Korzár logo Korzár Košice
Pondelok, 6. apríl, 2020 | Meniny má Irena

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Trávniky na električkových tratiach ničia ďalší šoféri. Postrážia ich kamery (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Veru veru linduska jednoznačne zakazuje... Tak už prestaň klamať a zavádzať občanov Košíc tvojimi vyjadreniami lebo čo si robia za rasiho je neospravedlniteľné. Kamery na nespratnikov je to isté ako ukázať psovi obrázok nech po sebe poprace ... Proste úmysel ok ale ukazujete to nesprávnej osobe/psovi...
 

 

Tu to nikdy nebude rásť, lebo je zničená klíma = dlhé suchá ako na púšti a potom dlhotvajúce ničiace dažde, búrky, prietrže...
 

Električkové trate...

Po tomto už nikto nebude nadávať na stav tratí: https://www.youtube.com/watch?...

Havárie 1: https://www.youtube.com/watch?...

Havárie 2: https://www.youtube.com/watch?...
 

 

Načo to tu kopíruješ dokola do diskusií?
Fakt sa máme a chceme porovnávať s Ukrainou, Bieloruskom? Fajn, tak aj zdravotníctvo máme potom špičkové, nikto naň už nesmie nadávať!!
 
Hodnoť

 

Ako budú tade jazdiť pracovníci údržby trolejoveho vedenia? Obidu trávnik alebo vari nahodila koľajový podvozok?
 
Hodnoť

 

Som presvedčený, že ten stav ani náhodou nespôsobili autá, ale absolútne nevhodné podmienky pre tieto suchomilné rastliny /nie trávnik, pán Macko - vygúglite si veľký rozdiel medzi nimi, ak to neviete/. Na záberoch nevidno žiadne stopy pneumatík, ale zato vidieť makadam a menšie kamene, ktoré logicky nemôžu slúžiť ako zdroj výživy a vlahy rastlín. To predsa vie aj začínajúci záhradkár - takto naprojektovať zeleň by malo byť trestným činom! Ak niekto pri posudzovaní projektu nemal vedomosti ani zdravý sedliacky rozum, je len ďalším vyhadzovaním peňazí strážiť sfušované veci kamerami.
Ešte jeden postreh - na 6. zábere vidno aj časť umelého "trávnika" /ďalšia blbosť/ a žiadne stopy áut na ňom nie sú, dosť divné... Podľa mňa sa "kompetentní" snažia zvaliť zodpovednosť na neznámeho páchateľa, ktorým sú však oni sami. A podobnosť s hľadaním vinníka za zmluvu s EEI je čisto náhodná.
 
Hodnoť

 

Firma, ktorá dodala špeciálnu protihlukovú gumovú výplň do koľajiska to podľa referencií nerobila v Košiciach prvý krát. Použitie tejto technológie zjavne znížilo hlučnosť električiek - takže dobrý nápad.
Zdá sa však, že zvyšok realizácie sa akosi vymkol spod kontroly zdravého rozumu:
- najzelenší trávnik v meste je ten plastový na Terase,
- kúsky živého trávnika sa odborníci snažia naučiť prežívať bez vody,
- a na pásoch pozdĺž trate kde by tráva naozaj mohla rásť ju zrejme nikto nevysadil - pretože tam rastie burina.

Škoda! Najmä kvôli tomu, že Eurovia odviedla a odvádza v meste kvalitnú prácu.
 
Hodnoť

Takemu vodicovi

treba vziat vodicak aspon na 5 rokov. Treba to dat do vyhlasky a snad uz potom nebudu jazdit ani po trave, ani po kolajniciach.
 
Hodnoť

Nerozumiem

koho skvostný nápad bol použiť trávu pre tento účel. Možno som neznalý veci, ale rád by som videl ešte jeden takýto príklad použitia živej trávy na električkový pás. Ani tá umelina nie je o nič lepšia, aspoň je "beúdržbová". V rámci integrovania dopravy by bolo oveľa lepšie urobiť električkový pás v úrovni vozovky a spraviť ho priebežne pojazdným aj pre autá. Toto je trend a nie vymýšľať nefunkčné blbosti.
 

 

Takže električky aby trčali v zápche spolu s autami, hej? Kde presne je toto trend? V Rusku?
 

Travnik

Dobry den, travniky vysadzat pod elektrickovou tratou je normalna urbanisticka praktika ktora doda mestu viac estetiky a zelenych ploch (napr. Remeš, Bordeaux, Berlin), no v Kosiciach im to zrejme nevyslo... A zrejme aj kvoli tomu ze verejna hromadna doprava je uprednostnena tej v autach, teda nech sa oddeli elektrickova trat od cesty
 


Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop