Korzár logo Korzár Košice
Utorok, 20. august, 2019 | Meniny má Anabela
Nájdete nás na webe

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Sídlisko KVP je len krok od vytlačenia dodávok spred blokov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

na jednej strane suhlasim s tym aby dodavky neparkovali pod oknami ale na vyhradenom parkovisku. druha vec su zlodeji ci uz nafty , rezervnych kolies a pod. urobite im to jednoduchsie. tam asi nebude straznik ani caste hliadky lebo na to nie je rozpocet ze.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nuz

tieto veci, ktore spominate neochrani auta na ziadnom nestrazenom parkovisku. Preto, by bolo vhodne na vsetky parkovacie miesta namontovat kamery...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Boj proti dodavkam v praxi vidíme na terase. Zóna nezona, dodávky stoja. A prečo? Lebo nemajú 5 metrov ani nad 3 a pol tony...
Môj sused ma napríklad dodávku ako jediné auto. Druhé ma jeho manželka. Kúpil si rezervacku a parkuje v zóne tak či tak :)
Sám som zvedavý, koľko dodávok tam bude cez noc stať. Bude to vyhradené parkovanie pre dodávky, alebo tam môže zaparkovať hocikto? Auta vyhaname z mesta, na sídliskách na nich nie je miesto, záchytné parkovisko existuje jedine na papieri v čase majstrov v hokeji a aj tak je to parkovanie obchodaku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pokrytectvo

Keď chcete doviesť tovar do obchodu, ak potrebujete zásah servisného technika, .... potrebujete dodávku. Čo s dodávkou, ktorú vlastní firma a má na danej adrese aj sídlo? Firma predsa platí mestu dane. A zarába ich aj s tou dodávkou. Vy používate na podnikanie osobné auto, ja musím dodávku. Obe zaberajú presne jedno parkovacie miesto. Moja dodávka má 5,30m, superb má 4,8 metra.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Riešenia aktivistov

Vytlačme dodávky a 1.500 vodičov konečne v KVP zaparkuje. Asi na streche tých dodávok. Mňa by zaujímalo, koľko nových parkovacích miest pribudne v tomto a budúcom roku pre KVP-čkárov. A koľko pre návštevy. Veď na parkovaní si robili starostovia svoje kampane. Sľubovať nesplniteľné veci ako je nezaplatím pred vlastným blokom ani cent a zaparkovať v súlade s vyhláškou v KVP je čistý populizmus. V tom sú aktivisti majstri. Vytlačenie dodávok z jedného parkovacieho miesta na iné v rámci jednej mestskej časti je čo za koncepciu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nepovedal si pravdu.

Keď už, tak kampaň si robili na neplatení parkovného súkromnej firme.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Neplatenie súkromnej firme

za parkovanie bolo skôr výhovorkou. Dnes majú motoristi platiť mestu Košice a neplatia. Ľudia NECHCÚ platiť (EEI bolo dobrou výhovorkou). Alebo sa dnes v MČ Košice - KVP za parkovné platí? Nevidel som tam žiadny parkovací automat ale ani vyhradené miesto pre parkujúce návštevy. Ak by sa platilo (návštevníci aj rezidenti), príjem by išiel do mesta Košice. Už vidím ako by bol spokojný starosta KVP a jeho poslanci. A tak budeme vytvárať NEKONCEPČNÉ riešenia s vytlačením dodávok. A rýchlo s touto bomba informáciou do všetkých médií. To je typické pre aktivistu zaveseného na sociálnych sieťach. A verejnosť to spapká.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vytlacenie dodavok z miest urcenych na parkovanie obcanov v obytnych zonach je koncepcne riesenie, akurat postihlo neprijemne aj teba :)

Parkovacia politika nemoze byt ustretova voci vsetkym, pretoze uz sme prekonali bod, kedy sa tieto auta realne na sidliska aj zmestia. Postupne budu regulovany / obmedzeny vsetci, a bohuzial je to tak spravne. Pretoze tu nadalej existuje XY ludi, ktori si myslia, ze parkovat pred blokom s 2 alebo 3 autami je ich nedoktnutelne pravo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Problem je, ze tie auta uz existuju. Oni sa nestratia. A presunut sa uz velmi tiez nemaju kde. Okrem toho tych dodavok, co splna podmienku, ze to je N1 a nad 5m je malo (auta nad 3,5t by na tych parkoviskach nemali parkovat ani teraz).

Parkovanie treba riesit, to suhlasim. Ale treba ho zacat riesit systemovo. 1. treba ponuknut ludom alternativnu dopravu (verejna doprava musi byt lacnejsia nez auto a musi byt rychla, v kratkych intervaloch a komfortna, zatial z toho nemame nic). 2. obmedzit nakup novych vozidiel (moznost prihlasit vozidlo len ak majitel preukaze, ze ma kde zaparkovat).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Problem je ten, že toto populistické riešenie je len sachova partia s autami popresuvanymi v rámci sídliska. Naštve pár chudákov, čo chodia domov na VEĽKEJ firemnej dodávke a geroji s troma osobnými autami na domácnosť budú parkovať naďalej rovno pod oknami. Vrátane desiatok áut, čo sa nepohnu aj niekoľko týždňov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Blbost

dodavkove auta na podnikanie nemaju co robit na parkoviskach pred obytnym domom. Kazdeho je osobnou vecou, ci autom sa pohne kazdy den, alebo raz tyzdenne, atd.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Osobne auta slúžiace na podnikanie už na sídlisku parkovať môžu? V čom sú horšie taxíky mimo služby od dodávky montera okien?
Je mojou osobnou vecou, ak pred barak nataham kopu áut a nechám ich tam zavadzat? Prečo ma niekto zaberať verejné priestranstvo len preto, lebo raz mesačne ide na nákup a zvyšok času tam auto stojí? Môžem si tam rovnako odstaviť karavan s tým, že na ňom predsa pôjdem v lete na dovolenku tak je logické, že mi tam parkuje...
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop