Korzár logo Korzár Košice
Nedeľa, 7. jún, 2020 | Meniny má RóbertKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Úsek diaľnice pri Košiciach otvoria do konca roka. Neprekazil to ani orol (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

'Vyhlásili sme súťaž na zhotoviteľa stavby na druhý úsek Šaca - Košické Oľšany a pre veľký záujem uchádzačov sme predĺžili lehotu na predkladanie ponúk," povedal Érsek.'

A to hned 3 krat ste to museli predlzovat ? Toto ministerstvo je katastrofalne neschopne. Vyhodnocovanie vysledkov sutazi trva bezne aj viac ako rok. Nic sa nestavia, vsetko sa odklada. Tento konkretny usek ma byt ponechany az dalsej vlade, pretoze ani za viac ako rok po vyhlaseni sutaze Ersekovo minsterstvo nebude schopne sutaz uzavriet.

Uz aby tato neschopna vlada isla do certa.
 

asi je to zapríčinené

objektívnymi príčinami.
Možno nedostatkom alobalu.
 

 

V Tescu som minule alobal videl, dokonca bol v akcii.
 

Východniari kazia biznis!

iba 14 kilometrov, ale oni ani tak málo nevedia včas rozkradnúť?

Na východe fakt nič nie je, už ani naši ľudia.

toto už je skutočná neschopnosť. Za toto treba niekoho zavrieť.

Nepatrí sa narúšať dobrú partu.
 

 

realne je maximalne 5 firiem na Slovensku, ktore stavbu aj vedia zmanazovat a dokoncit.
 

 

sutaz bola vyhlasena v decembri teraz je koniec juna a stale nevybrali zhotovitela neskutocne co sa tu deje
 
Hodnoť

14 km

14km oslavuju ako keby to bolo 430km napriec Slovenskom!

Nezabudnite si dat za to odmeny! Lebo uz od roku 2005 sa vozime napriec republikou po dialnici!
Ale iba po Kosice! Lebo dalej uz nic nie je!
 

 

vratte naspat svoje ministerske platy!!!
Ak by som ja ako zivnostnik nieco dodavatelovi slubil a ani po 9tich rokoch to nedodam, tak uz davno skrachujem! A este by som mal tu drzost pytat odklad na dalsich 6 rokov!!!

Nase dane ste prechlastali/prezrali a este mate tu drzost sa bez hanby usmievat do objektivov!
 

keď ešte v Bratislave vládli Vyhodňare,

celkom to fungovalo.

Ale teraz už sa tlčú Prešovčania s Košičanmi a začína to zadrhávať.
 

 

Pokiaľ ešte stále platí geografia Slovenska a aj svetové strany, tak Košice a Prešov patrí na východ a žijú tam východňare. :)
 
Hodnoť

spominame!

hnonline.sk/galeria/3957-nekonecny-pribeh-pozrite-sa-ako-sa-posuvala-d ialnica-do-kosic/1193433df4392167d752a7cfe6706cea?back_url=https%3A%2F %2Fhnonline.sk%2Fgaleria%2F3957-nekonecny-pribeh-pozrite-sa-ako-sa-pos uvala-dialnica-do-kosic%2F4521c143849af2df31924a23d14d14ed
 

Zjavne nie si dobry volic Smeru...

...pretoze mas pamat...

Ci ?
 

 

Neurážaj moju inteligenciu prosím.
 
Hodnoť

Plný profil?

Z nejakých bližšie nevysvetlenych dôvodov je tŕňom v oku bratislavskej uradnickej kliky UHP iba severný prešovský obchvat..
 

ani sa nečudujem hnusným blavákom!!!

v každom úrade sedí 90% vyhodňarov. Keď nie si výhodňar, v Blave sa už nezamestnáš ani ako upratovačka.

Tak sa nečuduj, že vám blavácka úradnícka klika robí naschvál. Jednoducho vám chcú zle, z pomsty. A bude horšie!
 

 

Musim sa opytat vsetkych svojich znamych Bratislavcanov, ako sa im len podarilo v BA zamestnat :)

A to o tych uradoch mas odkial? Bol si na kazdom jednom urade v BA a robil tam nejaku anketu, kto je odkial, alebo co?
 

Až teraz mi zaplo! Ďakujem za tip!

V BRATISLAVSKYCH URADNICKYCH KANALOCH PREBIEHA VOJNA NA ZIVOT A NA SMRT!!!

ZA VSETKO. ZA PENIAZE, ZA CESTY, ZA FUNKCIE VO VLADE, MINISTERSTVACH ...


Bratislavská vojna na život a na smrť. Medzi Prešovčanmi a Košičanmi.
 
Hodnoť

Mosty

Nie som odbornik na stavebnictvo a cesty, ale pocty mostov nad nasimi dialnicami, resp rychlostnymi cestami sa mi zdaju trochu neprimerane. V tomto pripade je to 23 mostnych objektov na 14 km.
Podobna situacia je aj v useku Kosice-Milhost. Tam je na rovnako dlhej trase 14 mostov.
Jeden, resp. dva mosty na kilometer. Tie moty mozno stoja viac penazi ako samotna cesta.
 

 

Tu sa stavia pomedzi dediny, ktoré sú dosť natesno pri sebe, to znamená preklenutie príjazdových ciest do dedín, okrem toho je tu prírodná prekážka, rieka Torysa, kde sa v jednej časti kvôli záplavovému územiu musela vybudovať estakáda. Ďalej sa mosty musia robiť kvôli pripojeniu na existujúcu diaľnicu, ako aj na budúcu rýchlostnú cestu. Takže ten počet mostov je primeraný.
 

 

bohužiaľ je to tak všade vo svete, že treba most pre každú poľnú cestu po ktorej prejde 1 traktor denne.
 

1 2 >

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop