Korzár logo Korzár Košice

Diskusia k článku: Cestujúci dostal pokutu. Tvrdí, že text lístka je zmätočný

Dopravný podnik aj mesto zvážia zmeny.

chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
17 príspevkov

  • 1800603
    Zavedenie tarifných pásiem, rýchlostných lístkov a podobných kravín len nahráva revízorom DP a samotnému DP. Je to neprehľadné a komplikuje to zorientovanie návštevníkov mesta. P.S. Len škoda, že revízori nekontrolujú priudených spoluobčanov. Cestujú bez lístka a keď je ich v skupine 3-4, tak si revízori nekontrolujú.
  • J@rdoo
    Prémium
    Tu platí len jedno: v DPMK sú ľudia ktorí na cestujúcu verejnosť ***** A vidno to či už ide o vylepovanie celovozidlových reklám (kde sa cestujúci cíti ako v konzerve) alebo informovanosť cestujúcich o nejakích výlukách. Namiesto toho dzignú reklamy tam kde mi nemali čo hľadať a to do názvov zastávok. HANBA DPMK!!!
  • Kasi

    Súhlasím...

    ...s cestujúcim ,že sa cíti okradnutý. Iný príklad uvediem kde tiež dochádza k okradnutiu cestujúceho.4 zastávky pred konečnou odpočítava z elektronickej peňaženky 58 centov namiesto 48 . Cestujúci musí priložiť znovu,keď chce dostať naspäť 10 centov na kartu. Ak vie systém vyhodnotiť pri dlhšom spoji a stiahnutím najvyššej tarify a vrátením napr.do 30 minút alebo 4 zastávky,tak systém by mal vyhodnotiť že na posledné 4 zástavky by automaticky mali byť stiahnuté z karty 48 centov.
    • PeterPeter31
      Nesuhlasim... Ak potrebujem ist z bodu A do bodu B s prestupom, a nastupim na stanici Senny trh s tym, ze chcem prestupit na stanici a cestovat dalej, DPMK by ma obral o dalsie peniaze.... pretoze by som si musel kupit CIELENE 2xlistok- 1x 4zastavkovy, a 2hy 30minutovy.. Tento system, ze pri vystupe treba cipovukartu "oznacit" pre vratenie povazujem za ferovu. Problem vsak vidim INDE: v minulosti, ak som chcel cielene 60minutovy listok, a autobus do konecnej uz nemal viac ako 30minut, pri oznaceni ponukol len 30 minut /automaticky/. Po stlaceni ZAKUPIT sa vsak dal kupit presne 60min listok - teraz sa to vsak NEDA!! To znamena, ze ak pri nastupe viem, ze potrebujem cestovat 60minut, system mi dovoli kupit len 30min listok, a pri prestupe (ak celkova cesta trva s presupmi od 30 do 60 minut) to stiahne dalsich celych 30minut.. miesto smiesneho priplatku za 60min listok.. System by mal byt pevne nastaveny napr. na 30min. listok - pre kazdeho. Avsak, mal by jednoduchym sposobom umoznovat prepnutie "zakupeneho" listka - na 4zastavkovy, 60minutovy...
      • Kasi

        Súhlas...

        ...nemyslel som na prestup. Podľa tvojho vysvetlenia o prestupoch v ďalšom odstavci sa potom oplatí, keď cestuješ viac ako 30 minút označiť hodinový papierový lístok ,alebo zakúpiť SMS ,ktoré sú v tomto prípade výhodnejšie.
        • PeterPeter31
          ale zasa, v buse mas len jeden "pristroj", a ten musi byt defaultne nastaveny pre vacsinu. nemoze byt 4zastavky od konecnej nastaveny na4zastavkovy listok, lebo by to inym, ktori chcu cestovat dalej (alebo viac ako 4zastavky) stiahlo 4zastavkovy + 30 minutovy v dalsom spoji... nie, papierove listky sem nepletme, mam cipovu kartu nabitu, chcem pouzivat tu, aj s tou smiesnou zlavou.. odznacit listok si musi vediet pri vystupe kazdy.. horsie je to, ze si neviem kupit 60min. listok, ak do konecnej neostava viac ako 29minut...
  • rojčíak
    "Vážená" pani výhovorkyňa DPMK, mali by ste sa v mene DPMK cestujúcemu ospravedlniť, a nie požadovať zaplatenie pokuty. Neviem, akým zázrakom ste sa dostali na túto pozíciu, ale jednou zo základných zákonných povinností spoločnosti so 100% účasťou mesta je pravdivo informovať verejnosť. Lebo verejnosť tu nie je pre vás, ala vy pre ňu, ale toto vás asi na katedre marxizmu a leninizmu neučili...
    • Jano555
      Prémium

      súhlas, a naviac

      dodávam: dúfam, že pána osloví nejaký právnik na zastupovanie a zažalovanie, lebo súd by podľa textu na lístku a označenia električky rozhodol jednoznačne v jeho prospech! Podľa správania revízorky úmyselne čakajú na tento spoj a vychutnávajú si serióznych neinformovaných cestujúcich. To riešenie: vylepia oznámenia: kde? medzi reklamu č.5 a číslo 6? kedy si to prečíta? keď to konečne zbadá? medzi treťou a štvrtou zastávkou? Ide na vlak na stanicu od súdu: má vynechať poloprázdnu R1 a čakať na iný spoj??? Prečo ste nenašli v DPMK také elegantné riešenie, že to platí len od Optimy???
  • fusionista

    Zdá sa mi divné,

    ak cestujúci s nepostačujúcim lístkom (teda nie úplne podľa predstáv DPMK) je posudzovaný rovnako ako pasažier bez lístka. Hlavne ak ide o Mimokošičanov. V tomto prípade podľa mňa morálne zlyhala revízorka. Mala to riešiť napomenutím a vysvetlením podmienok DP. Revízori by mali byť ako policajti- nie len pokutovať, ale aj vychovávať. Dotyčnej revízorke prajem, aby v živote stretávala len tak nekompromisných ľudí, ako je ona sama.
    • PeterPeter31
      cosi.. prepravny poriadok DPMK je svaty jak goral, a necudoval by som sa, keby sa ho biflili... ono, ked minule znama dostala pokutu za to, ze si po dvojmesacnych letnych prazdninach nedobila mesacnik, a cestovala 24.teho s 1/4mesacnym predplatnym skoncenym 22.heho, s tym, ze poslednych 20ci kolko rokov si na karte /velmi lahko overitelne, min. poslednych 10rokov kedy je cipova karta si DPMK vie krasne pozriet historiu dobiti/ PRAVIDELNE DOBIJALA cestovne - cize prakticky vkuse bola platiaci cestovny - a snazila sa domoct aspon znizeniu pokuty za to, ze je verny, 20rocny pravidelne platiaci cestujuci, odpovedou jej bol vysmech zakaznickeho oddelenia, ze to mozu rozdelit na bezurocne splatky, a ze prepravnyporiadok je nemenny.. Nech idu ***** aj s takym "prozakaznickym" pristupom, ktory je NULOVY!!! Taka spolocnost musi vediet rozlisit cierneho pasaziera, a cloveka, co nahodou omylom po rokoch urobi chybu.. Lenze oni prave od tych cudakov vyzobru tych 60€, lebo spoluobcania nikdy nezaplatia, a od inych, nefer cestujucich tiez pokutu tak lahko, ako od poctiveho "roky platiaceho" cestujuceho nevymozu...
  • Agzat

    Nazvime to správne

    Je to totálny nezmysel a hlúposť ,ak sa už električka R dostane do mesta kde stojí na každej zastávke a teda v žiadnom prípade už nejde o zrýchlený či inak mimoriadny spoj nie je to nič iné iba diskriminácia cestujúcich a v prípade ako je tento že za to chcú pokutu je to ešte aj okrádanie ,nič via a nič menej.Neviem kto a kedy to zaviedol a to som obyvateľ mesta čo celý život pracoval v železiarniach , dakedy to neexistovalo a nikomu to nevadilo.
  • matei
    Delenie električkových spojov na normálne a zráchlené až po kruhový objazd nemá žiadny význam. O "Zrýchlenom " spoji nemôže byť ani reč nakoľko električky stoja na rovnakých zastávkach. Treba túto anomáliu zrušiť, zbytočne sa takto vyrábajú situácie ako v článku, keď človek neznalý detailov spadne do pasce nastraženej DPMK a revízori sa pusto vytešujú nad úlovkom. Dokonca by sompovedal že aj pokračovanie trate smerom na železiarne po Optimu by takisto malo byť zaradené do jednotného mestského režimu 4zastávky alebo 30 minút. Kedysi dávno boli dve pásma : Mesto a rýchlodráha. kto chcel ísť do žeelziarní tak štikal dva lístky osobitne pre každé tarifné pásmo.

Najčítanejšie na Košice Korzár

Komerčné články

  1. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  8. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  1. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  2. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  3. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  5. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  6. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  7. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  8. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 17 009
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 8 849
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 6 218
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 5 436
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 4 060
  6. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 635
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 219
  8. Maratónska kampaň, ktorú nebudeme vidieť, ale budeme o nej počuť 1 830
  1. Martin Šuraba: O chlapcovi, ktorý stratil zápalky XX
  2. Radoslav Záhumenský: Vodná nádrž na Kysuciach ukrýva príbeh dvoch zatopených obcí. Poznáte jej pravú tvár?
  3. Zuzana Pelaez: O šialenej slovenskej Veľkej noci a o tých zahraničných, nepornografických.
  4. Milan Srnka: „Škaredý Ovečkin“, legenda kolaborujúca s vojnovým zločincom
  5. Emil Sútor : Čo je sójový lecitín a prečo ho nájdete v čokoláde?
  6. Anton Lisinovič: Recenzia: Setkání se smrtí (kniha)
  7. Martin Eštočák: Zdražie parkovanie v Prešove o 100 %? Návrh, ktorý zatiaľ neprešiel, no občania by mali byť v strehu
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 030
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 73 118
  3. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 42 861
  4. Rado Surovka: Raši dostal padáka 38 588
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 044
  6. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 124
  7. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 17 964
  8. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 588
  1. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  2. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  3. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  4. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  5. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  6. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  7. Tupou Ceruzou: Medvede
  8. Tupou Ceruzou: Mr. Business
SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video