Podľa poslanca Špaka uzavrel DPMK zmluvu v rozpore s uznesením akcionára, teda mesta. Dopravca dôvod na trest nevidí.
Veľmi dobré...
už pomaličky prichádzajú elektrobusy do Košíc. Stroje ktoré budu pohodlnejšie, úspornejšie a hlavne ekologickejšie :-)No
len by ma zaujimalo, ze ked maju dojazd neuveritelnych 160km, ci vydrzia aspon jednu celu smenu alebo si vodic bude musiet spravit nutenu min. 2-hodinovu pauzu. Este by ma zaujimalo kolko stala DPMK rychlonabijacia stanica a pripojka ku nej. Nemam nic proti elektroautam a elektrobusom, ale s takymto dojazdom, ktory asi plati len pre rovinu a bez klimatizacie, je dost cudny. Takyto elektrobus mozu predat asi len na Slovensku v meste pod palcom Smerakov.SOR
ked pocujem tuto znacku, hned sa mi vybavi obita hlava od ostreho stropu = sedenie v predposlenom rade, ergonomicke pekloOdborníci upozorňujú,
Odborníci v Košiciach sedia v DPMK a na magistráte , takže o tom čo je lepšie a čo nie vie určite lepšie hovorkyňa a odborníci na všetko nominovaní jednou stranou a nie nejaký plebs čo má za sebou nejaké vysoké školy či nebodaj prehľad a skúsenosti aj z cudziny , to sa v tomto meste nenosí.Dodatok
Jeden dodatok si predsa len neodpustím ,aj keď nie je Silvester a zatiaľ ešte ani prvý apríl , tak ten humor okolo jednoduchej výmeny poškodených článkov spomínaný pani hovorkyňou je ako vtip ,zlý vtip,každý kto má nejaké skúsenosti s akumulátormi vie ako sa chovajú články rôznych parametrov zapojené do batérie, len v DPMK si myslia že ak bude v batérii polovica starých článkov u ktorých sú zmenené parametre spojená s polovicou nových plnohodnotných že výsledné parametre batérie budú také ako toho najhoršieho článku. To samozrejme za predpokladu že v autobusoch sú batérie ktoré túto jednoduchú výmenu umožňujú , čo je u bezúdržbových akumulátorov nových typov asi fikcia.Tie baterie sú šialene drahé a ak
by sa stalo že Lítium a ine špecialne suroviny ktore sa ťažia v Číne a pár krajinach sveta zdražeju tak si tie svoje Elektrobusy môžu dať za klobuk. To je ´dobre pre Číňanov a pod ked sa dusia od smogu a tam musia jazdiť takéto autobusy aby vôbec prežili. Keby kupili autobusy na napr vodíkový pohon a pod nepoviem .A aj elektricke sú OK ešte tam južnejšie kde staále svieti slnko a netreba kuriť a bateria sa môžu dobíjať solárnymi článkami na streche autobusu. Otazka je kto to zaplatí ked bude treba ak nie po 5 tich tak určite 10 rokoch baterie. Ako poznám poctivých obchodníkov prisatých na Zmer tak určite to nehodia na plecia občanov Košíc a prašuľky prinesiú v AlobaLE od HOTRNONITRIANSKYCH.Dojazd 160
teda nie je bohviečo. Dúfam, že bude mať aj nabíjačky na mobil s možnosťou "reverzu". Už vidím, ako vodič zahlási: "Končia baterky. Ak chcete dôjsť na konečnú, pripojte mobily" :)