Korzár logo Korzár Košice
Streda, 18. september, 2019 | Meniny má Eugénia
Nájdete nás na webe

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

V nočnom rýchliku nefungovala klimatizácia, okná sa nedali otvoriť (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Ak nie je teplotný komfort dodržaný a do hodiny nenájdeme náhradné kupé, cestujúci má nárok na vrátenie 25 % z ceny"

Tak toto je jeden odporny humus, svinstvo najhrubsieho zrna... Za toto by sa malo vracat sto percent plus odskodnenie. Odporne zeleznice..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V preplnených

V preplnených vlakoch som cestoval aj ja, do momentu, kým na trati BA-KE vrchom tiež nebol do vlaku zaradený vagón s predanými všetkými sedadlami už v BA + plný vlak stojacich. Okna bez otvárania, klíma žiadna, SHMU vyhlásila tento deň ako rizikový stupeň s tepla. Odvtedy svoje peniaze dávam za prepravu inde!

A samozrejme, pre ZSSK dodržať zdravotné podmienky pre > 100 ľudí/vagón?..... hahaha! Zaujímala ma pozícia hygieny... hahaha odpoveď tiež.
A hádajte čo?. Už do 26 minút = TT = sto prítomných ľudí vydýchalo vzduch, v PB jeden človek odpadol, bezvedomie. O tom, že vlakové posádky nemajú natrénovaný pracovný postup reakcie pri bezvedomí pasažiera - radšej sa nerozpíšem.

Fyzika: Aké rozmery má vagón? Aký objem vzduchu je vo vagóne prítomný? Kyslík zaberá 21% objemu.
Biológia: Koľko m3 kyslíka vydýcha 100 ľudí za minútu?
Železnice: Ľudia po vydýchaní O2 naučte sa dýchať pribúdajúce CO2!
Dovtedy budú železnice takto lavírovať so zdravím ľudí, kým aj tu nenastane Amerika a pozostalí neobvinia súdne ZSSK, že im zapríčinili smrť udusením pre ich rod. príslušníka a kým proces nevyhrajú.

Keď je raz vagón konštrukčne riešený tak, že vetranie nezabezpečujú okná, tak v prípade zlyhania vzduchotechniky je vagón technicky nespôsobilý jazdy. Punktum! Darmo mu idú kolesá.
To je ako v aute, keď raz nejdú na aute stierače, nie je technicky jazdy schopné. A to je to čo manažéri ZSSK dovoľujú.
Skúsil by zamestnávateľ nechať takto podmienky navodiť na pracovisku počas 8 hod práce, skúsilo by školstvo takto nechať navodiť vyučovacie podmienky na 6 hodín - všimnite si ako by reagoval štát v obhajovaní práv zamestnancov/žiakov za nedodržanie zdrav. podmienok. A všimnite si, že vina by bola prenesená až na manažment.
A všimnite si ten istý štátny mimodopravný aparát ako povoľuje nezdravé konanie železniciam na 6 hodinej jazde voči pasažierovi. O pohodlí vzniknutom pre tehotných, kardiakov, cukrovkárov sa radšej nezmieňujem...

Správanie sa ZSSK narastá do bezočivosti. A to Žarnay riešil len zvýšenú teplotu vzduchu, nie jeho chemické zloženie.
Nechápem ako môže vlaková posádka prebrať vo východzej stanici vlak, ktorý nemá technickú spôsobilosť a pritom vie, koľko je predaných lístkov a pritom vie, ktorý lístok na akú dlhú trať a pritom vie, koľko lístkov už od východzej stanice....lebo vedia, koľko žalôb ne/riskuje
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Plne s Vami súhlasím,

lebo tiež máme so ZSSK zlé skúsenosti, a to nielen čo sa týka rôznych technických porúch, ale aj čo sa týka PRAVIDELNÝCH meškaní (už tak riedko jazdiacich vlakov) netrvajúcich minúty, ale hodiny (ZSSK by mali zmeniť grafikon, ktorý by obsahoval reálne, a nie želané časy dopravy), kvoli ktorým sa nedajú stihnúť ďalšie spoje.
Ale, na druhej strane musím priznať, že ma vo Vašom príspevku pobavila zmienka o "pohodlí vzniknutom pre tehotných". Je mi jasné, že to bolo napísané nedopatrením, ale .... pobavilo :-)
Raz darmo, LGBT je tu!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

už nám chýba len národný letecký prepravca. To by boli horory.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jake horory, tam by sme si otvorili okna, vyplnili formular a im by to bolo luto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pekný príklad

poslanci by mali povinne a častejšie využívať služby rovnako ako bežní ľudia a to nielen dopravu.
Možno by sa niektoré veci pohli k lepšiemu, takto sú odtrhnutí od reality.
V jednej banke mali kedysi taký pekný zvyk, síce len raz do roka , kedy si vyšší manažér musel jeden deň odkrútiť za prepážkou.
Aj jedno staré príslovie znie, "Nevieš ešte čo je starosť, kým nesolíš svojou soľou"
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ved preto by mala byt polovica statnych uradov prestahovana na vychod aby sa cestovalo medzi mestami, a hned by dobudovali aj dialnicu aj rychlovlak
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...co by tu prosim ta na vychode robili, ved na vychode nic nie je. U nas v piatok ani trava nerastie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dodatok. Ak by tam nebol pan poslanec Zarnay, tak by sa to zamietlo pod koberec a nik by sa nic nedozvedel, akurat tak par ludi na socialnych sietach, aj to by bolo bagatelizovane. Esteze zopar poslancov cestuje vlakom. Mohli by aj autom z BA do KE severnou trasou v case spicky. "...kam sme sa to dostali..." Vraj tu o chvilu bude vyrovnany rozpocet, no bezneho cloveka vyrovnany rozpocet nezaujima, jemu je fuk makroekonomika. Bezneho cloveka zaujima kolko dostane na vyplatu a ci za jeho odvedene dane dostane kvalitne sluzby.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pre mňa vrcholné zadosťučinenie. Ešte by som navrhla, aby sa raz celá vláda vybrala na výjazdové rokovanie na východ, kde tak radi chodia práve južnou trasou. Všetci majú plné ústa dopravnej dostupnosti , rozvoja cestovného ruchu, pomoci
znevýhodneným regiónom a reálne - každá druhá správa o poruchách a haváriách na železnici je práve z tejto trasy. A kam idú peniaze na veľké národné projekty?
file:///C:/Users/PhDr.%20Jana%20Kov%C3%A1csov%C3%A1/Downl oads/zoznam_narodnych_projektov_opii_5_9.pdf
Juh je odsúdený na konský povoz a druhé najvačšie mesto v republike, nech si poradí ako vie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...len to by museli ist bez majakov, ako bezny smrtelnik.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop