujúcich a sledovania dopravných prúdov."
Neexistuje (!), aby takéto opatrenie ZSSK urobila na základe požiadaviek cestujúcich. ZSSK k tomuto kroku musela pristúpiť, pretože RegioJet jej svojimi vlakmi prevzal niekoľko stoviek cestujúcich, a oni jaksi začali voziť čoraz viac vzduchu. Musia si naháňať novú klientelu, a tak logicky zastavovať aj tam, kde sa doteraz nestálo.
Ďalej sa v článku píše: "Vrútky sú veľká prestupná stanica a Ružomberok patrí k miestam s najvyšším počtom cestujúcich na severe Slovenska."
Nevravte! A pred takými 10 rokmi boli Vrútky malá prestupná stanica? Nie nebola, lenže nebolo prečo zastavovať. Ale keď vozíme čoraz viac vzduchu tak aj Vrútky sú dobré, aj Ružomberok má odrazu veľký potenciál.
A táto veta ma z celého článku úplne dorazila: "Napriek novým zastaveniam sa však čas jazdy spojov nepredlžuje."
Som absolútne šokovaný! ZSSK vie priamo ovplyvňovať tok času. 2 nové zastavenia vlaku na trase, ale čas sa nezmení. Vravia, že je to v pohode. Ale keď sa v Spišskej Novej Vsi občania pýtali ZSSK, prečo ruší zastavovanie jediného IC vlaku (v čase keď IC-čka v SNV nezastavovali, okrem jedného, vtedy to bolo IC 511) tak len stroho odvetili, že oni to musia zrušiť, lebo sa tým naruší takt.
Podobne tak dopadli občania mesta Krompachy, ktorí žiadali ZSSK, aby mohol u nich zastavovať regionálny rýchlik z Popradu do Košíc a opačne. (Istý čas totiž R 763 Lomnica zastavoval, dokonca aj v Spišských Vlachoch a Krompachoch.) Akú dostali odpoveď? No nemôžeme, lebo sa predĺži 2 zastaveniami jazdný čas vlaku a samozrejme sa tým naruší takt. No nedá sa!
Ale ako teraz čítame, odrazu sa všetko dá! Aj nové zastávky (dokonca pre IC), ani čas nebude problém, všetko v pohode. Ako sa vraví, topiaci sa aj slamky chytá. ZSSK sa chytá Vrútok a Ružomberka.
Mne nevadí, že tam budú tie IC vlaky stáť. Som rád, že hlavnou myšlienkou je výjsť v ústrety cestujúcim. Vadí mi to, že doteraz to nebolo možné. Na všetky žiadosti a pripomienky tie isté výhovorky typu, nedá sa, nemôžeme, takt sa naruší atď.
Odrazu sa všetko dá. Neskutočné toto!
 


Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop