Korzár logo Korzár Košice
Streda, 21. august, 2019 | Meniny má Jana
Nájdete nás na webe

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pri amfiteátri sa stala nehoda, v smere na Terasu sa tvorila kolóna (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Pozdravujeme

znacku 40... poniektori aj len tak naporychlo v 60+ km/h
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V prvom rade pozdravujme inžinierov, ktorí celé Festivalové námestie naprojektovali.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Noze daj ako lepsie sa da naprojektovat krizovatka so 6-imi smermi, z toho tri stvorprudove, elektrickovou tratou s obratiskom, troma zastavkami autobusov, parkoviskom uprostred a BEZ SEMAFOROV tak, aby aj o 50 rokov pri desatnasobnej premavke aku si vtedy vedeli predstavit, neboli v danom mieste zapchy a nehody by sa stavali iba preto, ze su vodici nepozorni.
.
Lebo sice ta krizovatka nie je dokonala, ale je velmi, velmi dobre priepustna.
.
Ku tym nehodam - staci, aby tam policajti mesiac postavali, merali 40-ku a dozerali/sankcionovali za nedavanie prednosti chodcom a na desat rokov maju postarane o to, ze tam bude minimum nehod. Tak, ako to robili v 90-ych rokoch o kusok dalej pred obchodnou akademiou a dodnes Kosicania, ktori vtedy mali vodicak, davaju vacsi pozor, ci dodrzuju rychlost a ci tam nahodou (znova) nemeraju.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nech sa páči. A semafory si od toho môžeš odmyslieť, ak nechceš ani chodcom zaistiť bezpečnosť pri prechádzaní cez cestu.
https://m.smedata.sk/api-media...

A propos, ak uvažuješ o desaťnásobnom náraste premávky, tak uvažuj aj o desaťnásobnom náraste počtu neskúsených, nepozorných či nebezpečných vodičov, ktorí vždy boli, sú a budú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No hej, to su tie typicke Slovenske orgie na ciary, sipky, pruhy, pruziky, a srafovane plochy, kam nesmies ist. Nechapem preco to tak hlupo robia Slovenski a Ceski projektanti aj 30 rokov potom, ako maju moznost slobodne sa pozriet do sveta, ako riesit cesty tak, aby vodic nemusel riesit do ktoreho pruzika a podla ktorej ciarocky ist, aby neohrozil vsetkych okolo. Je to silny stres hlavne pre tych neskusenych, neznalych a nie-miestnych vodicov, ktori k celemu tomu cirkusu musia navyse riesit aj to, kam vlastne chcu ist. A ked nahodou netrafia spravny pruzik ci kolonku, tak chaos, trubenie, neslusne slova - no ved to pozname...
.
Vo Francuzsku pred a za vacsou krizovatkou zrusia ciary a nech sa vodici slobodne rozhodnu, ci v tomto momente je vhodnejsie mat dva sirokanske pruhy, alebo je husta premavka a urobime si tri pruhy plus dalsie dva pre motorky.
.
Alebo si daj do googlu maps streetview Madrid Plaza Cibeles a kukaj, ako za daju skrizovat dve mnohoprudovky s kolektormi, cyklocestami, prechodmi pre chodcov, autobusovymi zastavkami bez tych ciarovych orgii a s minimom semaforov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na prvý pohľad ok, ale dostať sa z Terasy na Starú spišskú cestu je o držku. Na cca. 100-150m križovať 3 pruhy a dostať sa do štvrtého, ktorý je navyše vylepšený o zastávku autobusu.
Považujem to za podobé svinstvo, len vo väčšom, ako je teraz pred Jumbo centrom, dostať sa z Masarykovej na Kasárenské námestie (to odbočenie pri tej novostavbe na rohu Továrenskej) pred autobusovou zastávkou, kam dali po novom výjazd z garáže.

Je to tipické miesto, ktoré by vyžadovalo hlbšiu analýzu. Na prvý pohľad by sa dal odstrihnúť napr. výjazd z Letnej s križovaním Watsonovej. Kto chce ísť z danej oblasti na Terasu, môže prejsť pri benzínke, alebo cez Zimnú/Boženy Nemcovej. Možno je to blbosť, ale určite je tam viac zbytočností, ktoré keď sa odstránia, bude križovatka bezpečnejšia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

... to je pravda, tá 40-ka ako by tam ani nebola ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

60

Je priemer a klasika.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

40tka platí

pre mňa a dodržujem ju, a píšte každý za seba
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak od bozenky ideš plynule cca 60 tachometrovych, tak pri nemocnici stihneš zelenú. Ak spomalis tak potom zase stojíš na červenej.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prečo si normálne nepostáť na červenej? Ak je cyklus tej križovatky 90-sekundový a zelená je 30 sekúnd, čaká sa na červenej najviac 60 sekúnd. Aký je rozdiel v tom, či prejdem svoju trasu mestom za 12 minút alebo za 15 minút?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ak od bozenky idete 50tkou a pri amfiku 40tkou a zaroven uberiete rychlost, aby ste prepustili jedno-dve auta na krizovatke s popradskou, nenacakate sa nikto sa dlho na zelenu pri nemocnici a urcite opatrnejsiou jazdou zvysite priechodnost ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

budem sa opakovať. ale na tej križovatke sa niečo zmení až keď tam pri ťukanci zabijú chodca na ostrovčeku
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop