Prestali ich nasadzovať skôr, ako mal nastať dôvod, ktorým obhajujú odstavenie.
Hlavne že mestu záleží až tak na
šetrení, že zruší mestské časti bez možnosti občanov sa vyjadriť.Príliš opotrebovaný tovar
neberú, takže zostane to pri tých hodinkách.Facka ekológii
Keď som už viackrát vyhlasoval pri polemike o rušení trolejbusov ,že tvrdenie o záchrane ekológie v našom meste nákupom baterkových zázrakov je zlá cesta tak ma trollovia poplatní magistrátu skoro zožrali , to som vtedy hovoril o maximálne 5 ročnej trvanlivosti akumulátorov a čo sa deje ,ešte ani 5 rokov neubehlo ,vozidlá najazdili smiešne kilometre a baterky sú ,žiadalo sa použiť jedno vulgárne slovo ,ale stačí povedať že odchádzajú. Som zvedavý kde sú teraz, keď mesto zápasí zo smogom, tí čo tvrdili že trolejbusy nám netreba ,vraj preto že sme nakúpili „ekologické“ autobusy čo ekologicky spaľujú naftu.Dodatočné výhovorky
Pokiaľ sa pamätám, pred rozhodnutím o nákupe elektrobusov padlo dosť externých upozornení na problémy s nabíjaním batérií. Upozorňovalo sa na to, že vozidlá budú viac pod nabíjačkami než v prevádzke. Ale upozornenia sa ignorovali, dôležitejšia bola výhovorka o nadbytočnosti trolejbusov, ktorú poskytol rýchly nákup elektrobusov. Čo na tom, že zázemie na ne nebolo pripravené alebo – ešte horšie – že odborníci z DPMK kupovali (elektrickú) mačku vo vreci? Zdá sa mi, že sa ešte „nasmejeme“. Ako neodborník vyslovím ešte jednu pochybnosť, vyplývajúcu z napísaného: zabránia samotné revízie a kontroly kapacity batérií ich poškodení pri rýchlonabíjaní? Čo keď je to iba zúfalé experimentovanie výrobcu za pochodu, či rýchlonabíjanie bude vôbec technicky možné?