...nič nevie o nákupoch autobusov. Každý počuje prvý krát ,ale vyjadriť sa vedia všetci. Ak nie je na nákup nových autobusov, tak je potrebné investovať do opráv starých .Také staré tie autobusy by nemali byť aby boli celkom nefunkčné. Využiť 7 ročnú opciu je jednoduchšie ako vyhlásiť novú súťaž. výrobca SOR autobusov je väčšinovým vlastníkom JaT,takže vieme odkiaľ vietor fúka . Pri Rašim by sa toľko nepolitikárčilo ,ani by sa o tom nevedelo . Celé mi to príde že nikto nevie o ničom ,len ako keby každý čakal na províziu. Divnô mi je že zastupiteľstvo neprázdninuje. Za bývalého vedenia by sa to nestalo.
všetci, úplne všetci. MInimálne od minulého roka. Ale...ten nechce toho a onen tamtoho a tak sa celý čas politikárčilo. GR DPMK má názor, že kúpa je vec mesta, primátor, že je to vecou DPMK, ale pritom vie, v akej je situácii a že úver nedostane. A tak všetci čakali a nikto nevie prečo a načo. Iste, Kasi má pravdu. Za Rašiho by sa to nestalo, nejaké busy by už boli kúpené a kupovali by sa ďalšie. Len by sa pritom Smeráci poriadne nabalili a uliatych bokom pre Našich by bolo nesmierne množstvo evráčov. Čo je vlastne lepšie?
nechapem ze stare auto sa da opravit, a jazdia ich po meste spusta a stary autobus sa neda opravit uz. V Moskve, Petrohrade jazdia este Ikrarusy zo sociku. Tak nech daju postupne spravit repasy tych autobusov, studiu kolko by to stalo a porovnat s cenou noveho autobusu.
Ale maju cinske motory a tiez motor z Toyoty, ktore dostali po r. 2000, aj ked urcite sa najdu aj "originaly". A v Moskve uz original ikarusy zo sociku nenajdete ... nastastie ani u nas.
"Iné dopravné podniky priebežne obnovujú vozový park, DPMK nekúpil minulý rok a ani tento ani jediný kus." SOR Libchavy Vlastník: J&T Lesňák: Ako chcete zabezpečiť kvalitnejšie služby vo verejnej doprave, keď ste ľuďom o 100 % zvýšili cestovné? Špak: S touto špinou nechcem mať nič Nestáli "dojemne" títo dvaja páni vedľa súdružky Bašistovej (SNS) ako jej podporovatelia v pozícii "nezávislej" kandidátky na primátorku Košíc v roku 2018? Človeku sa robí nevoľno od žalúdka z týchto ľudí...
Každý vie na tému autobusov rozprávať, ale ak som to správne pochopil tak nikto nemá ani len predstavu, ako to urobiť a z čoho to platiť. A najmä nie tí, čo by ju mali mať, a pomerne jasnú. Pán Polaček by si mal uvedomiť, že toto bude raz v prvom rade príbeh o jeho vlastnej neschopnosti. Ľudia v najbližších voľbách nebudú rozlišovať kto bol šéf DPMK alebo ktorý poslanec trepol akú blbosť. Zatiaľ výsledky ročného pôsobenia v úrade sú pomerne biedne až žiadne.
Zneužijem tento článok k téme súvisiacej s DPMK, pretože interný kontakt s týmto podnikom nikam nevedie. Sú prázdniny a cestovný poriadok sa opäť nedodržiava, znova sú tu odchody autobusov zo zastávok aj niekoľko minút v predstihu. Dnešná skúsenosť zo zastávky Mier smer mesto resp. Amfiteáter - linka 36 s odchodom 8,17 hod a linka 18 s odchodom 8,20 hod opustili zastávku cca o 2 minúty skôr. Moja nedávna skúsenosť počas víkendu - plánovaný výlet ranným spojom č. 14 smer Jahodná. Zo sídliska Ťahanovce zastávka Sofijská sa potrebujeme dostať na Mier. Bezpečný spoj 36 s odchodom podľa CP o 8,11 hod odchádzal zo zastávky skôr, ušiel nám pred nosom. Nasledujúci "núdzový" spoj 27 s ododchodom 8,19 hod meškal, autobus linky 14 nám úšiel, plánovaný výlet musel byť zrušený. Nedodržiavanie CP zo strany DPMK (odchody v predstihu) môžu mať pre cestujúcu verejnosť nepríjemné až fatálne dôsledky, nehovoriac o riziku prepadnutia časového lístka. To DPMK funguje samo pre seba, alebo slúži verejnosti ?
Ja mám jeden dotaz ,prečo autobusy keď pred voľbami bol sľubovaný návrat trolejbusov ,určite by to riešilo aj problém autobusov ktorých sa pohybuje asi dosť po dlhej trolejbusovej trase ,každých 10 minút .My v Košiciach nepotrebujeme ekologickejšiu dopravu ?
Nikto...