Korzár logo Korzár Košice
Pondelok, 16. september, 2019 | Meniny má Ľudmila
Nájdete nás na webe

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vodič zrazil na priechode matku s dvojročným dieťaťom na rukách (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Bohuzial 40 tkou

ako je tam prikazane ide jedno auto z dvadsiatich.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A na kufri má nalepených štyroch ďalších

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A preto tam treba este zahustit vystavbu, aby tych nehod bolo viac. Nehodovy usek odjakziva a neverim, ze niekedy tomu bude inak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tá výstavba

s tým nemá vôbec nič spoločné. Tam treba urobiť úplnú rekonštrukciu celého kruháča a smeny dopravy. Do tej doby by mali dať pred priechody spomaľovae, alebo hoci aj reta rdéry. lebo pre poniektorých re ta rdovaných tiežvodičov je len to účinné. Nie akési obmedzovania rýchlosti. Tie majú na celej ulici na háku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Takze nepribudnu auta?
Pohybujem sa tam dost casto, napr. odkedy je Nova terasa,este vacsie zmatky atd.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A povinnosť vodiča

dať na prechode prednosť chodcovi ťa nezaujíma? Keď tade chodíš tak vieš že je tam prechod, nakoniec každý má povinnosť pozerať pred seba. Jediné o čom je treba hovoriť je, či sú tie prechody dostatočne osvetlené a nie zástavba. To by sa v takom New Yorku museli ľudia pozabíjať na to tata. Vieš aké je hlavné pravidlo jazdy po New Yorku vo vzťahu ku chodcovi? Nesmieš chodcovi ublížiť ani vtedy keď spraví chybu. Bodka! Všatko ostatné sú alibistické bláboly.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

lenze chodec u nas nema absolutnu prednost
tiez nemoze vstupit na vozovku ak by ohrozil seba alebo vodicov
mimoto, tiez nemoze vkrocit na vozovku ak by obmedzil premavku (5+ aut)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To obmedzenie 5 áut + máš odkiaľ ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

na skoleni hovorili :), ako odpoved na otazku, co je to obmedzenie plynulosti, kedze to vo vyhlaske nikde nie je
to vravia studovani autoskolaci, tym sa riadim
pre rezanca, ja som celkom ohladuplny sofer, musim povedat
ale niektore ho veda, tie by som dal do ustavu, co stvaraju

ak ju zrazil v lavom pruhu, tak samozrejme to meni situaciu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Máš úplnú pravdu, prvoradá by mala byť plynulosť premávky, je nemysliteľné aby prednosťou chodca na prechode boli sposobovane niekoľko sto metrové kolóny. Tam kde sa to deje by kompetentní už dávno mali osadiť svetelnú signalizáciu. Ale to sme už pri ďalšej téme a tou je kvalita infraštruktúry, ktorá je v našej krásnej krajine podobná ako vo všetkých oblastiach ktoré zhumplovala súčasná garnitúra nenazratych politikov, či už na komunálnej alebo celoslovenskej úrovni. A len na záver tak ako sa nájdu chrapuni medzi šofér i nájdu sa v rovnakom pomerne aj medzi chodcami, akurat chodec je zranitelnejsi, preto je na vodičovi aby svoje správanie za volantom prispôsobil tak aby nespôsobil zranenie, hoc aj natvrdlemu chodcovi (čím samozrejme nemyslím tento prípad v Košiciach)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zrazil ju v lavom pruhu. T.zn. ze v pravom uz jej vodici dali prednost a ona uz preto prednost mala.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Keby si aspoň

poriadne čítal. Zrazil ju v ľavom jazdnom pruhu, čiže už predtým musela dostať prednosť v pravom pruhu. Doštuduj si predpisy, ty si asi postrach chodcov na prechode. A nevymýšľaj si, nejaké 5plus existuje len v tvojej fantázii.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je nejaka nova Dankova konstanta? 5+ aut?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

kvoli takym ako ty vsade davaju semafory:D s tvojim pravidlom +5 aut by si ako chodec cez cestu ani nemusel prejst.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ono bezohladnost je na oboch stranach, staci sa opreviezt po Banskej Bystrici popri Europa SC a Pointe, chodci sa arogantne trusia a kolona aut stoji az po privadzac na R1. Ja ked idem peso pustim 2-3 auta a potom prejdem ale co z toho ked popri mne prejde 10 chodcov, ktorym ani nenapadne ze by mohli to auto pustit. Nehovoriac o tom ze si vynucuju prednost este aj na mieste, kde bol prechod pre chodcov pred rokom zruseny...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

neviem si predstvait ako sa chodec arogatne trusi? Neviem nepoznam miesto o ktorom hovoris, ale vo vseobecnosti nerozumiem priechodom na rychlocestach, podla mna by mali byt riesene nadchodom popripade, semaforom na stlacenie.

Tieze nerozumiem preco stojis ked ostatni chodci idu. Chodci by mali ist predovsetkym v skupinkach, tak nestoj ale chod s nimi.

Najviac zdrzuju chodci, ktori praveze stoja pred priechodom a ty ako sofer ich musis prehovarat aby sli, aj ked je jasne ze im davas prednost, zastavujes. Na prechod sa pustia, az ked uplne stojis popripade ani vtedy nejdu a len na teba mavaju rukou aby si siel, pritom uz davno mohli byt na druhej strane. Ale zas sa im nedivim, ked sa tu jazdi ako o preteky a pred priechodom sa pridava aby bolo chodcovi jasne, ze prednost nema... a tazsi vyhrava
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

trusia sa presne podla toho co pises miesto toho aby sli v skupinke tak idu za sebou v dvojmetrovych odstupoch nepretrzite, lebo nikto nema tolko ohladuplnosti aby pustil par aut. Vobec si nepochopil co pisem ja pustam stojace auta ziadne koli tomu nemusi spomalovat, ako pises nepoznas to miesto, ti co ho poznaju vedia presne co mam na mysli. Pri europa SC totiz auto takmer nema sancu prejst pokial ho nejaky chodec nepusti, hlavne pri masovkach ako je radvansky jarmok a pod.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zahustenie výstavby znamená, že pribudnú svetelne riadené križovatky. Doprava sa spomalí, ale pre chodcov to bude bezpečnejšie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nebolo by lepsie spravit miesto krizovatiek podhod ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a čo budeš hádzať do podhodu?
 

1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop