Korzár logo Korzár Košice
Streda, 2. december, 2020 | Meniny má BibiánaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Jedna diera na rušnej Hlinkovej ulici upcháva košickú dopravu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Netreba sa ponáhľať, veď tú cestu používajú len Furčania, Ťahanovčania, KS, PO, ľudia obmedzení uzávierkou VSS, ktorí nechcú riskovať pri teplárni alebo stáť v kolóne na MÚK Prešovská-Sečovská a Palackého, atď.
 

Je to chore

aby mesto opravovalo jeden vytlk jeden mesiac. Nenormalne. Ale akonahle by tou cestou chodil enjaky papalas, diera by bola opravena hned, vid rekonstrukcia Abovskej pred slnieckarom. Zevraj sa to stihlo (cela vozovka) za krasnych par dni, ziadne odklady, nic. Hned to zrobili. Predsa slnieckar nemoze cakat na nieco tak dolezite...
 

na Ťahanovciach

začiatkom apríla označili všetky diery na cestách a do dnešného dňa nie sú opravené.... 2 mesiace...
 
Hodnoť

Magistrát

Načo riešiť skutočne problemy ľudí ? Keď sa treba ohadzovať pudrom na Hlavnej...veď riška vezú z Barce...
 

 

najkrajsi ide z kosic prec jemu je u pr-de-le ako to bude s ludmi a jeho nastupcovi tiez kedze "nevedia" kto nim bude nik sa nesnazi tu dieru opravit.
ale nebojte do volieb sa isto zazrakom vsetky stavby dokoncia ci diery zaplataju
 
Hodnoť

Už je načase

aby občania "vytĺkli" pár dementov na magistráte! Inak k žiadnej zmene nedôjde....
 
Hodnoť

 

Magistrát nie je schopný zabezpečiť základné služby a údržbu, ale vymýšľa drahé sprostosti ako "revitalizáciu mlynského náhonu". Primátor a jeho súdruhovia odvádzajú osem rokov mizernú prácu a chystajú sa pokračovať na VÚC. Správne odhadli, že toto mesto ich už má plné zuby.
 
Hodnoť

Podobná je situácia

na Továrenskej. Zúžená cesta na jeden pruh, zápchy. Druhý pruh bol uzavretý pre výmeny el. kábla. Kábel vymenený, týždne tam niet ani nohy, nič sa nerobí, ale zato pribudla ohrada. To čo tu vládne v meste je jednoducho horor.
 
Hodnoť

Toto je problém poškodenia

rímsy mosta a odvodnenia, určite by som teraz neriešil celú šírku mosta, teda ľavé jazdné pruhy, ale iba tie pravé. Mesiac na plánovanú opravu je strašne dlhá doba, existujú materiály aj technológie, kde to môže byť urobené za víkend. V súčasnom období obchádzok kvôli VSS je tento most strategickou dopravnou tepnou pre vjazd do Košíc a počet áut v rannej špičke tu dosahuje číslo vyše 6 tisíc vozidiel za hodinu. Škode, že ešte bývalé ÚDI mesta Košice navrhlo pred vyše 30 rokmi v rámci rozvoja dopravného systému mesta prepojenie Prešovská - Masarykova, ako aj Južné nábrežie - Jantárová. Jednoznačne tieto dve komunikácie v Košiciach chýbajú, dnes sa to potvrdzuje o to viac.A ešte jedno číslo - ak bola v roku 2016 priemerná hodinová mzda na Slovensku 9,70 EUR, tak mi vychádza, že ak tu každé ráno kvôli tej jednej diere vo vozovke ostane trčať v kolónach od Ťahanoviec, Furče a Prešova každý vodič "len 15 minút", a je ich v smere do centra 4 tisíc, tak tam každé ráno čakajúci vodiči "prešoférujú" vyše 10 tisíc EUR. Za mesiac - cca 250 tisíc EUR, teda určite viac, ako bude stáť celá plánovaná oprava....
 

pán Titl

dalo by sa to urobiť za víkend... nehovorte, že nie.... max za dva... jeden víkend to pripraviť, druhý opraviť... za ľ týždne by to bolo hotové a namiesto mesiaca čakania by sa to skrátilo... ale mesto ma u prdele akúkoľvek údržbu, viď môj príspevok o výtlkoch na Ťahanovciach
 

 

Veď píše, že sa to dá. :)
 

 

Pan Titl tie vase zaujimavosti a cisla...venujte sa radsej tomu co ovladate a nerobte tu nezmyselne matematicke prepocty. Chceli ste tym povedat ze keby sme sa vsetci na to poskladali mohli sme to uz davno zacvakat? Celkom som nepochopil tie vase poznamky. Mam z vas dojem ze viac casu travite na socialnych sietach a v diskusnych forach ako skutocnou pracou :)
 

 

Náhodou, tých zopár čísel dobre ilustruje aká drahá je v skutočnosti neschopnosť mestskej správy len v tomto jednom prípade.
 

 

Ak by sme k tym cislam dodali ze kolko aut denne navyse spali benzin/naftu kvoli tejto zapche tak by nam vysli tiez zaujimave cisla. Ak vezmem ze to neustale sa pohynanie na 1-tke a bezanie motora naprazdno tak pocas tej zapchy spali jedno auto odhadom 1-2deci benzinu denne viac. Pri pocte aut 4000 denne (len v rannej spicke) to je zbytocne spalenych 400-500litrov pohonnych hmot denne. Za mesiac to bude uctihodny prispevok emisii . Ale planeta to vydrzi ze? (-.
 

Poznamky

si nepochopil, ale reakciu si dal. Ako taky de. Bil.
 

 

k tym cislam. ak by bola priemerna hodinova mzda 9.70€, mesacne to mame 9,70€ x 8 (pocet prac. hodin za den) x 20 (+/- pocet prac. dni v mesiaci) = 1552€. naozaj je priemerna mesacna mzda taka vysoka? alebo si len niekto pomylil priemernu mzdu s priemernou cenou prace... aj dalsie prepocty su celkom zaujimavo "zaokruhlovane" (9700 je "vyse 10 tisic", mesiac s 25 pracovnymi dnami?) ved 250tisic vyzera zaujimavejsie ako 120tisic (a to ratam s tym, ze aspon tych 4000 je pravda - hoci isty si nie som - co ak su to napravy, ci kolesa :-) )
 

Ale, noo

Pán Titl, vy ste ten dopravný expert čo nám všade trepe semafory? Posledné vrcholné číslo pri Suzuki a semaforova alej na Moyzeske a Kuzmanke je výsledok vašej práce? O nedávnom debilizme, keď nechali ráno zapnuté semafory na Palackého a dopraváci riadili križovatku....autobus odbočujúci vľavo prekryje dopraváka a vodič idúci rovno na zelenú nabúra do auta, kt. pustí dopravák. Dúfam, že ste starší muž a v lete ste penzista.
 
Hodnoť

 

Nemôžu predsa nechať nejakú cestu kompletne v prevádzke, treba uzavrieť aspoň kúsok na každej ulici. A keby náhodou niečo ostalo kompletne prejazdné, budu tam aspoň merať rýchlosť alebo nastavia semafory tak, aby sa to zapchalo. Vivat Raši a spol.
 

podla mna to je strategia EEI

aby sa tie "nove parkovacie miesta" ktore "vybudovali" v meste stihali uvolnit a vsetci po novom luxusne zaparkovali
 
Hodnoť

 

ta diera je tam uz roky, stale sa zvacsuje, az teraz si ju na magitrate vsimli
 

1 2 >

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop