pravidelne PR statnej vladnej krysy ...po 30r jediny usek asi ktory nemeska a stat s radostou plati promo po vsetkcyh mediach.... ktore platim ja.... druha vec, da sa ocakavat kolko otazok bude ohladom obchvatu nicoho jak obycajne.... obchvat KE je v nedohladne
usek R4 od Šebastoviec po hranicu s Maďarskom postavili v termíne, tiež stavala Skanska :), možno keby im dali stavať Višňové, ako bolo takmer dohodnuté za Radičovej vlády mohlo to byť tiež hotové. Ale prišiel SMER a dal to Dúhe ...
Najsmutnejsie je, ze ak ked maju roky skusenosti so Skanskou a slovenskymi "podnikatelmi", zas dali stavat severny obchvat PO tusim neschopakom z Vahostavu :(
Ak niekto dá najlacnejšiu ponuku a spĺňa podmienky, ktoré nie sú jednoduché, tak to má dostať Len v prípade Višňového, ale aj iných stavieb manažovaných Smerom, išlo o niečo iné...
Višňové malo stavať konzorcium Skanska-Strabag, lebo dali najlacnejšiu ponuku, nie preto, že sa tak "niekto" rozhodol...
To že to nakoniec nestavali, bol výsledok organizovanej obštrukcie v spolupráci NDS, Doprastav, UVO, PMU, NS v réžii Smer a.s.
A pri realizácii je tiež ešte dôležité, aby štát ako investor, dbal na dodržanie technických parametrov a časového harmonogramu pri stavbe A tiež na dodržiavanie platobnej disciplíny hlavného dodávateľa stavby
Je to aj podmienkach v súťaži, neviem či by mohli dať podmienku, že kým nevyplatia všetky podlžnosti voči svojim subdodáveteľom nemôžu sa prihlásiť /diaľnica pri Martine/. Aj teraz súťaž R4 a mnoho ďalších stavieb na východe - najlacnejšiu ponuku dávajú Cesty SK, majú par desiatok zamestnancov, rozpočet im robila úplne iná firma, v ktorej figuruje pravdepodobne niekto spriaznený s ficosmerom, a referencie sú od talianskej firmy .../nápadne sa to podobá na Dúhu .../, a keď im to dajú urobiť podľa vašej teorie "hádam je to o súťaží" tak tie cesty možno nikdy nedostavajú. Aj Hant začal V PO a nezvládol to a pritom to bola určite väčšia firma ako Cesty ...
Hlavne že asfalt na privádzači pri Budimiri dávajú až na koniec! Celé mesiace tam vznikajú zápchy z dôvodu zúženia jazdných pruhov. To bol až taký problém natiahnuť asfalt aspoň po odbočku na Budimir? Ako keby to bolo úmyselné aby vodiči nevyšli zo stresových situácii.
Keby to vyasfaltovali na začiatku a potom zničili stavebnými strojmi museli by to opravovať, každý normálny človek najskôr postaví dom a až nakoniec aj chodník :)
Hurá, dúfam, že bude v rámci tradície vydaná medaila/plaketa k otvorenému úseku. Zbieram tieto medaile, už priotvorení 1. úseku BA-MA v 1973 vyšla medaila (PS keby niekto mal takéto nepotrebné železo, poteším sa mincestor@pobox.sk), môžu byť akékoľvek dopravné stavby, diaľnice, mosty, ale aj iné)
Skús si zapísať rozdiel v dátumoch , kedy sa ukončí súťaž na Šaca - Košické Oľšany a dátumom volieb - 29.2.2020. Ak sa súťaž ukončí skôr, dávam šampus do pľacu (a vôbec sa oň nebojím). Len pre ilustráciu - pozri si, koľko trvala súťaž na Višňové - pôvodná, alebo súčasná na R3-Tvrdošín-Nižná.
myslim ze Ersek bude chciet ukoncit sutaz skor nez skoncia - kludne moze byt ze podpisu zmluvu po volbach pred tym nez sa budu musiet vystahovat - to robili vsetci predtym. Visnove asi neni dobry priklad - tam je jednak narocny tunel a tiez to asi prehnali s vyvarom a nebolo za co to robit. Saca-Olsany nie je komplikovany - a ked to vyhra niekto serioznejsi ako Duha tak to bude v pohode.
Nie Skanska
aj ja hovorim, nech sa ani nebalia
druha vec, da sa ocakavat kolko otazok bude ohladom obchvatu nicoho jak obycajne.... obchvat KE je v nedohladne
Aj R4 Sebastovce - hranica
No tak hádam je to o súťaži...
Len v prípade Višňového, ale aj iných stavieb manažovaných Smerom, išlo o niečo iné...
Višňové malo stavať konzorcium Skanska-Strabag, lebo dali najlacnejšiu ponuku, nie preto, že sa tak "niekto" rozhodol...
To že to nakoniec nestavali, bol výsledok organizovanej obštrukcie v spolupráci NDS, Doprastav, UVO, PMU, NS v réžii Smer a.s.
A pri realizácii je tiež ešte dôležité, aby štát ako investor, dbal na dodržanie technických parametrov a časového harmonogramu pri stavbe
A tiež na dodržiavanie platobnej disciplíny hlavného dodávateľa stavby
pravidlá súťaže
Aj teraz súťaž R4 a mnoho ďalších stavieb na východe - najlacnejšiu ponuku dávajú Cesty SK, majú par desiatok zamestnancov, rozpočet im robila úplne iná firma, v ktorej figuruje pravdepodobne niekto spriaznený s ficosmerom, a referencie sú od talianskej firmy .../nápadne sa to podobá na Dúhu .../, a keď im to dajú urobiť podľa vašej teorie "hádam je to o súťaží" tak tie cesty možno nikdy nedostavajú. Aj Hant začal V PO a nezvládol to a pritom to bola určite väčšia firma ako Cesty ...