USS mal už pripravený za čias nukleárneho premiéra , ktorý bol rozhodnutý prispieť na dekarbonizáciu po návšteve USA "len" 1,5 miliardami €. Nakoniec mali dostať 300 miliónov ,ale ani tie nevedeli minúť a preto po návšteve Japonska ministrami Sakovou a Tarabom vznikol problém ako ich minúť , aby neprepadli. Našiel sa cieľ , na kanalizáciu severného Slovenska . S veľkou pravdepodobnosťou ale ich nestihnú minúť , pre nedostatok projektov , schvaľovacích procesov a výber realizačných firiem. No a čo plán USS ? , nuž je to len hra . USS je v kolapse a vyhlásil , že pokiaľ transakcia neprebehne zatvorí niekoľko prevádzok v USA . Teda aj keby transakcia neprebehla nemá peniaze na dekarbonizáciu v Košiciach . Počkajme do volieb a hocikto to vyhrá , tak USS končí , podobne aj prevádzka v Košiciach . Pán Királyvarga síce môže tvrdiť hocičo aj o udržaní množstva nie ocele, ale výrobkov , ale trh so železným šrotom je rozdelený , teda nebude čo dať do elektrických pecí a možnosť nárastu počtu pracovníkov o cca 2000 je nereálna . Naopak nastane otázka ,kde umiestniť doterajších zamestnancov , Volvo zamestná max 5 -10%.