Korzár logo Korzár Košice
Štvrtok, 15. november, 2018 | Meniny má Leopold
Nájdete nás na webe

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Košice chcú opraviť aj zvyšné električkové trate (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

dokončenie terminálov s ŽSR

Bolo by potrebné zaradiť aj dokončenie prepojenia mestských tratí so železnicou, aby sa dalo hovoriť o skutočne integrovanom dopravnom systéme, ktorý by umožnil príjazd prímestských vlakov do mesta. Celá rekonštrukcia sa vlastne robila tak masívne, aby mestské trate uniesli "tramtrainy".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

s tym suhlasim, ale pokial viem, to prepojenie tramtrain je uplne pase, teda, nebude sa robit.
aspon take info som dakde pochytill, a viem, ze napr. tie slepe kolaje pri stanici tam su ZBYTOCNE, ale museli ich tam dat lebo boli v projekte

vie niekto pravdu, ako to je?
je sanca na tram train v KE?

inac, zaujimave, ako som roky 2000-2010 cital, ako mesta v Europe robia tramtrain, ze je to to naj. a realita, potom, co som precestoval vacsina europy je uplne ina. vlaky "zahlbuju" do zeme, robia terminaly v -1 -2 podlazi, a jasne, ze na elektricku clovek potom prejde v ramci "jednej" budovy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

budú teda

rekonštruovať aj trať na sídlisko Ťahanovce? Lebo tá tiež neprešla rekonštrukciou a podľa niekdajších drí stov súdruhov z magorstágu by už mala byť v prevádzke zhruba desať rokov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nie, neexistujucu trat nebudu rekonstruovat ...
asi zijes v inej galaxii :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

1/3

Preco by ju nerekonstruovali? Dovodom na jej rekonstrukciu budu ma to vyhradene eurofondy. Jej neexistencia nie je v takom pripade vobec podstatna.
Eurofondy sa predsa musia vyuzit a... Basta.
:-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

idu volby

uz teraz mi je zle z tych kydov.. Ten petrusko je kto? ritoli*** posluhovac a zaskakujuca ****** nezvolena na svoje miesto obyvatelmitam nema co robit,je to smeracky socialny balicek, aspon ze z richarda je odbornik,sa zlahla zem po nom:-))). Kde su trolejbusy????????????????? kosicka eko doprava je uzasna,stav ciest tiez, kvalita rekonstrukcii-katastrofa,zastavky,semafory,obrubniky,bezbarierovost,la mpy,15xasfalt a rozkopavka,a toto dokonca niekto skolauduje, skuste skolaudovat dom..elektricky: take by nechceli ani mongoli a to ich nechcem urazit..Bol niekto z magorstratu v zapadnej europe?? aby videl ako sa robia elektrickove trate, a tto ze sa da fungovat s trolejbusmi, staci ist do PO,ZA,BB..Ale nech sa tam dopravia bez majakov po tej precedovej dialnici...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dobrý..

...:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mesto nič neplánuje,

lebo plánovať nevie. Plánuje zastupujúci primátor Petruško, ktorý úkoluje svojho nástupcu. Či presnejšie sľubuje hocičo, čo by mu pomohlo takmer nemožné - vyhrať voľby primátora. Napriek tomu sa do budúcnosti vyjadruje tak, ako keby ani nepostrehol nejaké voľby. Trápne a komické zároveň.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nikto vám nedá viac ako vám viem ja sľúbiť!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Názov operačného programu "Integrovaná infraštruktúra", z ktorého chce mesto čerpať eurofondy by sa najviac hodil k električkovej trati na sidlisko Ťahanovce. Pokiaľ viem, tak trasa má viesť čiastočne po železničnej trati, tak tie tram-trainy by tam boli najpravdepodobnejšie. Projektová dokumentácia je dávno hotová, aj niekoľkokrát prepracovaná, takže ušetria za projekt. A mestu, hlavne ťahanovčanom, by táto trať pomohla oveľa viac než rekonštrukcia Južnej triedy a Jazera.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop