Korzár logo Korzár Košice
Pondelok, 24. september, 2018 | Meniny má Ľuboš, Ľubor
Nájdete nás na webe

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

A kde zostal Kechnec, pýta sa odborník na dopravu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Ale keby

investora poslali do Kechneca , tak sa nenabali na budovani priemyselneho parku zvysok vychodnej casti SMERackej mafie...ci uz na pozemkoch alebo neskor na stavebnych pracach a uplatkoch pre "nasich ludi" ved je to jasne ako facka...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nebojte

Ak pride naozaj ta automobilka do Hanisky, zaplni sa raz dva aj kechnec dodavatelmi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pofidérny odborník

tento pán mal ticho,

doprave rozumie asi tak ako kapitán Danko politike
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Odbornik, ktory 15 rokov "integroval" dopravu s vysledkom nula cela nula nic, tiez zvanym ***** Dakujem pekne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nestranny objektivny akurat ze boľ konatelom spolocnosti spojenej s Kechnecom. Co je na tom zle, ze aj ine obce budu prosperovat? Ci ma kechnec vyzrat uplne vsetko????
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tu

nejde o prosperitu danej obce. Prečo sa má stavať na zelenej lúke a nie na hotovej ploche?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A preco nie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Lebo to tu začal obhajovať smeracky brigos... Tým pádom je jasné, že je za tým len nejaká lumparna.

Ale aby sme neboli len tak nestranni, treba sa spýtať za koľko istý pánko x Kechneca (nepíšem starosta, nech sa neurazí) skupoval pozemky a staré domy v abaujvari. A keď sa potom ohlásila výstavba mosta, za koľko ich rozpredal Košičanom,pre ktorých to zrazu bola zaujímavá lokalita.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Krasny argument, hodny tvojho IQ
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

" "

.. odpoveď "boľševika"...???. po nás potopa...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

v Kechneci

to mali už vybudované? Nestavali v počiatkoch tiež na zelenej lúke? Teraz si myslia, že len k nim musí ísť každý. Hej celý prešovský a košický kraj sa bude trhať tam ísť robiť. Tak ako doteraz. Ak nie, nuž aj všetko až po Miškolc.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V

počiatkoch to bola zelená lúka. Ale už nie je. Načo vlastne budujeme priemyselné parky? V každom veľkom parku má byť jedna fabrika, ktorá zaberie len časť plochy a tie parky vybudujeme pri každej obci?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mne pri tých

priemyselných parkoch stále napadá paralela s budovateľskými vykecávačkami boľševikov v 50-tych rokoch. Idea továrenských komínov ako budúcich"svetlých zajtrajškov" bola všade. Na plagátoch, médiách. Sústavne sa propagovalo ako niečo "pokrokové" budovanie dymiacich tovármí. Po desaťročiach sa tie postupne likvidovali a zanikali, lebo ničili životné prostredie atd. Teraz sú takouto ideou ich pohrobkov budovanie priemyselných parkov. Zaberie sa pôda. Zastavia. Zničí sa okolie a po rokoch ked investori poodchádzajú ostane z nich to, čo ostalo po zaniknutých továrňach. Zväčša len ruiny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To

teba adresovať diskutérom, ktorí tu obhajujú fabriku pri Haniske, vraj prečo Kechnec.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

poznãmka

Stávalo sa, aj ja som tam mal pozemky, ale príprava priemyselného parku trvala aj vďaka byrokratom z Bratislavy niekoľko rokov....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nesúhlasím s odborníkom na dopravu

Ad 1: Podľa čoho sú tu definovaní odborníci na dopravu? mali by sme to nejak zadefinovať (vzdelanie a prax). Ale tu je každý odborník na všetko. Hlavne pre média. Navrhujem pod text dať meno a životopis - čo vyštudoval a čím sa živil, aby sme vedeli posúdiť odbornosť.
Ad 2: S dostupnosťou PP Kechnec pre verejnú dopravu je problém. Čim bližšie pri KE, tým lepšie. Aj keď si myslím, že treba tam hlavne obrovské parkoviská a nie verejnú dopravu - snáď ich zaplatia tak, že budú chodiť do práce na autách (elektrických?).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vies co ma udivuje ?ze odbornik na dopravu ktory ma na nas zivot taky vplyv asi ako ty na moj a ja na tvoj ta irituje ale ze ludia ako drucker najprv postak potom minister zdravotnictva nasledne minister vnutra risko rasi primator ,monister zdravotnictva,neuspedny kandidat predsedu ksk , teraz dokonca informatik a to by som mohol pokracovat nakolko takých multitalentov je v smere habadej a tito ludia maju podstatne vacsi vlyv na nas vsetkych s tym si asi ok
kadopadne to ze sa sa preferuje Haniska ma urcite svoj skryty zamer ktory vyjde na povrch o par rokov nakolko smer bez toho aby si niekto z nich neurval aspon euro nerobi veci len tak a uz vôbec nie vo verejnom zaujme cize debata ci je ta alebo ta lokalita vyhodnejsia su bezpredmetne ked ma napr p.ziga pozemky v Haniske
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...ale o par km dalej v Haniske to tak uz nebude? Zaujimava logika
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

už poriadne dlho

z Košíc nemajú mnohí záujem do Kechneca. Ten je 2 km od hraníc. Tak že nemá príliš možnosť na sústavné zvyšovanie zamestnávania našich. Ak nie je záujem od nás, tak naberá z madarska. Ale dotácie naň madali asi nedávali. Haniska je bokom. Ide cez ňu železnica z Košíc až do Rožňavy a dalej. Do hladových dolín. Tak že pre nich je to tak isto možnosť dostať sa prípadne k pracovným príležitostiam a to jednoduchším cestovaním.
O automobilke a dalšom sa nemienim. Nakoľko je to podľa mňa len predvolebná žvanica smerákov. Tak ako obyčajne pred voľbami. Na pomotanie svojho stáda na voľby. Po nich to vždy končí tak, ako diaľnica Ba-Ke do roku 2010.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov Najnovšie Najčítanejšie Desktop