Korzár logo Korzár Košice
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Sulík: Máme štyri automobilky a U. S. Steel nedodáva plechy ani do jednej (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

...

Sulík v tom má celkom jasno a jeho argumenty sú v podstate veľmi vecné, otázka je, či mu to bude niečo platné... Inak Poláček vyzerá ako komik so šálom a pupkom... Strašná figúrka...
 

asi chce vstúpiť ku

kollárovi
 

Výstižné

Čo sa týka Sulíka aj Poláčeka.
 

 

čo je smutné na EU enviromentálnych zákonoch je, že tým že zvýšili CO2 povolenky pre európskych výrobcov tak tým de facto zvýšili CO2 vyprodukované pri oceli spotrebovanej v EU. V Ázii a Turecku CO2 pri produckii ocele majú rovnaké a navyše máme ešte CO2 ktoré vznikne pri doprave.
 

 

vobec nerozumiem co pises a vobec to nedava logiku, mnozstvo emisii v krajinach EU dlhodobo klesa, od roku 1990 klesol objem emisii o 20 percent. Naviac je fakt, ze europska ocel je drahsia ako cinska kvoli striktnym emisnym obmedzeniam. Data k tomu co tvrdim:
https://ec.europa.eu/eurostat/...
 

 

" V Ázii a Turecku CO2 pri produckii ocele majú rovnaké" prosiiiim???
Poprosim zdroj tvojho tvrdenia!
 

 

Vyrobny proces je ten isty. Vacsina oceliarni v Cine je sice modernejsich ako v EU ale podiel uhlia je tam pri vyrobe elektriny zatial vyssi, takze sa to zhruba kompenzuje. Tazko predpokladat ze by aj s dopravou mala azijska ocel spotrebovana v EU nizsiu uhlikovu stopu ako ta vyrobena v EU
 
Hodnoť

 

Sulik a cela vlada si asi nepozrela kto USSKE vlastni. Je to holadska schrankova firma. Nik nevie kto je majitel a este od statu beru benefity. USSCorporation tam dava len svoje meno a berie za to profit.
App. Strata bola vycislena voci planu zisku co niekto naplanoval???
 

 

Je to síce holandská holdingová spoločnosť, ale tá je dcérskou spoločnosťou amerického US Steel, nie je pravda, že sa nevie, kto je majiteľ. Majiteľmi sú ľudia, ktorí vlastnia akcie amerického US Steelu. Dá sa to dohľadať v zoznamoch Americkej komisie pre cenné papiere a burzy (SEC).
 

A to im takúto definiciu

Akcionári a daňovaci akceptujú?
 

Už zase?

To je už patologická závislosť. Vymysli niečo nové.
 
Hodnoť

 

USS tu uz davno iba kuri a svieti, vybera co sa este da a skusa to niekomu predat.
 
Hodnoť

 

Dnes bol Sulik na PZ3 a prechadzal okolo mna. Keby sa hocikoho spytal, ze pre koho vyrabame pozinkovane plechy, tak by dostal odpoved. Robime pre Skodu, aj Volkswagen, ale len plechy na vnutorne diely. Dacia berie plechy, aj na vonkajsiu karoseriu. Tolko na upresnenie.
 

 

Presne tak.
A to je ten paradox globalizácie. Rumunské oceliarne zas dodávajú plech pre PSA na Slovensku. Ale kto o tom rozhoduje je klient, teda automobilka. Ona si určuje cenu, kvalitu.
 

 

rumunske ocelierane? a si si isty?
asi vies kto je "dvornym" dodavatelom francuzskych automobiliek. A aj ked Arceloru patrili Galati, tak do PSA mozu dodavat akurat tak par akosti...
 

 

Na 100%.
K zmene došlo napr. pri FL 208.
 

 

A smutný paradox bol ešte pri výrobe C3 Picasso. Iné plechy pred crashtestom, iné po.
 

 

pre daciu robíte plechy na vonkajšiu karosériu na PZ3, alebo dacia berie na karosériu len za studena valcované plechy?
 

 

Je to pozinkovany plech tzv. C3 kvality a ten berie Dacia, len z PZ3.
Na starej pozinkovni taku kvalitu nevyrobia.
 

 

rozumiem, ale sú to plechy na karosériu, alebo tak ako pri iných automobilkách len pre vnútorné dielce?
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na Košice Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop