Dopravné obmedzenia budú aj na Triede SNP, Južnej triede a v okolí obratiska na Havlíčkovej.
Absurdnéééé,
čakáme na absolútny kolaps dopravy???? Čo malo byť ukončené - nie je a my to len konštatujeme a kopeme ďalej .... to čo je za organizáciu ? Magistrát sa tvári že sa ho to netýka a čaká dokedy to ľudia vydržia? To nikto nie je zodpovedný? Mohol by už niekto použiť aj mozog ????Problem je v tom
ze do toho idu aj europske peniaze a tie pridu, len ked bude dodrzany konecny termin realizacie... Cize uz tu nie je casovy preistor na to, aby sa pockalo kym "lempli"z Duha dokoncia co uz dokoncit davno mali, lebo Eurovia by nemala sancu stihat rekonstrukciu uzlov a tak sa jej musi odovzdat stavenisko aj v tejto, pre dopravu kritickej, situacii :-(Myslím si,
že hlavným problém je dodávateľská firma, vedenie stavby, a postoj magistrátu, ktorý sa hrá na mŕtveho chrobáka. A samozrejme primátor v ilegalite.Nemyslím si, že termín
bude dodržaný a nemyslím si, že niekto z vedenia mesta šilapol Dúhe na krk a vôbec, že to dokončí.... peniaze budeme vracať, doprava je a bude v kolapse a fakt neviem načo kompetentní čakajú.p. Barna smiem vediet za koho kopete?
Vy ste opozicny poslanec? pokial viem, robili ste v sukromnom sektore. Co ste urobili pre to aby sa situacia zmenila? Kto je zodpovedny za projekt rekonstrukcie zo strany mesta? Kde je harmonogram, kde postihy za jeho nedodrzanie? Preco nezburcujete svojich volicov k zablokovaniu radnice kym pripator nepride s konkretnym navrhom riesenia? Kedy budete mat lepsiu sancu urobit nieco pre svoje mesto aj pre seba? Vypisovanim uplne neutralnych smutnych prispevkov diskusiach (aj ked palec hore za zverejnenie identity) len stracate cas.Zial nie som poslanec
ani som v case podpisov zmluv nebol... Momentalne tak mozem pri aktualnom stave konstatovat a pisat ako sa veci maju... Vo svojom prspevku v podstate len vysvetlujem, preco sa dnes deje co sa deje... Hlavny problem je sklz firmy Duha na nou rekonstruovanych usekoch a skutocnost, ze zmluvne nema momentalne mesto na firmu paku, aby sa tento sklz co najskor odstranil... Paky mesta zmluvne zacinaju 31. jula kedy ma byt rekonstrukcia zo strany firmy Duha ukoncena a potom nastupuju zmluvne sankcie....ospravedlnujem sa,
mylne som sa domnieval, ze ste bol zvoleny. Chapem aj ako to funguje a ze sankcie (ktore ako vieme nebudu) mozu byt az po ukonceni terminu. Aj ked pri kazdom projekte je harmonogram ktoreho nedodrziavanie sa moze sankciovat, ale to nemoze byt hlavnym cielom vedenia mesta aby firmy mohli fakturovat, ale to aby boli obcania spokojni. No a ti su sice nespokojni, ale svoju nespokojnost si uz nejak vyventiluju na bliznom svojom, pricom by mozno stacilo zablokovat magistrat, a pari ulic kde byvaju mestky papalasi. Ak by ste vedeli o takeej akcii, dajte vediet, pridem rad a nebudem sam ;o)U koho sa mám prihlásit ?
Rád by som tam šiel brigádničit. Pozor - len nie pracovat, to je jasne !cermel
Obchadzka by mohla byt aj cez Urbankovu, ale chudak ludia, esteze na ulici Pri Stadione je len asi 5 domov. Len pri Hokejke su trosku uzsie cesty, teda bude riadny chaos. Lebo tam chodia ludia nakupovat do Stavebnin, Robkerk, Vodara, Kusnira. Ale jeden chaoz navyse. Bardejovska bude vacsia sranda.A toto sa volá
sabotáž.poopravim
"sa-motáš" to budeI tak še da
Nie je to tak dávno, čo lokálny hitmaker vyspevoval " chytľavý rockový refrén " Rííšo Rááši, nám sa páči." Mohol by urobiť z tohto megahitu verziu 2.0. " " Rííšo Rááši, nám sa práši." Braňo, ideš. Viď: https://www.youtube.com/watch?...Srandisti
To už je normálne nonsens. Pýtam sa, kedy mieni za toto niesť niekto zodpovednosť. Čo na to pán primátor? Statočne strká hlavu do piesku a tvári sa, ako keby sa ho to vôbec netýkalo. Pritom pred voľbami ho bolo počuť v kuse. Ale ako vidím, on je len primátor do pohody. Veď toto bude úplný kolaps dopravy!!! Už teraz je to neúnosné. Trasu, ktorú bežne zvládam za pár minút prechádzam aj vyše pol hodiny, kto mi zaplatí stratený čas a peniaze na benzín? Nehovoriac o chudákoch podnikateľoch, ktorých sa to priamo týka a biznis im stojí. Uzavrieť aj obchádzkové trasy, tak to je diletantizmus najhrubšieho zrna. Pripadá mi to, ako keby boli Košice súčasťou nejakej psychologickej štúdie, v ktorej sa skúma, až do akého extrému sa dá zájsť, kým niekomu nepuknú nervy.Nie psychologicka studia
Psychiatricka.re: srandisti
Iba skusaju, KOLKO si OVCE nechaju **rat na hlavu. A ako sa zda, zatial ovecky nebecia, pekne sklanaju hlavky... Preco nie sme pred bielym domom? P.S. necakal som ze za mojho zivota budu TI ISTI komunisti (resp. deticky) sediet zase na TYCH ISTYCH adresach, na ktorych sa bude rozhodovat o vacsej polovici mnou zarobenych penazi :-(((Poznámka
Dúfajme, že aj MHD smerom na KVP ostane funkčná a cestujúci nastupujúci doteraz na zastávke MHD na Bardejovskej a cestujúci z KVP smerom na Bardejovskú nebudú musieť zachádzať ďaleko...Inak súhlasím, také rozkopané komunikácie neboli nikdy v modernej histórii Košíc a taký to pomalý postup stavebných prác pôjde do histórie ako výstražný príklad pre študentov stavebných škôl ako sa to robiť nemá...Neostane - nedá sa
Nakoľko ľavé odbočenie od Triedy SNP na Bardejovskú aj opačné pravé odbočenie budú zrušené (robí sa koľajová križovatka), žiadny nový dočasný prepich cez Triedu SNP v úseku medzi Bardejovskou a Šafárikovou, ktorým by sa to dalo aspoň v smere na KVP obísť, sa nevybuduje a obchádzať to linkami č. 34 a 54 cez Idanskú a Bernolákovu by bolo veľmi drahé a zdržujúce (a v smere z KVP by to kvôli stavbe aj tak nešlo), tak linky č. 34 (ale aj 10, 32 a nočné) pôjdu od kruhového objazdu smerom do Šace, za Hornachom odbočia doprava a cez Popradskú sa dostanú späť na svoju trasu na Jedlíkovu (a to isté aj späť). Takže zastávky "Spoločenský pavilón" a "DPMK" tieto linky obojsmerne vynechajú. Miesto toho budú stáť obojsmerne pri Hornbachu (v smere od Luníka VIII na Moldavskej, v smere na Luník VIII na Popradskej). V smere na KVP by sa od Spoločenského pavilónu (stanovište na Bardejovskej) malo dať dostať s prestupom z náhradnej linky X6 (vystúpiť z nej na zastávke "Stodolova" na dočasnom jej stanovišti na Popradskej a prejsť si tých pár metrov na jej bežné stanovište na Jedlíkovej) - ak platia pôvodné zámery organizácie MHD. V smere z KVP zostane len ísť na linky č. 71 a 72 a tam si prestúpiť na náhradnú autobusovú linku X6 (opäť: ak platia pôvodné zámery organizácie MHD).Dtto aj linka č. 54,
zabudol som to tam dopísať.Po trolejbusoch vypnu aj elektricky...
Ucet DPMK za elektrinu bude najnizsi v historii,zato nafty a CNG sa kupi oveeeela viac-ekologia v KE dostava na frak.O obchadzkach pre autobusy a aj IAD,ked sa jazdia km naviac nehovoriac...Asi bolo naozaj najlepsim riesenim spustit ten jednosmerny okruh okolo centra,terazky autobusy jazdia po ulickach pomedzi rodinne domy stavanych este pre kone a koce...Možno primárne je to aj zámer
Ľudia za dva, tri roky zabudnú ako relatívne dobre fungovala MHD a IAD a pristúpia na akékoľvek riešenie, ktoré bude zlepšovať ten chaos na cestných komunikáciách, a to bude aj mega jednosmerný kruhový obchvat. Síce nevadí, že to nenapraví pôvodný stav, ale aspoň niečo.Primitívny zámer
Úplne znefukčniť dopravu v meste a potom s veľkou slávou zaviesť zjednosmernenie. Na viackilometrové obchádzky si dovtedy zvykneme. Bolo by pekné divadlo, keby Raši tak, ako stríha pásky, teraz vlastoručne umiestnil kus ďalšieho plotu s nápisom "Sme tu pre vás".Na stavbach sa nemaka...
To je klasicky politicky cyklus - nepopularne opatrenia sa robia spravidla na zaciatku volebneho obdobia - volici sice pofrflu, no casom zabudnu. Na konci volebneho obdobia sa zne uroda - elektrickove trate budu hotove, po meste budu chodit primestske vlaky, na niekdajsie starosti uz ludia zabudnu a primator zlize smotanu... Mna by len zaujimalo, preco sa na tom nemaka na 100 % vo dne v noci? Castokrat som videl tieto stavby prazdne bez robotnikov. Ako vzdy je potrebne stavbu predlzit a rozpocet navysit, ze... Idem oprasit svoje rogalo, aby som sa dostal do roboty...A ten harmonogram stale nikde ...
Toto uz by si fakt mal niekto odskakat. Do mesta ked tak uz len teleportom.Tipujem,
že si Dúha nenajme ďalších pracovníkov, len rozdelí doterajších na viac stavieb. V praxi to bude vyzerať tak, že namiesto troch robotníkov na jednu stavbu, budú už len dvaja :D Ale teraz vážne. Pri tak rozsiahlej rekonštrukcii si mohlo dať mesto vypracovať mapový vyhľadávač trás so zapracovaním všetkých obmedzení. Lebo v tých obchádzkach sa už ani divá sviňa nevyzná.Na tejto stavbe
nie je zhotoviteľom Dúha, ale Eurovia SK.Ups,
ďakujem za opravu, prehliadol som to. Dúfam, že v pracovnom nasadení bude Eurovia zodpovednejšia ako jej prešovská "kolegyňa".Takym vyhladavacom
je napr. mobilna aplikacia Waze ;-)Vďaka
za tip. Určite vyskúšam :)Spolu
Spolu ničíme Košice !Bol som
cez víkend v Košiciach. Na rozkopaných tratiach ani nohy, také typické pre komunistov.Nevšimol som si,
že by od stanice po Aupark bývalo veľa dôchodcov.Takže na vine
sú dôchodcovia. Keby na stavbe pracovali od rána do večera, hoci aj do 22:00, a pracovali by aj v sobotu, nikto by nič nenamietal. Ale keď po 16:00 niet na stavbe ani nohy, soboty a nedele takisto, nevidím dôvod realizovať náhodne hlučné práce v nedeľu ráno, keď ľudia ešte spia, prípadne okolo polnoci.Tá pani,
čo ten "bordel" obhajovala, nech sa radšej modlí, aby k nej alebo k niekomu z jej rodiny nemusela prísť sanitka alebo hasiči. Akosi pozabudla, že aj záchranári prichádzajú na gumených kolesách a tie obchádzky (zrejme) platia aj pre ich vodičov.