Korzár logo Korzár Košice
Streda, 13. november, 2019 | Meniny má Stanislav
Nájdete nás na webe

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pozrite sa, ako pokročili práce na výstavbe diaľnice Budimír - Bidovce (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

neskutočné a svetové

u nás si trúfajú postaviť až 14,5 km diaľnice. "Len" za neskutočne krátky čas. Sú krajiny v ktorých by takýto úsek postavili rýchlejšie, ako boli časy počas ktorých sa o tomto úseku v tlači písalo. U nás je to ale asi rekord. U iných tak isto. Ale len ak negatívny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Obchvat Košíc má prispieť k lepšiemu a bezpečnejšiemu dopravnému spojeniu s východom Slovenska a južnej trasy na Maďarsko."

V čom bude obchvat Košíc bezpečnejší?
V tom, že poľské a turecké kamióny nebudú vchádzať do Košíc cez Zelený dvor, ale cez Košickú Novú Ves?
A nakoniec sa aj tak napoja na Južné nábrežie a budú musieť prejsť mostom VSS?

Táto 14,5 km paráda bude pre Košice na nič kým sa nepostaví obchvat R2 s napojením na R4 za Šebastovcami. Dovtedy môže Ersék a spol. len makať a držať hubu. Ale tak ako je na Slovensku zvykom (a pri slávnej D1 obzvlášť) po každej tatrovke so štrkom je dôvod strieľať šampanské však?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...a autorovi odporúčam pozrieť sa do mapy, skôr ako začne slepo prepisovať PR texty poskytnuté NDSkou do svojich článkov...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Je to asi taka slava ako D4R7... ;-))

...bez tunela pod Karpatami je to tiez k nicomu. Tunel by aspon odklonil dopravu zo Slovenska do Ciech (D1 - D2). Som skutocne zvedavy na vysledok (snad dozijem... ;-)
Autori tohoto genialneho projektu si akosi nevsimli jeden fakt. Tlacenica je V Bratislave a hlavne preto je aj PRED Bratislavou. R7 sposobi, ze auta sa dostanu (mozno) skor k Bratislave a potom co ?

Uzasny tento stat, vsetko pre ludi (ale len tich nasich). Inak je to to iste od Kutov az po Ciernu nad Tisou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tento

budovaný úsek pre tranzit Prešov - Košice - RV resp. USSK resp. Maďarsko neprinesie vôbec nič, lebo je hlúposť presmerovať dopravu z diaľničného privádzača Budimír - Košice Sever na tento kúsoček D1, lebo by to predĺžilo trasu o 4,5 km a vohnalo kamióny na Herliansku a Sečovskú. Zatiaľ nezmyselná stavba, Košice ako soľ potrebujú rýchlostný obchvat Bidovce - Šebastovce a na R4 dobudovať pravé odbočky a napojiť cestu III/3401 na túto prakticky prázdnu erku. Stačí sa pozrieť na jej začiatok za Šebastovcami - na R4 odbočí 5 vozidiel, ale po starej I/68, dnes I/17 ich rovno pokračuje 20.... A úsek Šebastovce - Šaca v nedohľadne, vrátane nezmyselne navrhovanej križovatky Ludvíkov Dvor
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Však prispeje. Len sa musí postaviť ešte obchvat KE. Jeden aj druhý úsek sú samé o sebe zbytočné. Tento je trošku významnejší, ale želaný efekt vznikne, až keď sa to postaví. Ale v KE tých áut veľa neubudne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Túto foto reportáž robil kto?, študent ZŠ?, lebo kvalitou nie je poriadne ani tam. Tie fotky mohol nafotiť aj tak, aby dali prehlad o stavbe, keď už nie priamo z dronu / co pi takychto veľkych objektov by malo byť samozrejme/ tak aspoň z kopca a event. rozhľadne + mapu. Teraz to mozu byt foto od hocikadial, nic nehovoriace, ziadny detail na okolitý terén /rieka -torysa, okolité obce atd.../, slabé
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pravidelne sú zábery aj z dronu. Toto je len tak aby sa nepovedalo, že sa nerobí. No aspoň NDS-ka konečne začala medializovať stavby.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Skoda ze nemedializuju obchvat Presova a detaily ako idu raziace prace. Z denneho planu nerobia ani 1/3 a to len jen jeden prechod. Je leto, nie zima. To sa este stavebne prace spomalia. Do leta 2019 to neprevrtaju aj keby z neba zacali padat sto dolarove bankovky. Asi sa tym chvalit nebudu a predpokladam ze to bola aj sucast planu..."tunelovat". Je mi to nejake povedome, lebo presne takto nenapadne hned zo zaciatku "nemeskali" aj ine prace na inom nasom svetoznamom tunely. Vyzera to na dalsi , ktory sa bude roky natahovat a skonci tam pre nas nepredstavitelne mnozstvo penazi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

85Cely obhvat Prešova západ - juh je iba preto že ide po správnych pozemkoch. 85 % aut ide východ - západ, východ - juh mestom Prešov. A furt sa zvyšuje. Obchvat východ - západ by stál 60 % / dva nadjazdy/ a odbremenil by centrum Prešova o viac ako 50 % aut. No u nás je to tak. Výraz " Turecké gazdovanie" budúce generácie zamenia za " smerácke bačovanie " .
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ked to ro bude suvisle od Braniska po Bidovce, tak tranzit smerom ma Michalovce sa (asi) presmeruje zo Strazskeho na Budimir, takze vyuzite to podla mna bude. Ale to je len dohad, sila zvyku mozno nepusti a soferi sa budu nadalej prepletat Levocskou, Kapusanmi, Ladou a Vranovom namiesto dialnicou az pod Dargov. Uvidime...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

85%? To je dosť prehnané číslo. Drvivá väčšina áut v meste nie je ani tranzit. Potom je západ - juh najsilnejší.
O akých dvoch nadjazdoch hovoríš? Nič také nie je naprojektované. Príprava by trvala roky, ak vôbec by to prešlo procesom EIA, nakoľko by určite došlo k porušovaniu hlukových limitov atď., ak by to nemala byť estakáda ako v Považskej Bystrici.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Preraziť tunel Prešov sa podarí tipujem najskôr v roku 2020.
Tunel Višňové bude čo chvíľa prerazený. Práce meškajú najmä mimo tunela.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Chodte do prdele aj s týmito správami - na smiech to budovanie niekolko rokov a navyše kde je napojenie na Madarsko - to zasa most VSS - ubohosť ako celý SMER a spol!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Čo k tomu všetkému dodať?...my sa tých diaľnic určite nedožijeme pretože ani o 100 rokov nebudú zrealizované...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak mate zaujem o kvalitne a aktualne fotky a informacie priamo zo stavieb tak skuste ist na stranky
Dialnice.info alebo na kosice-estranky.sk popripade na fb kde su vytvorene skupiny k vystavbe dialnic.

NDS sa od nich moze ist ucit...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Úsek Budimír - Bidovce hlavne

zlepší dopravu Prešov - Ukrajinská hranica. Čiže kamióny zo západu smerom od Popradu, išli cez Prešov a museli ísť vlastne skoro až cez širšie centrum Košíc. Je to medzinárodná cesta E50 Paríž-Kyjev. Osobné autá(znalé miestnych komunikácii) si to aj doteraz skracovali z Budimíra do Košických Olšian aby nemuseli obchádzať cez Košice. Bolo to kratšie o 15 km. Pre nákladnú dopravu ale tá cesta nevyhovovala. Ďalší úsek, Bidovce - Michalovce s tunelom pod Dargovom je žiaľ v nedohľadne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

D1

Ano, usek diaľnice Budimír - Bidovce je úsek D1, ktorý približuje diaľnicu aj do najvýchodnejšej
časti SLOVENSKA - okresov MICHALOVCE a SOBRANCE ! Pevne dúfam a verím , že sa jej dožijem!
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop