K výpovednej hodnote prieskumov sa mesto konkrétne nevyjadrilo.
Nechapem..
ako moze niekto robit analyzu a strategiu za 1 milion eur!!!!, ak kazdy jazdi uz par dlhych tyzdnov uplne inac, ako je zvyknuty? ved tie vysledky budu totalne skreslene, pocet aut ktory oni naplanuju ze prejde danym usekom o 10rokov tam prejde okamzite po skonceni vyluky. kedze ta potrva bohvie dokedy, kludne kym skonci tato analyza vyluka "stale"bude, a ruku na srdce, kolko vodicov zmenilo trasu do prace a z prace? kolko z nas chodi obchvatom viac km, ale za menej ako 1/3casu keby sme sli cez mesto? ja na toto uz fakt nemam slov. rozkopat cele mesto, zneprejazdnit nam mar mieru aj nam osloboditelov naraz, to dokaze len riadne mudra hlava (ano, oni sprejazdnene su, ale AKO???)Áno, asi tak
ešte môže prísť aj právna analýza za 6,7 milióna € a rozbor vplyvu cestujúcich na stav vozovky za 500 tisíc € ... :)V súčasnosti
je to tak zbyočná vec ako IQ testy na magistráte :)To nie je Kocúrkovo ale tunel!
Všetky tieto "projekty" by sa mali zverejňovať v Anglicku a Nemecku. Eurofondy by do roka vyschli. Vlády bývalých soc. štátov už sa ani nesnažia o samostatné riešenia, na 95 percent žijú z eufondov. Pritom niektorí inteligenti ešte stále spochybňujú výhodnosť členstva v EÚ. Mimochodom ten prieskum za zlomok ceny, by spravili študenti dopravnej priemyslovky aj s prilepeným šalátom o perspektívach.Poznámka
ten prieskum mi pripomína jednu definíciu stupňov lži ako to nám hovori jeden profesor na vysokej škole: Povedal nám, študenti v živote sa môže aj stretnúť s 3 stupňami lži, ktoré delíme na : 1. Lož. 2. Bohapustá lož 3. Štatistika Nuž ja nie som taký múdry ako ten profesor, ale tak sa mi zdá ( je to iba môj názor), že ten prieskum sa podobá "štatistike" :-)