Korzár logo Korzár Košice
Utorok, 17. september, 2019 | Meniny má Olympia
Nájdete nás na webe

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Košice plánujú dať 300-tisíc eur navyše na platy zamestnancov DPMK (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

... zvýšite cenu lístkov, tak sa zníži počet cestujúcich. USSteel nestačí rozširovať parkoviská. Ľuďom sa pomaly do USSteel oplatí chodiť v aute aj samému, čo je aj vidno. Sem tam idú v aute dvaja keď má auto KE značku. GL, TV, MI ... tam je auto vyťažené aj na max, ale košické nie. Nikomu kto nemusí, sa nechce v tých otrasných električkách potiť cestou do roboty a ešte za to aj platiť :(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Otrasné električky - Raši a spol, jemu sa môžeme poďakovať za nákup "najlepších električiek"...
Raši roky nezvyšoval platy v DPMK, kde boli dovtedy odborári? Nevadilo im to, vtedy to nebol problém? Zrazu, pár mesiacov po zmene, už to tu každému vadí? Prečo? Prečo je na vine nový primátor, ktorý musí rýchlo vyriešiť problémy, ktoré tu zanechal SMER? Ale stačí sa pozrieť, ako to je s odborármi a SMERom a aj blbým musí byť jasné, o čo ide...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

lenze vodicom sa mzdy znizili teraz

nie za rasiho. asi preto im to vadi. tym vodicm zrejme moze byt ukradnute ci je tam rasi alebo polacek. im ide o ich prijem ktory sa znizil.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hm, kde sa spomína, že sa im znížil plat? Pokiaľ viem, oni chcú navýšenie (je to rozumné), ale nikde sa nespomína, že im bol plat znížený. Prosím o opravu, ak sa mýlim
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

treba citat aj ine media

nerobim to casto, ale ponukam vam, nech sa paci:
"https://kosicednes.sk/udalosti...;
kebyze to vyhviezdickuju je to na kosicednes volne dohladatelne
a nie len o dpmk ale aj o vodarnach a podobne kauzy. je lepsie mat info z viac stran ako len bezhlavo niecomu verit. pokial teda nema diskuter z toho nejake vyhody.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No, po prečítaní musím povedať, že o znížení tam nebolo jedno slovo. Bolo to len o tom, že sa mali platy dvihnúť tohto roku o 10% a zatiaľ sa nedvihli. Ale zároveň sa im ani neznížili. Články čítam aj z iných zdrojov a preto ma prekvapilo to znižovanie, lebo nikde som sa o tom nedočítal...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

prečo sa im znížili

nebolo to náhodou za rašiho teda tunelované?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

30 percentné zvýšenie cestovného. Škandál, Polaček odstúp.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Bud zvysis cestovne alebo DPMK zadotujes z inych dani a prijmov, napr zvysis dan z bytu. Velmi jednoduche, nic totiz nie je zadarmo. Ak este navyse chces ludi dostat z aut do MHD, potrebujes dalsie zdroje, napr mozes zdanit vjazd do mesta, ako sa to robi v zahranici.
Paci sa mi, ako aj novy primator padol do pasce vlastnych predvolebnych slubov, ako plno inych politikov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hlupost

Nech to platia ti, co vyuzivaju tuto dopravu, preco by to malo byt z dane za byt? Myslim si, ze tie navrhy miezd su na vodicov slusne. Povedzne si na rovinu, kultura cestovania v KE je uboha a to nielen vdaka cestnej infrastrukture, stavu vozoveho parku, ale aj schopnostami vodicov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Slovensko

A čo tak zredukovař počet mestkých častí a Mhd bude za polovicu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ZRUŠIŤ

DPMK zrušiť
licenciu na prepravu v meste PREDAŤ inému dopravcovi,
PREDAŤ aktíva DPMK jeho budovy v majetku mesta.
A nech je cestovanie komerčné a nech sa využívajú aj iné formy
Nevedia ho uriadiť a nevedia hospodáriť, udržať vodičov, kultúru a grafikony cestovných poriadkov.
.....
Alebo začať efektívne konať, kvalitne a nájsť si smery kde sa dá zarobiť!
Ved leto začalo a prečo napr. sa nevytvorí rekreačná linka na Bukovec, košická rekreačná zóna, chodí tam množstvo ludí a DPMK nič. Prečo nejazdí DPMK do Kechneca kde je zamestnaných množsvo košičanov, aká je linka na letisko ...jazdi len vtedy ked nelietajú lietadlá a pritom je tam priemyselná zona, zachádzanie do nemocníce aspoň tej na Rastislavke, atď atď,.....možte doplniť!
ANO vyhovarajú sa na licencie....je FAKT problém pre (nové) VEDENIE ténto rozvoj zabezbečiť a nielen brať zamestnacom, nielen vytvarať tlaky, stresy a nervy v spoločnosti!

NA TO TO VEDENIE TAM JE
....čo dokazalo za 100 dní??
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Skus si zratat, aky asi zisk by mala linka na Bukovec v porovnai s celym rozpoctom DPMK a ako by si musel nastavit cenu cestovneho. To su take krcmove mudrovacky.
Vysledok by bol : vsetci na Bukovec vlastnym autom a nie busom za 3 eura. Na mlake s vodou nic nezarobis.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Linka na Bukovec

bol len jeden aspekt (inak na Bukovec rád dám 3e a budem v klude vyvezený a dovezený do mesta aj ked auto mám ale mnoho ľudí deti, mládež,...auto nemá)

Tu ide o to že nove vedenie nerobí NIČ na rozvoj DPMK a len vlastným zamestancom berie!!

Ked to NEVEDIA...tak DPMK zrušiť!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

na Bukovec jazdí Eurobus za 0,90€ so štedrou dotáciou KSK
tomu ťažko bude konkurovať DPMK za komerčné cestovné, ale to týmto absolventom ekonomickej fakulty Vysokej školy života nevysvetlíš...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Bukovec

Keby Eurobus jazdil cez Malu Idu okolo vodnej nádrže a tam zastavoval ale ide len do dediny cez kopec a z dediny...no dá sa ten kilometrik zvladnuť ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

čo dokázal sarý magorstát

za x krát a nie len sto dní?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

... na zmenu o 18:00 chodí do USSteel 3x električka (R1, R2 a R3) potom ide jeden (možno 2) autobusový spoj z KVP a z Ťahanoviec. Na vstupnom areáli zamestnancov na pracoviská rozváža asi 9 autobusov. Na zemenu ich tam donesú na dvoch a sedem ich tam ide z KE úplne prázdnych. To iské keď sa zmena skončí. 9 busov zvezie zamestnancov na VA a 7 ide na prázdno do KE. Efektivita vynaložených pohonných hmôt jak sviňa ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Všetky presuny naprázdno a vnútrozávodnú dopravu v USS platí USS ako objednávku...a presuny naprázdno sú na všetky smeny, keďže autobusy ktoré prídu ako RA by jednoducho nestihli rozviesť po prevádzkach všetkých, ked časť cestujúcich príde električkami...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Slovensko

A čo tak zredukovať mestké časti na4 a ušetrené financie na dopravu pre obyvatelstvo
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop