Korzár logo Korzár Košice
Piatok, 22. november, 2019 | Meniny má Cecília

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

U. S. Steel v Košiciach preinvestuje desiatky miliónov, postaví novú linku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Dúfam že dohodli aj to, že

tú oceľ budú do automobiliek distribuovať výlučne po železnici !
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Skusali ste pan inzinier niekedy nieco prepravovat po zeleznici ? je to malo flexibilne, preto "vylucne po zeleznici" to nemoze byt.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dokiaľ budú o železnici rozhodovať taký odborníci, ako plagiator horalka, nebude to možné!
Povezú sa po tej diaľnici čo sme mali sľubenú, že bude hotová do 2010 :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Douč sa gramatiku a potom píš o

diaľniciach, pán odb(p)orník! Chudobný (duchom)východ.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak sa naučíš, čo je irónia, môžeme sa baviť o gramatike Vojtecha. ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V tomto prípade sú železnice ako take v tom nevinne. Kto pozná tento biznis tak vie že dodávky po železnici určitých sortimentová je nezmysel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Železnica musí vedieť konkurovať diaľnici (TIR). Je to porovnanie kombinácie ceny, času a spoľahlivosti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A ty si myslíš že pri dodávkach JIT to automobilky budú akceptovať???Po železnici je to nemožné.
Na druhej strane NGO plech nie sú priamo ore OEM ale na elektromotory takze pre subdodávateľov. No a ti taktiež nie sú schopní odoberať po železnici.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

čo ty vieš o tom čo je kto schopný odoberať po železnici a čo budú automobilky akceptovať
si nejaký expert na všetko čo tu tak čítam...niet témy do ktorej by si sa "fundovane" nezapojil a nezahlcoval nás svojimi múdrosťami
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

kedze dodavam do automobiliek tak nieco o tom viem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nevieš o tom zhola nič
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

šak toto. neviem o tom zhola nič a len si tu tak drístam. Ty určite vieš, tak mi prosím ťa vysvetli prečo taký Matador (asi najvýznamnejší dodávateľ na SK) neodoberá materiál vagónmi.
A ešte mi skús povedať, prečo VW BA neodoberá napríklad káblové zväzky a okná vagónmi.
Ďakujem vopred
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja ti teda napisem preco... ZSSK Cargo je vo vlastnictve statu, kde nie je ziadny zaujem na tom aby sa vytvorila flexibilna dodavka po zeleznici lebo vedenie tam je vacsinou na 4 roky a uradnici tiez nie su motivovaní ani tlacení do vykonov narozdiel od toho ak by ZSSK Cargo bola vlastnena alebo vedena ako sukromna spolocnost so skusenymi manazermi bez politickych nominacii. Tu ide len o to vybudovat strukturu transportu tak aby to vyhovovalo fabrikam na poziadavku just in time, preto VW BA neberie po zelenici, lebo takuto logistiku mu zelenice momentalne nevedia ponuknut, aj ked pri snahe by to bolo mozne, ale ak statne podniky nebudu fungovat na vykonnostnej zlozke a nebudu sa vyhadzovat ludia z podnikov ktorí nie su produktívni tak dovtedy ziadna taka logistika na zeleznici nebude, samozrejme zohrava tam aj faktor politicky aby sa prestali rozkradat statne firmy, lebo si neviem predstavit just in time dodavku s rusnom co ma 40 rokov a v polovici trasy zacne horiet a zeleznice budu cely den riesit odkial najst dalsi nahradny 40 rocny rusen.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Si úplne mimo

Produkty od subdodávateľov neodoberajú automobilky vlakom nikde. Vieš o tom veľmi malo. So slovenskými železnicami máš pravdu ale toto je prax všade vo svete. Žiadna fabrika nebude stavať vlečku mat obrovský sklad. Maximálne zvitky z hut sú dodávané po železnici do seviscentier. Ale tie už nedodávajú vagónmi. Pri JIT dodávkach je to nemožné aj v Japonsku. Resp drahé.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

majster sveta sa ozval, truhlik co vie vsetko a vsade bol. Plati ze ak sa aspon cast tovarov presunie na cargo zeleznice tak aj tie cesty budu uplne inac vyzerat a nebudu take zapchy a preplnena doprava a to nehovorim o ekologii.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale ja ti davam len jasne priklady a dovody preco to nejde. ja nie som majster sveta, ale v tomto ma nepresvecis. Ak mas zaujem tak VW BA robi exkurzie do zavodu. Taktiez ostatne automobilky naokolo. Skus zajst a prozpravat sa na tu temu, preco im nevozia vsetko alebo vascinu vo vagonoch.
a to sa nebavime o: Magna, Matador, Tower, Mahle, atd atd. Vlak ti nikdy nedoda jednu zasielku (plny kamion) do 24 hodin.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jednoznačne po železnici, dosť bolo TIR!

Skúste si vypočítať tie "národohospodárske škody" , ktoré spôsobuje USSK iba prepravou v TIR po 24 t a produkciou miliónov ton? Pre par centov na tone a plné autostrady plechov TIR, ide o stovky denne. A to všetko poputuje najmä pre strategického odberateľa ala "Siemens Frenštát, Mohelnice alebo Embraco". USSK treba viacej kontrolovať lebo marža na cene je taká vysoká, že ide o najziskovejši monopol na Slovensku s netransparentnou štruktúrou vlastníctva cez holandský trustholding, kde rotary management z USS Service Ltd USA je v roli správcu only.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale cela plejada priviznikov sa opat nezabudla vycapit na plac vid drevar ziga ci megaodbornik na vsetko rasi uz nech ta badna raz a navzdy zmizne z oci
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Raši, ten potkan sa nehanbí tam vycapiť!
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop