Tak support priamo od Microsoftu je drahy, to by si mal chlapik uvedomit 🙂 Oni maju kmenovych zamestnancov ako safranu, tak to musi byt supernebezpecny virus, ked ma nejaky specialista z MS cas 6 hodin!!! ho s nim proaktivne hladat.
Inak mam silny pocit, ze je chlapik z IT brandze podla toho uvodu, kde sa chvali ze pracuje v medzinarodnom prostredi a ma vela kolegov z Indie, kde sa robia helpdesky. Ale mozno sa mylim. Potom by to uz bolo ale nepochopitelne, ze sa nechal obabrat.
Mne ked taky Ind alebo Paki volal a povedal, ze mam na PC chybu, ktoru im posiela Windows do Microsoftu a on mi ju chce pomoct opravit, tak som sa ho opytal, ze na ktorom, nech mi povie jeho hostname, lebo pocitacov mam viacero. A kedze nevedel, poslal som ho do..
Vlastne to bolo druhy krat. Prvy krat som sa zamerne nechal viest, ked mi hovoril, co si mam otvorit, lebo som chcel vediet, o co mu ide a co na mna skusa. Najprv, ze mam pozriet Event viever, aby som naozaj videl, ze su tam nejake chybove hlasky, tak vravim, ze ano, vidim ich. A potom povedal, ze ma ist na nejaku stranku a stiahnut nejaky program a povedat mu kod. Ked som si vygooglil, ze je to program, ktorym mu dam cely pristup do PC, tak som mu pekne podakoval s tym, ze to mu nemozem dat, pretoze je to PC pracovny a na sukromnom mam Linux, co je aj pravda.
Ale 6 hodin sa s nim natahovat? Kedze pracoval z domu a deti boli doma tiez, mal sa s nimi poradit. Povedali by mu "Tato, maj rozum.."