Korzár logo Korzár Košice
Piatok, 22. november, 2019 | Meniny má Cecília

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Trojica košických poslancov vyzýva neurýchľovať novú etapu modernizácie tratí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Stavebnik chcel uzavriet cestu v plnom profile od kruhoveho objazdu az po Sturovu... To v tomto meste rozhoduje stavebnik o tom co, kde, kedy a ako bude robit? A mestu je jedno, ze sa tu na obcanoch rube drevo?
V megistratnej trube - denniku Kosice Dnes bol zas uverejneny clanok v ktorom sa písalo, ze harmonogram prac na Moldavskej nie je (teda nie je jasne ako dlho obmedzenia na Moldavskej potrvaju... pocasie, nepredvidane okolnosti, spln Mesiaca a ine omacky...).

Mam pocit, ze som ako obcan tomuto mestu na obtiaz.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No to teda rozhodne nie si!!!

Veď platíš dane. :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tlacia na hranu ... az kym nejakemu "Harmanovi" neprasknu nervy ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ti aktivisti, si politicku kampan budu stavat tusim aj na zlom pocasi. Neuveritelne, len kritizuju, protestuju a osocuju, ale zeby nieco navrhli a rozumne povedali, to nie! Ved klasika. Labas si uz namiesto fotenia, kto hlasoval za pozemky jeho brata na zastupitelstve vybral kritizovat vystavbu trati v ke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re Bartmanko

Eurovia má dostatok práce a bolo by múdre a efektívne ukončiť stavbu a Terase.

Po ukončení stavebných prác na Terase môže Eurovia začať ďalšiu etapu. Technické vybavenie a počet stavebných robotníkov firmy Eurovia jej neumožňujú stavať rýchlo a kvalitne na dvoch veľkých stavbách.
Krava jej dojič a ich priaznivci to samozrejme nikdy nepochopia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Batmanko.

brigádniček z magistrátu, nevieš čítať s porozumením? Nenaučili ťa to na tom slávnom a neschopnom magistráte?
Veď aktiviti návrd DALI, nevieš čítať alebo úmyselne hráš hlupučkého?
Ich návrh je, aby sa dokončilo jedno (tr. SNP) a tak začínalo druhé (Moldavská - Štúrova).
Pretože Košičania zažili nedávno rekonštrukciu, keď sa zahájili práce v polovici mesta a tie viazli, lebo slávna D/ha nemala toľko ľudí. A tak celé mesiace boli Košice rozkopané.
Logika veci (ja viem, na magistráte slovo LOGIKA je neznáme) hovorí stavať etapovite, aby vplyv stavby na občanov bol minimalizovaný.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Teraz kritizuju skory zaciatok aby neskor mohli kritizovat neskory finis :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a co tak realizovat stavby ako sa maju ?ci obcan nema pravo krititovat co sa deje v tomto meste a co vie uz kazdy v KE ze taky katarstrofalny stav aky je za rasiho v meste este nikdy nebol ?ty si si asi pomylil obdobie spred 89 predpokladam ze by si si tam rad vratil :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Blazni

4 košicke individua a vy ich nazyvate poslancami? Hamba
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Spisovne : hanba....

....veru magistrátu, lebo im to je proste jedno ako sa bude jazdiť v meste.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

je mi ťa

ľúto... to si fakt taký úbohý, že si nevieš nájsť lepšiu prácu? Lízača Rašího ritného otvoru robiť - hm, kto by ti nezávidel... je mi ťa ľúto, že absolútne nevieš, čo je to byť charakter... si chudáčik, ktorý dosatne dobre zapaltený za takýto príspevok, ale máš zúfalý život... väčšinou nereagujem na takýchto deb.ilov ale ma to celkom zaujíma, ako môže takýto človek ako si ty spokojne spávať... buď tvoji rodičia sú dementi, alebo si dostal úbohú genetickú výbavu... sám najkrajší, Haraši ti dá za dobrý komentár aj vyfajčiť? to musí byť odmena...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ozaj sa poučili z chýb?

Pri schvaľovaní žiadostí na pôžičku MET na mestskom zastupiteľstve dňa 14.12.2015 viceprimátor Petruško povedal (citát zo zápisnice-môžete si overiť): „nepoviem nič zlé, keď poviem, že my sme sa tiež poučili z chýb. Máme ďaleko viac času na realizáciu. V podstate ďalšie investície budú v podstate, verím tomu, že na ľudí menší nápor, čo sa týka dopravných obmedzení, pretože budeme to robiť po úsekoch“. Raši mu pritakal: „výhodou tejto časti je to, že nie sme v časovom strese, ako tomu bolo teraz, keď sme museli vyčerpať všetko naraz a vznikol z toho dopravný chaos, ktorý kvôli tomu vznikol. Teraz môžeme ísť po líniách....“
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja osobne

budem radsej ked sa to aj skor zacne aj skor ukonci. Radsej nech v lete je to hotove a robi sa teraz v zime
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vitajte v Rašiciach!

Skorý začiatok sa nemusí rovnať skorému ukončeniu. Keď v r. 2014-2015 ohradila a rozkopala Dúha celý električkový okruh okolo starého mesta, tiež som si spočiatku optimisticky myslel, že má dokonale uvoľnenú stavbu a jej pracovnému nasadeniu nebudú brániť žiadne obmedzenia mesta. Aj dnes verím, že odovzdanie stavby vcelku bolo vedené dobrým úmyslom, že sa očakávalo jej čo najskoršie ukončenie – tak, ako píšete aj Vy. Žiaľ, spätne vieme, že Dúha (a s ňou aj nezáujem a investorská neschopnosť Rašiho) trpezlivosť Košičanov hriešne zneužila a mnohé úseky trčali rozkopané aj mesiace bez pohnutia. Ukážkou dilentantizmu a kašľania na verejnosť bolo nepremyslené mesačné odstavenie električiek z Nám. Osloboditeľov na stanicu, ktoré potom v tichosti, ale s hanbou ešte na nejaký čas vrátili.
http://kosice.dnes24.sk/dalsie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Este som ani clanok, nedocital, hned som to to vedel, opat zakerni rozvracaci a vecne nespokojni s kvalitnou manazerskou pracou primatora : Polaček, Gibóda, Rovinsky, Labaš.
Su rovnaki, ako opozicia destruujuca uspesne slovenske predsednictvo EU. Pytam, sa co oni sami okrem destrukcie a kritiky priniesli mestu ? Kampanou v socialnych mediach, osocovanim uspesneho a fungujuceho, vcas dokonceneho projektu EEI prispeli k dosadeniu trojskeho kona scientologov na miesto zupana. Nezastavia sa pred nicim.

Poprosim magistratych trolov o dalsie rozvinutie mojho prispevku. Zatial ste boli slabucki, to mam makat za vas ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Trojica čoho?

Poslancov či aktivistov? Podľa poslancov a aktivistov v jednej osobe je zlé, že sa niečo urýchľuje. Treba spomaliť, aby boli opäť nespokojní, že sa pracuje pomaly. Ste sa nám zamotali chlapci - to viete dokonale. Jeden vysoký a druhý guľatý. Tretí čaká ako vyjadriť svoj názor cez internet, keď ho už ani najbližší nemusia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Je vidieť

ako sa finišuje na SNP, čím dalej tým pomalšie, cez víkendy tam nie je ani noha..Dobrý manažér (mesto) by tlačilo na zhotoviteľa a použilo aj sankcie aby boli úseky dokončené pred rozkopaním daľších.. Vedenie mesta sa skrýva a vyhovára a pre občana už nejaký čas nič nespravilo. Všetkých trolov by som poslal na liečenie pokiaľ sa však stotožňujú stými bludmi čo píšu tak ich treba utratiť..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dovolím si tu dať jedno porovnanie:

predchádzajúca stavba IKD - hodnota diela 43,0 mil EUR, dĺžka modernizovanej električkovej trate 3,47 km
súčasná stavba MET - hodnota diela 88,2 mil EUR, dĺžka modernizovanej električkovej trate 7,17 km
Dúha celú stavbu IKD mala prakticky jednu súvislú stavbu v centre, Eurovia robí MET na 4 rôznych miestach v meste
A doba realizácie obidvoch stavieb je prakticky rovnaká - dva roky
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

O čo chcel tým básnik povedať?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Že ešte existuje dodávateľ, ktorý pracuje lacnejšie a dvojnásobne rýchlo voči SMER SD spriaznenej Dúhe.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop