Zmenili sa podmienky vyraďovania vozov.
verím, že myslia aj na ekologiu
A preto o to viac a zodpovednejšie používajú alobal. Ved čo tam po akýchsi trolejbusoch. Nestačí nám ich trojel? Ved to ako keby bola polovica trolejbusu. Trolej máme a busy nikde.EKO alebo not ECO
Sme daleko od Bruselu. Ako sa zda, len tocenie penazi v ramci EKOprogramov je zaiste ekologicke. Ako kolega diskuter pise Trolejbus a existujuce vedenie ASI ekologicke nie je. Mnozstvo chemikalii v akumukatoroch, vyroba a spracovanie starych baterii z pohladu Bruselu a uradnika v BA vyzera aakosi cudne EKOlogicky. Zda sa, ze len logicky, peniaze koluju urcite v ramci politiky vyhradne EKO nelogicky......zle sa vyjadrili
približne 21 miliónov eur je vyčlenených nie pre Bratislavu, Žilinu a Košice, ale pre výrobcu SOR .. a bol by som velmi prekvapený, keby kdesi kupili vozdilá inaj značky.. Podmienky ako 4 pary dveri na kratky bus a najniž..najsmiešnejšia cena (na ukor kvality) to istia.najlacnejsie SOR vyrobky
Ja osobne mam vysku 180cm a velkost topanky 45. V Kosiciach v novych SOR autobusoch nemozem sediet na 50% sedadiel. Mal som casto usuchane cierne poltopanky, obite kolena, ci dokonca aj hlava. Klimatizcia fuka priamo na hlavu a soferi neotvaraju predne dvere, lebo priestor medzi prednymi sedadlami je uzky. Preto MHD prevazne necestujem, ak keby som chcel. Su to lacne a priestorovo stiesnene dopravne prostriedky. Uz dnes vacsine z nich nefunguje vzduchove odpruzenie a na trdo kopiruje nerovnosti na cestach, Pripominaju jazdu ako v IKARUSOCH. Co dodat? Zaujimave su len zisky zucastnenych na obchode na ukor kvality cestovania.Tak, tak
Názorná ukážka ako náš primátor Transparentný vážne myslí a ako reálne plní svoje predvolebné sľuby (teda bludy). Rozšírenie trolejbusov z programu s ktorým fešák vo voľbách občanov na sľuby nachytával, sa realizovalo minulotýždňovým predajom posledných 6 kusov trolejbusov za niečo cez 40 tisíc. Elektrobusy nakúpené, zväčša odstavené ale kamaráti v SOR majú na rozšírenie výroby nakročené. Ak takto plniť bude to čo pred voľbami sľubuje aj na úrovni kraja (teda ak marxengels dá a vyhrá.. ufff radšej nie), potom jediná istota splneneného hesla bude: - EEI do každej dediny -Trolejbusy vôbec nie sú také ekologické
zbožňujem tých čo tu vehementne lobujú za trolejbusy a pritom si neuvedomujú že tie batérie nemajú s ekológiou nič spoločné. Je to iba o niečo viac "eko" ako dieselake konkretne baterie mate na
mysli v trolejbusoch?