Korzár logo Korzár Košice
Nedeľa, 6. december, 2020 | Meniny má MikulášKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Wizz Air dal pred Košicami prednosť rumunsko-moldavskému pohraničiu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Maďari....
 
Hodnoť

Každopádne škoda.

Nenapadá ma žiadny low cost, ktorý by mohol lietať z KE. Tradičné aerolínie (pokiaľ by nejaké mali záujem) nebudú zaujímavé pre vyššie ceny.
Biznis je biznis. Platí aj pre Wizz air, bohužiaľ. Jedine, že im plány s vyťaženosťou letov z Rumunska nevyjdú a budú za chcieť vrátiť.
 

jasne, ze nevyjdu

navyse Moldavci a vychodni Rumuni uricte bude menej minat na sluzby Wizzairu ako Nemci a cast Slovakov.
Je to velky fail (aj imidzovy) Wizzairu.
Navyse ide o madarsku spolocnost... a Kosice maju aj madarsky genius loci.
Je to big fail, opakujem..
 

 

Skoda ze si management pred rozhodnutim neprecital diskusie na SMEcku, hned by vedel ako ma riadit firmu. Amateri!
 
Hodnoť

Možno si skalkulovali, že košičania

budú lietať z/do Budapešti a tak cestujúcich nestratia - a zlepšia vyťaženie budapeštianskych letov...
 

Kosicania mozno

ale aj to pochybujem, lebo komu sa chce terigat po regionalnej upchatej ceste pred Miskolcom. Navyse, okrem Kosicanov uz tak mozno len Moldavcania chodia do Budapesti. Zbytok vychodneho a juzneho stredneho Slovenska do Budapesti na letisko kvoli nejakemu Wizzairu nepride.
Tou linkou vsak chodili Nemci do Kosic. Takze tento argument je trochu neplatny.
 

Či sa niekomu chce, alebo nechce je

úplne jedno. Keď nemá inú možnosť, tak bude lietať z/do Bubapešti.
Mimochodom, ja by som sa vôbec nečudoval, keby za tým bol tlak od smeráckych či snsáckych šmejdov, ktorí pretláčajú tzv. národného prepravcu na linke BTS-KSC...
No a po prehratých župných voľbách teraz budú škodiť ako sa dá....
 

 

Podľa mňa sú za tým iba peniaze. Jednoducho košice, ako filiálka viedne má drahé poplatky, to je koniec koncov aj politika viedenského letiska: dusiť konkurenciu. Jeden priamy let do viedne a odtiaľ distribúcia po EU, svete. To bol primárny cieľ nákupu Košického letiska. Nič viac nič menej.
Výsledok: Slovač bude chodiť z Pešti lebo nie je ochotná platiť 400 eur + za spiatočný vnútro EU lístok s prestupom vo viedni.
A Nemecké korporácie budú plniť vačky svojim rodinným známym /VIE/.
 

Splietaš nezmysly

Nemeckým korporáciám prestupy a lietanie cez Budapešť predražuje prevádzku v Košiciach.... viem o čom hovorím...
Mnohí to nevedia, ale letenky z/do Viedne z Nemecka výrazne zdraželi aj Budapešť výrazne zdražela po/kvôli krachu Air Berlin. Takže celý biznis sa teraz preskupuje.
Wizz Air robí obchod a je to na ich rozhodnutí, aké linky budú prevádzkovať. Iaši/Kišinev je podľa mňa mimoriadne zaujímavá destinácia. S pridanou hodnotou, že ľudí z KE presunú do Budapešti a vlastne nič nestratia...
 

 

Ja hovorím, že manažeríkovia budú lietať cez viedeň. Áno, možno sa im to predraží, avšak z VIE budú môcť lepšie trafiť domov /silne pochybujem, že t systems majú headquaters v kolíne/...
To len slovenská žebrač sa bude musieť terigať do BUD.

...áno...áno....LOT, TUR, VIE....akoby ich jedna mater mala....star alliance....
 

 

Az na to ze KSC maju aj linky sietovych dopravcov do WAW a IST, cize kopa cestujucich ide tade a o Vieden sa ani neobtrie.
 

 

...áno...áno....LOT, TUR, VIE....akoby ich jedna mater mala....star alliance....

a kruh sa nám uzavrel...chceš letieť z KE do EU = 200+ eur spiatočka....ďakujem neprosím.
 

 

Ano, vsetci su clenmi Star Alliance. A? Po prve, Star Alliance je aliancia, nie letecka spolocnost ani jej majitel - z toho ze letis s TK alebo LO nema OS absolutne nic. A dvojnasobne to plati pre letisko ktoremu uz je uplne jedno s kym letis, dolezite je kade letis. Pri tych letoch s TK a LO neletis cez VIE a teda im moze byt uplne ukradnute ze letis so Star Alliance. Takze tvoje teorie o sprisahani absolutne nefunguju.

A vobec, SkyTeam je na letisku pritomny tiez. Takze uz jedine co chyba je oneworld, ktory ale momentalne vseobecne ma problem s pokrytim Europy, takze sa nebude zameriavat na nejake regionalne letisko na vychodnom Slovensku.
 

 

Veď áno, ešte si trošku "porozprávaj"....

....proste KSC svojou obchodnou politikou založenou na "koalícií" vlastník letiska má blízko k obchodným záujmom leteckej spoločnosti operujúcej z letiska dosiahol odchod low costov...

Všetky regionálne letiská v okolí: Oradea, Rzesov, Debrecín,...majú paletu low costov, ktoré ponúkajú skvelé ceny leteniek...to iba my tu v KE a okolí sa budeme vyvážať cez VIE,Prahu,Varšavu do sveta za obed na palube....nebuď smiešny!


....na východe SR!!!!...

....ale ako hovorím....najbližšie keď pôjdeš do viedne....kúp si lístok do NY /a späť/....avšak ostatných príčetných z toho vynechaj....
 

 

Este raz, cela teza s "prepojenymi obchodnymi zaujmami" je postavena na vode, kedze KSC je obsluhovane aj sietovymi dopravcami, ktori s viedenskym letiskom nemaju nic spolocne (LO, TK, OS).

Co sa low-costov tyka, opat, nie je zaujem viedenskeho letiska aby do Kosic nelietali. Priemerny zakaznik lowcostu neprejde k OS kvoli cene, radsej sa bude tramtarit busom do Budapesti (alebo pojde s LO cez WAW, co je vacsinou lacnejsie). A opacne, priemerny zakaznik OS neprejde k lowcostu, ktory lieta tri krat tyzdenne a ma zufalo malo spojeni kedze neumoznuje prestupy (cize s nim vies lietat len tam kde je priamy let).

KSC napokon malo (a ak sa nemylim, stale ma) incentivny program ktorym lakalo roznych dopravcov a profitoval z neho aj Wizz Air. Keby existovala konspiracia o ktorej hovoris, nikdy by nevznikol.
 

 

Ako hovorím, celý tvoj webspam o tom, že viedenskí vlastníci KSC sú ťuťuli-muťuli je postavený na vode, viď tabuľka pod týmto postom:

https://kosice.korzar.sme.sk/d...
 

 

Samozrejme aby sme trepali do vzduchu , prehľad poplatkov v porovnaní s TOP letiskami v okolí...!!!

http://i.sme.sk/cdata/7/60/605...

Nechcem vidieť ako by porovnanie dopadlo s regionálnymi letiskami v mojom vyššie uvedenom poste....
 

 

re "Tou linkou vsak chodili Nemci do Kosic. Takze tento argument je trochu neplatny. "

OK, ale napriek tomu ze pozname priemernu obsadennost linky, tak nevieme kolko bol zisk/strata na linke... je jedno, ci linkou lietaju slovaci, nemci, martania, eskymaci. jedina dolezita vec je ci v systeme liniek danej aerolinky ta dana linka produkuje dostatocny zisk...

re "ale aj to pochybujem, lebo komu sa chce terigat po regionalnej upchatej ceste pred Miskolcom. Navyse, okrem Kosicanov uz tak mozno len Moldavcania chodia do Budapesti. Zbytok vychodneho a juzneho stredneho Slovenska do Budapesti na letisko kvoli nejakemu Wizzairu nepride."

nejedna sa o to, ze by niekto chodil do BUD, koli Wizz Airu.

do BUD budu ludia chodit koli lacnym letenkam.

Ked letime na SK, tak ideme do Martina. za poslednych 6 rokov mame nejakych 10 trans-atlantickych leteniek. Z tych 10x, bolo 1x PRG, 1x KRK, 2x VIE a 6x BUD. Ked je BUD lacnejsia, tak byva lacnejsia o stovky dolarov.

Taxikari, co nas vozia z letiska, tak ti vozia aj norov v Jesseniovej fakulty v Martine. Ti taxikari tvrdia, ze BUD je spolu z VIE a KRK najbeznejsie letisko, kam chodia tich norov vyzdvihovat.
 
Hodnoť

Iasi - 325 tisíc

obyvateľov, pre zaujímavosť sedemkrát denne priame letecké spojenie s Bukurešťou
 
Hodnoť

Od

madara nikdy nic dobre nepride..
 

1 2 >

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop