Korzár logo Korzár Košice
Štvrtok, 26. november, 2020 | Meniny má KornelKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na košických cestách pribudne deväť elektrobusov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Nie len vedenie mesta ale aj poslanci

boli za veď keď nám dávajú na nákup eurofondy, tak len hlupák by ich nekúpil. Radšej elektrobusy jak tie smradľavé naftové autobusy
 

 

Počúvaj ty troll, vystupujúci pod známimi nickmi: Počul si už o tom, že tie tvoje elektrobusy od SORu majú smradľavé naftové kúrenie? To je ekológia čo? O tom, že od SORu nič iné ako nepodarky nevyšli ti písať nemusím, vieš to aj sám, ale manuál ti káže vypisovať tu tieto detinské litánie, ktorými vlastne strapňuješ nielen seba, ale aj svojich chlebodarcov.
 
Hodnoť

Elektrobus...najlepší bus

elektrobusy budú prínosom a to hlavne aj z ekologickejšieho hľadiska, sú z eurofondov, a taktiež tie trolejbusy prehnité už ich bolo dosť a to doslova. Vyradiť ich a obmenia sa modernejšími elektrobusmi.
 

 

Ak by na čele tohto mesta a DPMK nesedela prehnitá korupčnícka banda, tak by Košice mohli namiesto neekologických nepodarených elektrobusov značky SOR, s neekologickým naftovým kúrením, ktoré zasmraďuje okolie, radšej moderné, veľkokapacitné trolejbusy, ktoré vydržia v prevádzke minimálne 15 rokov. Z elektrobusu sa po 5 odjazdených rokoch stane elektroodpad, je nízkokapacitný a dlhšie ako 4 hodiny jazdiť nedokáže. Elektrobus na žiadnu normálnu linku nepatrí. Ale Raši o tom dobre vie, len mu niekto drží nôž na hrdle v snahe sprivatizovať časť DPMK (konkrétne autobusovú dopravu).
 

A načo jazdia trolejbusy?

Elektrobusy sú super ekologické, lebo jazdia na elektrinu. A načo jazdia trolejbusy, ty inteligent? Navyše tie majú aj nižšiu spotrebu. Elektrobusy majú baterky, ktoré sú toxické, nevydržia dlhšie ako pár rokov a samotný elektrobus je na nich závislý. Pri dojazde 150 kilometrov nedokáže jazdiť ani pol dňa, musí sa nabíjať.

Super kšeft. Na to sa ani tvoja brigádka trolla nechytá.
 
Hodnoť

 

Elektrobusy najazdia toľko aby vykryli celý deň a nabijú sa počas noci, celá vedia pre hejterov. Trolejbusy už ich bolo dosť. Smradľavé stroje. Je čas na zmenu, zmenu k lepšiemu veď to na jeden kilometer má elektrobus oveľa menšie náklady ako trolej.
 

 

Trolejbus, na rozdiel od elektrobusu nedymí. Elektrobus kúri naftou a v jednom kuse dokáže jazdiť max. 4 hodiny, na rozdiel od trolejbusu, ktorý zvládne fungovať od nevidím do nevidím a zmestí sa do neho kopec cestujúcich, narozdiel od elektronepodarku SOR. Elektrobus bude po 5 rokoch vďaka batérii nepojazdný, trolejbus bude aj po 15 rokoch jazdiť veselo ďalej. Preč so smradľavými elektrobusmi!
 
Hodnoť

 

Dnes išiel jeden okolo a musím povedať že sú fakt tiché ty kokos :D
 
Hodnoť

pre trololov

nnech sa nasi trololovia skusia porozpravat s vodicmi co im povedia na „" elektrobusy "“, s jednym som sa rozpraval ked este jazdil pocas rozkopavok po KE, nadavky a nespokojnost , klimatizaciu pustil a hned po par min vypol lebo to uberalo z dojazdu, a uz ked bola ta klima spustena, tak rozjazd zo zastavok bol na extremne „" rychly a plynuly "“ takato asi bola reakcia vodica co jazdi viac nez 20 rokov s autobusmi po KE, takze pohodlnost cestovania na nezaplatenie
 


Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop